Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

boldy

zo en nu EINDELIJK weer eens ontopic  . 1 euro is 55 peso zullen we weer eens richting de 60 gaan of zal dit maar van korte duur zijn ?
het leven is net een lul keihard en veel te kort

PHwaarde

Citaat van: boldy op woensdag 29 mei 2013, 19:05:21
zo en nu EINDELIJK weer eens ontopic  . 1 euro is 55 peso zullen we weer eens richting de 60 gaan of zal dit maar van korte duur zijn ?

Wat is de reden van deze plotselinge stijging? Ik bedoel maar, de economische situatie in Europa is nog steeds onveranderd barslecht. Of gaat het in de US wellicht nog slechter dan bij ons  :biggrinn:

Inday



PHWaarde, deze stijging is niet plotseling, zoals je kan zien op de grafieken.


In sommige buurlanden van de  :smiley-philippines:  ,  gaat de euro ook terug een beetje omhoog. ( in Thailand blijkbaar niet)



De zomer van vorig jaar was wel echt een dieptepunt.


De linkse grafiek is telkens de voorbije twee jaar, de rechtse de voorbije vijf jaar.


De grafieken zijn in real time, dus de situatie zoals ze is van het ogenblik waarop je dit leest/zal lezen.


Filippijnen
         




Japan
         



Maleisie
         


Australie
         



Singapore

         



Thailand

         


Hong Kong

         







Pakistan
       






Inday

#693
Citaat van: Benincebu op woensdag 29 mei 2013, 15:24:30
Voor U is Ria het beste
Voor de ontvanger Coinstar

Vorige week gezien dat er nota-bene een Ria agent is in een nachtwinkel in de gemeente, en daar naartoe.

Voor het opsturen van â,¬ 2.500,00 zou ik â,¬ 32,00 kosten moeten betalen ? ? ? ?   :stomstomstom:

Dan maar iets verder gezocht, en gevonden, betaal nu maar  â,¬ 5,00 kosten, en de koers nagenoeg gelijk ( Moneytrans bij Bart & asawa in Overpelt )   :thumb:      :thumb:



Ketelbinkie

HSBC geeft via atm nu 54,09 en verrassend bij SuriChange slechts 53,8. Zojuist (12:29 PH tijd) on line gekeken. Gaat dus de goede kant op en nu maar hopen en afwachten of de 55 grens snel wordt genomen :thumb:.

Kano

Zoals ook op de grafiek te zien is gaat het de goede kant op met de koers want ik zie nu P 56.7 voor een euro staan
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

stijn54

Vandaag 10 juni om 13u 07 Belgische tijd bericht gekregen van LCC. 1 Eur= 55,08 pesos

bruno13

vandaag wisselkantoor in balibago angeles 1 euro  55 pesos      1 dollar  42,20 pesos

mike-bel

Citaat van: stijn54 op maandag 10 juni 2013, 13:08:38
Vandaag 10 juni om 13u 07 Belgische tijd bericht gekregen van LCC. 1 Eur= 55,08 pesos

via Sigue 55.32 per euro  :hoedjeaf:

Ketelbinkie

Lijkt er op dat de euro aan een opmars is begonnen. Eerst de 55 grens gepasseerd en zie op Yahoo dat ie al op 57,39 staat. Vandaag via atm met HSBC card kreeg ik 56,58. In 6 dagen tijd 3 peso gestegen nog 6 dagen verder en de 60 peso grens gehaald...? ? ? Blijkbaar komt het vertrouwen in de euro weer terug.