Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

waarde peso

Gestart door buizesmurf, dinsdag 4 augustus 2009, 16:13:19

Vorige topic - Volgende topic

Kano

Nee, niet vandaag want ik lees "The exchange rate for the Philippine Peso was last updated on July 3, 2013 from The International Monetary Fund."
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Mawibata

Citaat van: Kano op zaterdag  6 juli 2013, 13:06:41
Nee, niet vandaag want ik lees "The exchange rate for the Philippine Peso was last updated on July 3, 2013 from The International Monetary Fund."

ja, das raar   :ikkeniebegrijp:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

stijn54

Citaat van: Mawibata op zaterdag  6 juli 2013, 17:33:27
Citaat van: Kano op zaterdag  6 juli 2013, 13:06:41
Nee, niet vandaag want ik lees "The exchange rate for the Philippine Peso was last updated on July 3, 2013 from The International Monetary Fund."

ja, das raar   :ikkeniebegrijp:
reden euro daalt: Draghi, baas Europese centrale bank zei deze week: Rente blijft nog lang laag zodoende beurzen omhoog en euro naar beneden

boldy

het gaat weer zachtjes aan de goeie kant op hij staat weer op 57,47. zal ie dan tog heel langzaam naar de 60 gaan  :weetikniet:
het zal wel weer eens tijd worden dat die grens word bereikt.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boomerang

Citaat van: boldy op vrijdag 26 juli 2013, 12:19:16
het gaat weer zachtjes aan de goeie kant op hij staat weer op 57,47. zal ie dan tog heel langzaam naar de 60 gaan  :weetikniet:
het zal wel weer eens tijd worden dat die grens word bereikt.

Ben dat gloeiend met jou eens  :thumb:
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Citaat van: boldy op vrijdag 26 juli 2013, 12:19:16
het gaat weer zachtjes aan de goeie kant op hij staat weer op 57,47. zal ie dan tog heel langzaam naar de 60 gaan  :weetikniet:
het zal wel weer eens tijd worden dat die grens word bereikt.


En waar krijgt u dan 57,47 ?

Hier in Lee Plaza en op straat nog steeds 56.60  (vandaag)............. :jajaja: :jajaja:

Toch maar even tellen vanavond............ :weetikniet: :weetikniet:

boldy

ik kijk altijd op internet dus dit is de rate die op internet staat . scheelt zo te zien zo een 80 centavos met wat je daar in de filippijnen krijgt
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Rich

Afgelopen dinsdag bij LCC in Antwerpen : 55,51
Rich de Nederbelg.

mike-bel

laat je niet misleiden : op internet is de interbankrate maw. de koers dat de banken en staten onderling hanteren voor grote transacties

dit is niet wat de partikulier krijg in de bank, wisselkantoor, money transfer enz... daar deze handelen als tussenpersoon en een winst incalculeren