Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Eerste bezoek bij vriendin

Gestart door willem, donderdag 15 november 2012, 22:26:48

Vorige topic - Volgende topic

vvjoris

Er is helemaal niks mis met zekerheid, maar .... zonder risico te nemen kom je nergens. Als je bvb niet naar de  :smiley-philippines: gaat, zal je nooit een Filipina echt leren kennen, dacht ik zo ... en het risico dat het niet 'klikt' of 'lukt', daar kan je niet rond....
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

willem

daarom ga ik ook naar de filipijnen...

Baron

Citaat van: willem op maandag  3 december 2012, 14:12:51
ik snap de vraag over de spiegel niet, maar dat zal aan mij liggen.


Wat die Filipina's zeggen is bola bola. Die willen aardig zijn en zullen al gauw 20 jaar jonger zeggen dan dat ze je echt inschatten.
Dus Filipina zegt .....      En wat zegt de spiegel je (dus hoe zie je er echt uit).

Zelf zie ik ernog erg goed uit overigens, denk dat je mety mij erbij bij de vrouwen weinig kans maakt  :lachen: :crazy: :benweg:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

Citaat van: willem op donderdag  6 december 2012, 16:01:21
Wat is er mis met zekerheid? Dat zoeken we in principe toch allemaal? Geborgenheid, liefde, zorgzaamheid en dat as long as we live. Niks mis mee. Trouw zoeken ze ook. Daar kunnen we in West-Europa nog wat van leren lijkt me. Dus waty is er dan mis met een Oosterse vrouw?

Dus ... men gaat voor zekerheid, comfort, een goed leven.
Van liefde is hierbij weinig sprake.

Weet je hoe ik in Manila koppels herken van oude mannen en jonge meiden.
Dus hoe ik herken dat ze echt (al langer) een koppel zijn.
Kom maar eens naar G point of Amazonia.

De vrouwen zijn vaak dikker of toch duidelijk weldoorvoed-der dan de gemiddelde Filipina en zitten zich vaak stierlijk te vervelen.

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

 :hoedjeaf:


Ik reageer misschien wat scherp naar de zin van sommigen maar is het slechts een erg ongelukkig toeval dat de 38 jaar oudere !!!  Willem dit topic "eerste bezoek bij vriendin" hier opent in de rubriek "Shoppen in de Filipijnen".
Dat zet voor mij toch wel de toon.

:weetikniet: :negatief:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Luc

Citaat van: Baron op woensdag 19 december 2012, 01:03:41
Citaat van: willem op maandag  3 december 2012, 14:12:51
ik snap de vraag over de spiegel niet, maar dat zal aan mij liggen.


Wat die Filipina's zeggen is bola bola. Die willen aardig zijn en zullen al gauw 20 jaar jonger zeggen dan dat ze je echt inschatten.
Dus Filipina zegt .....      En wat zegt de spiegel je (dus hoe zie je er echt uit).

Zelf zie ik ernog erg goed uit overigens, denk dat je mety mij erbij bij de vrouwen weinig kans maakt  :lachen: :crazy: :benweg:

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

stijn54

Wie geld heeft kan een jongere partner hebben en dat is overal op deze wereld. En wat is liefde? Hoeveel koppels zijn er die tot aan hun dood kunnen zeggen dat ze elkaar nog steeds graag zien? 5 per cent?

yepyep


bananacreek

Citaat van: Luc op woensdag 19 december 2012, 01:34:15
Citaat van: Baron op woensdag 19 december 2012, 01:03:41
Citaat van: willem op maandag  3 december 2012, 14:12:51
ik snap de vraag over de spiegel niet, maar dat zal aan mij liggen.


Wat die Filipina's zeggen is bola bola. Die willen aardig zijn en zullen al gauw 20 jaar jonger zeggen dan dat ze je echt inschatten.
Dus Filipina zegt .....      En wat zegt de spiegel je (dus hoe zie je er echt uit).

Zelf zie ik ernog erg goed uit overigens, denk dat je mety mij erbij bij de vrouwen weinig kans maakt  :lachen: :crazy: :benweg:



:thumb: :thumb: :thumb: :lachen: :lachen:

bananacreek

Citaat van: Luc op woensdag 19 december 2012, 01:34:15
Citaat van: Baron op woensdag 19 december 2012, 01:03:41
Citaat van: willem op maandag  3 december 2012, 14:12:51
ik snap de vraag over de spiegel niet, maar dat zal aan mij liggen.


Wat die Filipina's zeggen is bola bola. Die willen aardig zijn en zullen al gauw 20 jaar jonger zeggen dan dat ze je echt inschatten.
Dus Filipina zegt .....      En wat zegt de spiegel je (dus hoe zie je er echt uit).

Zelf zie ik ernog erg goed uit overigens, denk dat je mety mij erbij bij de vrouwen weinig kans maakt  :lachen: :crazy: :benweg:



CitaatZelf zie ik ernog erg goed uit overigens, denk dat je mety mij erbij bij de vrouwen weinig kans maakt  :lachen: :crazy: :benweg:

Nou dat weet ik nog niet zo zeker........ :denk: :denk:.... :happy2: :happy2: