Danny & Joana happy together

Gestart door callebaut, zaterdag 14 januari 2012, 02:51:45

Vorige topic - Volgende topic

josv

 :kusxe8:
Citaat van: Nederlandse op zaterdag 14 januari 2012, 13:38:17
Ook op dit forum is duidelijk te lezen dat de keuze van een Filippijnse vrouw veelal is gebasseerd op een beter leven, toekomstpersectief en financiële zekerheid.
:kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:

Dan moet je toch iets beter lezen "nederlandse".   :kusxe8:

Btw, je spreekt over "ook op dit forum". Welke andere forums dan nog meer ??
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

westhoek

Citaat van: josv op zaterdag 14 januari 2012, 15:23:19
Citaat van: boomerang op zaterdag 14 januari 2012, 14:10:15


Mij lijkt het geen onredelijke deal.

Een wat oudere westerling welke graag een wat jongere schoonheid naast zich ziet en een Aziatische welke graag een wat onbezorgder leven leidt.
Een eerlijke deal dus.

Ja hoor, ieder z'n leven, hij blij en zij blij. Mijn vrouw en ik zijn a.s. maandag ook ( leeftijd bij elkaar ) 100 jaar !!!!!
En wat wil je daarmee zeggen ?  :biggrinn: Jij 82 en zij 18 ?  :haha:

westhoek

Citaat van: josv op zaterdag 14 januari 2012, 15:35:03
:kusxe8:
Citaat van: Nederlandse op zaterdag 14 januari 2012, 13:38:17
Ook op dit forum is duidelijk te lezen dat de keuze van een Filippijnse vrouw veelal is gebasseerd op een beter leven, toekomstpersectief en financiële zekerheid.
:kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:

Dan moet je toch iets beter lezen "nederlandse".   :kusxe8:

Btw, je spreekt over "ook op dit forum". Welke andere forums dan nog meer ??

Thai forum, buitenlandse partner forum, en er zijn er wellicht nog tientallen anderen.

callebaut

Citaat van: westhoek op zaterdag 14 januari 2012, 15:51:20
Citaat van: josv op zaterdag 14 januari 2012, 15:35:03
:kusxe8:
Citaat van: Nederlandse op zaterdag 14 januari 2012, 13:38:17
Ook op dit forum is duidelijk te lezen dat de keuze van een Filippijnse vrouw veelal is gebasseerd op een beter leven, toekomstpersectief en financiële zekerheid.
:kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:

Dan moet je toch iets beter lezen "nederlandse".   :kusxe8:

Btw, je spreekt over "ook op dit forum". Welke andere forums dan nog meer ??

Thai forum, buitenlandse partner forum, en er zijn er wellicht nog tientallen anderen.

Het spreekt voor zichzelf dat bijna elke vrouw waar ook ter wereld op zoek is naar een beter leven , toekomstperspectief en financiêle zekerheid , het hoeft daarom geen Filliipijnse te zijn  :jajaja:

Kano

Welke vrouw is op zoek naar een slechter leven , geen toekomstperspectief en financiêle ellende? Zijn dat de Nederlandse en Belgische vrouwen?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

josv

 :happy:
Citaat van: westhoek op zaterdag 14 januari 2012, 15:49:29

En wat wil je daarmee zeggen ?  :biggrinn: Jij 82 en zij 18 ?  :haha:

Scheelt niet veel  :happy:

Maar ik denk dat moeders ( sorry, Nederlandse ) zich iets meer moet verdiepen in wat een hoop mensen gelukkig maakt cq kan maken.................. Live en let live..........

Heb trouwens ook voor Danny gestemd !!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Robert

Misschien had Nederlandse zich ook wel even kunnen voorstellen, en dan daarna een discussie ingaan.

innka3

Citaat van: josv op zaterdag 14 januari 2012, 16:07:48
:happy:
Citaat van: westhoek op zaterdag 14 januari 2012, 15:49:29

En wat wil je daarmee zeggen ?  :biggrinn: Jij 82 en zij 18 ?  :haha:

Scheelt niet veel  :happy:

Maar ik denk dat moeders ( sorry, Nederlandse ) zich iets meer moet verdiepen in wat een hoop mensen gelukkig maakt cq kan maken.................. Live en let live..........

Heb trouwens ook voor Danny gestemd !!
dit draag ook niets  :floet:  bij maar,ik heb op geert gestemd  :atyourservice:

Nederlandse

Citaat van: westhoek op zaterdag 14 januari 2012, 15:51:20
Citaat van: josv op zaterdag 14 januari 2012, 15:35:03
:kusxe8:
Citaat van: Nederlandse op zaterdag 14 januari 2012, 13:38:17
Ook op dit forum is duidelijk te lezen dat de keuze van een Filippijnse vrouw veelal is gebasseerd op een beter leven, toekomstpersectief en financiële zekerheid.
:kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:  :kusxe8:

Dan moet je toch iets beter lezen "nederlandse".   :kusxe8:

Btw, je spreekt over "ook op dit forum". Welke andere forums dan nog meer ??

Thai forum, buitenlandse partner forum, en er zijn er wellicht nog tientallen anderen.

Inderdaad.

En lees de "Waarschuwing betreffende Filippijnse "internetbruiden"" op de website van de ambassade van België in Manilla:
http://www.diplomatie.be/manilanl/default.asp?ACT=5&content=39&id=30&mnu=30

In de Filippijnen is de "internetbruid", veel voorkomend en nog steeds groeiend, meer dan een fenomeen eerder bijna een traditie aan het worden. Ook de aantallen Belgen die naar de Filippijnen komen op zoek naar een bruid nemen eerder toe dan af, onmogelijk het er hier dan ook niet even over te hebben. In de laatste decennia zijn meer dan 300.000 Filippijnse meisjes gehuwd met vreemdelingen. Gedreven door armoede en dikwijls onder zachte dwang van familie zal meestal een dochter van het gezin via internet, huwelijksbureaus of via al in het buitenland verblijvende familieleden actief op zoek gaan naar kandidaten in het Westen voor een relatie en liefst een huwelijk.

Voor de meerderheid van deze meisjes/vrouwen is dit de enige manier om aan de armoede te ontsnappen (en dikwijls ook financieel voor hun kinderen te zorgen die ze al hebben na een huwelijk of een relatie met andere mannen)

Dikwijls zal de Westerse vriend/huwelijkskandidaat overtuigd worden "kleine bijdrages" te geven om zieke familieleden te redden, of onder druk gezet worden financiële regelingen vast te leggen (maandelijks bedrag financiële steun aan de familie van uw toekomstige bruid, geld geven voor aankoop van een bouwperceel of een huis, een winkeltje voor de familie) vooraleer een huwelijk aangegaan wordt.
Eén en ander wordt aan de man gebracht met treurige verhaaltjes maar kan ook vergezeld gaan van bedreigingen, chantage of valse klachten bij de politie tegen de Belgische onderdaan, indien deze een bezoek brengt aan de familie van zijn "verloofde", en hij zich het bedrog realiseert. De grootste voorzichtigheid is dan ook geboden als het gaat om ontmoetingen via het internet en u zelf naar de Filippijnen komt.

Als u toch ingaat op deze voorstellen en wenst te huwen dient u er bovendien rekening mee te houden dat veel van deze meisjes voordien reeds gehuwd waren met een Filippino. In dit diepgelovige land bestaat echter geen echtscheiding. Enkel nietig verklaring (annulment) van het huwelijk, een langdurige en kostelijke procedure. Veel kandidaat bruidjes zijn dan ook feitelijk nog steeds getrouwd en leggen valse attesten van burgerlijke stand voor of gaan u grote sommen geld vragen om, soms een niet bestaande "annulment" te regelen, meestal via omkoping, wat op zich al een bron van inkomsten betekent voor hen.

Hoedt u als buitenlander voor omkoping van plaatselijke ambtenaren, u kunt in een onontwarbaar kluwen van chantage en gelijkaardige problemen terechtkomen.

Hoedt u ook voor de Belgische wetgeving op schijnhuwelijken, ook de Belgische partij stelt zich bloot aan vervolging.



Phille

Citaat van: yepyep op zaterdag 14 januari 2012, 11:52:04
Citaat van: Phille op zaterdag 14 januari 2012, 09:38:47
En waarom zou een mens dit moeten tekenen? Alle goeie Intenties van Danny ten spijt! Dat hij het goed meent daar twijfelt niemand aan denk ik. Maar wie kent het hele verhaal, maw wie kent haar verhaal en haar intenties? Op basis van het programma exotische liefde en het telefoongesprek dat gefilmd werd en het enthousiasme waarmee zij reageerde ... had wij (ik en mijn vrouw) al serieus onze bedenkingen en dat was dan een momentopname van enkele seconden.

Ik zal nu weer ne slechte zijn neem ik aan  :weetikniet:

:daag:

Geen enkele toegevoegde waarde in dit topic

En waarom niet? Mag er alleen maar gereageerd worden als men netjes in het gareel loopt? Ik vind het topic helemaal niet passen op het forum  :neeneenee: