Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Pedo opgepakt

Gestart door Fail_over, donderdag 12 maart 2015, 11:05:07

Vorige topic - Volgende topic

nils

Het positieve is dat deze nep sinterklaas wel gepakt is.
In de video zie je ook een paar geblurrede fotos die er niet om liegen.

Ronny55

Het is weer via interpol gegaan , die heeft de NBI getipt betreffende dat heerschap, ik heb die vent enkele malen gezien , maar nooit contact mee gehad, wist zelfs niet dat hij een  :nederlandsevlag: was, hij woonde in Opol , das de rand van CDO. Zelf hoef ik het niet te ervaren via een krant, ze komen zo bij je vragen of het een landgenoot van je is ....het verschil tussen  :belgiesmiley: en  :nederlandsevlag: zien ze hier niet echt....En idd we staan er weer mooi op  :negatief:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

jamietagabundok

Jouke Mulder, ook reeds veroordeeld in  :nederlandsevlag: voor zelfde vergrijp.  Is bekend gegeven dat veroordeelden uit  :eu:  uitwijken naat derde wereld landen, waar het allemal makkelijker is , en minder kans tegen de lamp te lopen.

In  :nederlandsevlag: kunnen veroordeelde voor dit soort zaken geen kant meer op, moeten zich wekelijks melden bij reclassering, moeten vaak hun computer voor controle inlevern bij reclassering, kortom die worden flink achter de broek aangezeten. Mede omdat de samenleveing dit eist wannner iemand die zijn straf heft uitgezeten voor dergelijk vergrijp nog jaren in de gaten word gehouden, en dan soms nog gaat het mis  :negatief:

Dus je zal zien dat meer en meer van dit soort lieden de wijk naar  :smiley-philippines:  nemen.   Niet dat ik het beleid van Justitie cq Reclassering afkeur,  maar gevolg is wel dat deze mensen , zodra zich ook maar de kans voor doet naar buitenland gaan.

Wellicht realiseerd men zich onvoldoende bij Justitie dat de wereld vandaag de dag kleiner is geworden,  en neemt iemand de benen die nog onder toezicht staat , dan gebeurd er vrij weinig denk ik, Reclassering gaat tot de landsgrens niet daarover helaas.

Baron

Citaat van: Rich op woensdag  1 april 2015, 19:16:45
wo 01 apr 2015, 05:30
Terre des Hommes opent jacht op kindersekstoeristme

AMSTERDAM -
Een harde aanpak van kindersekstoerisme op de Filipijnen, in India, Indonesië en Nepal door de Nederlandse afdeling van hulporganisatie Terre des Hommes heeft de afgelopen maanden geleid tot 24 arrestaties en zes veroordelingen van westerse pedo's.
 :thumb:

:applaus: :applaus: :applaus:

Bron: http://www.telegraaf.nl/reportage/23872157/__Terre_des_Hommes_opent_jacht_op_kindersekstoerist__.html


:negatief:

Fijn dat ze weer een pedo hebben gepakt, maar ik zal het nog maar eens schrijven:
waarom pakken ze de Aziatische / Filipijnse pedo´s niet meer / beter aan? Geven tonnen uit aan het oppakken van pedo´s uit Nederland en redden daarmee een aantal kinderen van die vieszakken. Heel goed. Maar die enkele NL-er is niks in vergelijk met wat de Filipino´s ZELF doen. Ik vertel het dus nog eens, op het dagelijks op tv verschijnende programma TV Patroll (nieuwsprogramma) toonde men een plaats (pleintje in Manila)  waar men jongetjes kon "afhalen", voor de prijs van 3 stuks voor een euro. En van die euro was 20 % voor de politie. Toendertijd stond de euro 67 peso.
Kijk, daar zou men met weinig geld heel veel kinderen kunnen redden van die "zieken". Want dat zijn het in mijn ogen. Gewoon geestelijk zieken waar tegen men adequaat ! de kinderen tegen moet beschermen.
Maar dat interesseert maar weinigen in de PH. Het misbruik van kinderen door hun eigen volk. Vaak met medeweten en zelfs medewerking van familie en / of bekenden. Nee, eerstens valt daar niks aan te verdienen, aan dat aanpakken, want er zijn geen interessante subsidies en ondersteuning mee te krijgen zials met het aanpakken van de westerse pedo. En verder kun je je ook veel minder interessant maken onder de Pinoy want het interesseert weinigen maar als je de westerse pedo aanpakt krijg je veel aandacht, kontakten, enz.

Dus heel fijn maar als je puur kosten efficient zou kijken zou je met hetzelfde geld tientallen keren meer kinderen beschermen, redden met het aanpakken van de Pinoy pedo als de westerse pedo. En dat geldt ook in andere Aziatische landen zo.



Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

jamietagabundok

Mee eens Baron  :thumb:   Maar zoals Ronny 55 al zegt ook dit geval is via  interpol gegaan dei de  :smiley-philippines:  politie heeft getipt.   Was dat niet gebeurd liep de man nog rond hier. 

En klopt veel gebeurd met toestemming van ouders hier,  vooral in de bundok waar ik nog wel eens hoor dat ouders die een grote ,, utang,,  hebben bij iemand die dusdaning groot is dat men die niet meer kan betalen,  een dochter die zeer jong is zeg vanaf 14  jaar een weekje word uitgeleend , en de utang is vereffend.   :negatief:

Is voor mij onbegrijpelijk, maar je zal zelf maar in zo een situatie zitten.   Ik voel me niet geroepen hier een oordeel over uit te spreken 

Budgie

Citaat van: jamietagabundok op zaterdag 19 september 2015, 01:30:04
Mee eens Baron  :thumb:   Maar zoals Ronny 55 al zegt ook dit geval is via  interpol gegaan dei de  :smiley-philippines:  politie heeft getipt.   Was dat niet gebeurd liep de man nog rond hier. 

En klopt veel gebeurd met toestemming van ouders hier,  vooral in de bundok waar ik nog wel eens hoor dat ouders die een grote ,, utang,,  hebben bij iemand die dusdaning groot is dat men die niet meer kan betalen,  een dochter die zeer jong is zeg vanaf 14  jaar een weekje word uitgeleend , en de utang is vereffend.   :negatief:

Is voor mij onbegrijpelijk, maar je zal zelf maar in zo een situatie zitten.   Ik voel me niet geroepen hier een oordeel over uit te spreken 

Nou 14 jaar is al oud hoor. Mijn ex werd al vanaf haar 8ste gebruikt door de familie en klanten en als ik er geen stokje voor had gestoken was haar dochter op haar 12e terug gegaan naar de Filippijnen om voor oom lief de kost te verdienen.  En dat komt meer voor dan je denkt Vinden families heel normaal en die komen echt niet uit de bundok maar gewoon uit Cebu city Het enige is dat zulke meisjes en vrouwen later echt geen normale vaste relatie kunnen hebben en alles laten afhangen van hoeveel krijg ik en mijn familie
Daarom erger ik mij aan mensen die zo`n grietje van net 20 hebben en dan zeggen hoe jonger hoe beter en ze willen het toch zelf Nou vergeet dat want ze zijn vanaf de geboorte al ingeprent dat ze het op de rug moeten verdienen en voor de rest bek dicht of wij zullen wel even laten voelen wie de baas is.Want je familie moet je voor zorgen En dat gaat van generatie op generatie.   
Heb door mijn pleegdochter leren kennen hoe egoistisch ze daar kunnen zijn want het scheelt ze niets dat ze een ander geestelijk in de vernieling helpen zolang ze zelf maar ervan kunnen profiteren Oom stuurde dus gewoon om niet te hoeven werken zijn vrouw naar Japan.
Getting older beats the alternative -dying young

jamietagabundok

Weet ik komt ook in de steden voor, zie het af en toe op  op news op tv hier , dat  DSWD een inval doet bij ouders, die het niet zo nauw nemen.    Dus er is wel familie die DSWD   tipt , die kunnen blijkbaar niet met de situatie leven.

Maar vaak profiteerd de hele  familie er van en iedereen ,,turn a blind eye,,   


  In mijn ogen toch vooral kwestie van combinatie van armoede en  gebrek aan normbesef. :negatief:

Ronny55

Citaat van: Budgie op zaterdag 19 september 2015, 21:58:46

Nou 14 jaar is al oud hoor. Mijn ex werd al vanaf haar 8ste gebruikt door de familie en klanten en als ik er geen stokje voor had gestoken was haar dochter op haar 12e terug gegaan naar de Filippijnen om voor oom lief de kost te verdienen.  En dat komt meer voor dan je denkt Vinden families heel normaal en die komen echt niet uit de bundok maar gewoon uit Cebu city Het enige is dat zulke meisjes en vrouwen later echt geen normale vaste relatie kunnen hebben en alles laten afhangen van hoeveel krijg ik en mijn familie
Daarom erger ik mij aan mensen die zo`n grietje van net 20 hebben en dan zeggen hoe jonger hoe beter en ze willen het toch zelf Nou vergeet dat want ze zijn vanaf de geboorte al ingeprent dat ze het op de rug moeten verdienen en voor de rest bek dicht of wij zullen wel even laten voelen wie de baas is.Want je familie moet je voor zorgen En dat gaat van generatie op generatie.   
Heb door mijn pleegdochter leren kennen hoe egoistisch ze daar kunnen zijn want het scheelt ze niets dat ze een ander geestelijk in de vernieling helpen zolang ze zelf maar ervan kunnen profiteren Oom stuurde dus gewoon om niet te hoeven werken zijn vrouw naar Japan.

Mss wel een beetje extreem hier neergepend , maar inderdaad het komt veel meer voor dan we denken.  :jajaja: :jajaja: ... Vele laten hun minderjarige dochter door hunne buitenlandse vriend oogluikend misbruiken ..In extreme gevallen verplichting ze hun dochter zelfs "gewillig" te zijn.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Budgie

Citaat van: Ronny55 op zondag 20 september 2015, 11:34:08
Citaat van: Budgie op zaterdag 19 september 2015, 21:58:46

Nou 14 jaar is al oud hoor. Mijn ex werd al vanaf haar 8ste gebruikt door de familie en klanten en als ik er geen stokje voor had gestoken was haar dochter op haar 12e terug gegaan naar de Filippijnen om voor oom lief de kost te verdienen.  En dat komt meer voor dan je denkt Vinden families heel normaal en die komen echt niet uit de bundok maar gewoon uit Cebu city Het enige is dat zulke meisjes en vrouwen later echt geen normale vaste relatie kunnen hebben en alles laten afhangen van hoeveel krijg ik en mijn familie
Daarom erger ik mij aan mensen die zo`n grietje van net 20 hebben en dan zeggen hoe jonger hoe beter en ze willen het toch zelf Nou vergeet dat want ze zijn vanaf de geboorte al ingeprent dat ze het op de rug moeten verdienen en voor de rest bek dicht of wij zullen wel even laten voelen wie de baas is.Want je familie moet je voor zorgen En dat gaat van generatie op generatie.   
Heb door mijn pleegdochter leren kennen hoe egoistisch ze daar kunnen zijn want het scheelt ze niets dat ze een ander geestelijk in de vernieling helpen zolang ze zelf maar ervan kunnen profiteren Oom stuurde dus gewoon om niet te hoeven werken zijn vrouw naar Japan.

Mss wel een beetje extreem hier neergepend , maar inderdaad het komt veel meer voor dan we denken.  :jajaja: :jajaja: ... Vele laten hun minderjarige dochter door hunne buitenlandse vriend oogluikend misbruiken ..In extreme gevallen verplichting ze hun dochter zelfs "gewillig" te zijn.

Extreem neergepend Sorry Ronny55 Heb hier van Fillipijns maatschappelijk werk zat gehoord en die vinden het een normaal verhaal. Schijnt inderdaad veel voor te komen. En dochters zijn daar getraind om te doen wat vooral moeder zegt zowel in correct opzicht maar ook in dit soort gevallen. Gehoorzaamheid word er van 5 a 6 jaar gewoon ingebracht. Goedschiks of kwaadschiks Dochter is dus verplicht om te zorgen voor de echtgenoot van moeder zolang moeder niets ervan zegt.
Ik heb dat kind namelijk verder alleen opgevoed met hulp van een Fillipinijns maatschappelijk werk Ook al om haar te leren een eigenwaarde en mening te hebben.
Getting older beats the alternative -dying young