ABU SAYAF VERMOORDT TWEEDE CANADEES

Gestart door bananacreek, maandag 13 juni 2016, 16:12:32

Vorige topic - Volgende topic

panshit

Waarom hoor ik nu niets van Duterte?
Hij heeft nu de kans om zijn woorden waar te maken.

Lenn

Niet alle moslims zijn terroristen, alle terroristen zijn moslims.
Als ik nou de nieuwe president was zou ik er met behulp van de high tech amerikanos, en het leger toch snel een einde aan maken.Het geeft een negatief beeld, terwijl een en ander best wel meevalt.
Samal is behoorlijk safe.De ontvoering van die aussies was dan ook goed voorbereid.
De tendens is naar mijn mening dat die extremistische splinter groeperingen het alleen maar erger gaan maken.
Straks krijgen wij hier ook bomaanslagen in de grote shoppingmalls tijdens de kerkdienst of zo.

joost

Citaat van: gertve op maandag 13 juni 2016, 22:07:53
Citaat van: joost op maandag 13 juni 2016, 19:35:14
De volgende die op de foto staat met 'n mes op z'n keel is Peldoman.

Gaan we elkaar hier nu al bedreigen op het forum?

Hij heeft wel een punt, weet je.

Hallo.
Dit is beslist geen dreigement. Peldoman woont zelf ook in the Filippijnen dus het zou hem ook kunnen overkomen. Dan moet hij niet gaan zeggen " its his own choise to come overhere ".

Groeten.
Joost.

peldoman

citaat Lenn: De tendens is naar mijn mening dat die extremistische splinter groeperingen het alleen maar erger gaan maken.
Straks krijgen wij hier ook bomaanslagen in de grote shoppingmalls tijdens de kerkdienst of zo.

Daar ben ik ook bang voor, die paar guards die er staan houden dat echt niet tegen.
Zat gisteravond met wat witneuzen te praten, de vraag die we elkaar stelden was; wanneer is voor jou het
moment gekomen om te vertrekken uit de  :smiley-philippines:
De een wat Lenn noemt, bomaanslagen , de ander terugkeer naar de dictatuur, voor mij is het duidelijk, als
ik soldaten in de straat zie lopen zeg ik goodbye.

Maar ja, iedereen is voor een reden hier, de een vrouw en kids, de ander business, en dan heb je de gepensioneerden
die een  [ rustige] ouwe dag willen zoals ik.
Feit blijft dat je toch geld erin gestoken hebt om hier te leven, dus bye bye zeggen is makkelijker gezegd dan gedaan.
Dus wat is wijsheid?  :denk:

bananacreek

Citaat van: panshit op dinsdag 14 juni 2016, 11:44:00
Waarom hoor ik nu niets van Duterte?
Hij heeft nu de kans om zijn woorden waar te maken.

Die is nog GEEN president tot june 30 2016............. :denk: :denk:



Hij had al een belofte gemaakt..... :denk: :denk:

http://www.straitstimes.com/asia/se-asia/duterte-apologises-for-beheading-of-canadian-held-by-abu-sayyaf-militants

peldoman

 but its your own choice to came here! bedoel ik mee te zeggen, het is ons ieder eigen keuze om hier te gaan wonen!!
Je weet dat je een risico kan lopen , woon, of ben je net op de verkeerde plek, en zie.
Ik suggereer dus niet dat het die Canadees zijn eigen schuld is! ronduit verschrikkelijk, en ik kan me daar heel kwaad
over maken, vooral over het feit dat er tijd genoeg was om enige actie te ondernemen.
En dan kom je bij het punt waarover men niet spreekt, er zit meer achter!!!









josv

Citaat van: peldoman op dinsdag 14 juni 2016, 15:24:04

En dan kom je bij het punt waarover men niet spreekt, er zit meer achter!!!

Uiteraard. Abu Sayaf heeft er geen ruk mee te maken. Tis alleen maar om geld wat ze dachten te krijgen.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....


bananacreek

Juist het gaat er bij de ASG hun alleen maar hier om...... :dollareyes: :dollareyes: :dollareyes: :dollareyes: :dollareyes:.....je ziet geen regelmatige kidnappingen (normaal gesproken) van de MNLF/MILF waarbij ransom wordt gevraagd... en zelfs de BILF heeft deze gewoonte niet.....maar de Abu's hebben graag foreigners want die kunnen in dollars of euros betalen......




bananacreek

Ik sta hier dan van de kijken dat ze Duterte binnen 24 uur "emergency powers"  hebben gegeven terwijl hij nog niet eens "zittende" president is en dit is een trap onder de kont van voor Aquino............... :benweg: :benweg: :benweg:

Zoiets is hier nog nooit voorgekomen of die krant heeft het helemaal mis... :weetikniet: