Waarom willen oudere westerse mannen een jong aziatisch vrouwtje?

Gestart door Phille, zaterdag 16 januari 2010, 16:18:20

Vorige topic - Volgende topic

Fail_over

Ken er nog een voor 41 euro per nacht. Thema hotel. Krijg je gratis  :shoot13lj7:  :moord:  :ripba8: :ripba8:  :prisoner:
soap bij.

1000 php per nacht is wel erg goedkoop. Wie weet speel je dan zelf ook in die soap mee.  :weetikniet:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

boomerang

Citaat van: Phille op zondag 17 januari 2010, 10:37:13
Allemaal leuke antwoorden, maar nog wel geen antwoord op mijn vraag :-)

Mijn vriendin is ook een jonge vrouw (20 en ik 44), fysiek ziet ze er geweldig uit, maar soms heb ik toch wel den indruk dat ze nog wat volwassener worden. Ik kan er maar wel bij varen natuurlijk ... maar waar is het adderke?

Waarom val ik voor haar, haar jeudigheid, haar lekker lichaam, ... tis mij nog niet geheel duidelijk als ik eerlijk mag zijn  :neeneenee:

Mijn vermoeden is als volgt. Het "verzorgen" lijkt een aangeboren eigenschap te zijn bij Aziatische vrouwen en een iets ouder persoon heeft soms wel eens wat meer waardering voor deze eigenschap. Niet zelden is de westerling uit een relatie gestapt met een bankhangende chagareinige  soap fan met bijbehorende aardappelbuik en spataders. Daarentegen zijn de jongere Aziatische mannen vaak van een totaal andere mentaliteit en vliegen graag vaak net als bijen van bloem tot bloem.
Uiteraard speelt het stukje financiële zekerheid wat een westerling kan geven ook een rol.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

Phille

Citaat van: boomerang op zondag  7 maart 2010, 03:02:33
Mijn vermoeden is als volgt. Het "verzorgen" lijkt een aangeboren eigenschap te zijn bij Aziatische vrouwen en een iets ouder persoon heeft soms wel eens wat meer waardering voor deze eigenschap. Niet zelden is de westerling uit een relatie gestapt met een bankhangende chagareinige  soap fan met bijbehorende aardappelbuik en spataders. Daarentegen zijn de jongere Aziatische mannen vaak van een totaal andere mentaliteit en vliegen graag vaak net als bijen van bloem tot bloem.
Uiteraard speelt het stukje financiële zekerheid wat een westerling kan geven ook een rol.

Hier heb ik toch wel een paar reacties op Boomerang,

1) wat de bankhangende soap fans betreft moeten de Filippijnse vrouwen niet onderdoen (heb ik al mogen merken), die kennen der ook wel wat van, zonder dan nog vragen te stellen naar wat voor soaps ze dan kijken, de acteer prestaties in de Filippijnse soaps zijn op zen minst bedenkelijk te noemen! Dan gaan we het nog niet hebben over de vele shows die naar mijn gevoel 24 op 24 te zien zijn ... Filippijnen zijn misschien nog meer aan TV verslingerd dan wat wij hier gewoon zijn.

2) Wat betreft aardappelbuikjes en spataders, heb jij een filipina al eens bekeken die wat op leeftijd is ? Als ze jong zijn zien ze er strak uit, maar de grote meerderheid van al de Filipina's die ik hier in Belgie zie kan je bezwaarlijk strak noemen; ne keer wat ouder worden die ook behoorlijk rond (noem het maar rijstbuikjes), trouwens sommige hebben dat al op jongere leeftijd, mijn vriendin gelukkig niet  :lachen:

3) Jongere aziatische mannen die vliegen van bloem tot bloem, butterflyen zoals ze dat daar zo mooi omschrijven; dit is niks anders dan wat westerse jonge mannen doen ... daar is echt geen verschil in hoor. Het enige verschil is dat de gemiddelde jonge westerse vrouwen wat slimmer zijn op da vlak en ervoor zorgen dat ze niet zwanger geraken als ze dat niet wensen!  :jajaja: en indien het dan toch gebeurd en dus zwanger worden dan bestaat de optie abortus ... want ook in onze contreien nemen jonge mannen hun verantwoordelijkheid niet altijd op  :neeneenee:

4) Het stuk financiele zekerheid is volgens mij de enige echte drijfveer ... alhoewel westerse vrouwen dat ook belangrijk vinden, maar gezien ze niet in dezelfde erbarmelijke situatie leven hoeven ze niet voor een oudere man te kiezen, ze hebben meestal ook de nodige financiele onafhankelijkheid

5) Ik denk ook dat het pas op een zekere leeftijd is dat westerse mannen een aziatische vrouw in overweging nemen, de meerderheid van de westerse mannen zijn toch wel wat ouder, de jongere mannen gaan er eerder naar toe voor de fun; hopelijk krijg ik hier nu niet de volle lading van alle forum leden; maar ik denk dat het er toch een deel waarheid inzit. Spreek ik voor mezelf, als ik moet kiezen tussen een wat oudere westerse vrouw met nen hele berg bagage of een jonge strakke filipina dan weet ik het wel; beide kosten toch geld  :jajaja:

6) Dus waarom ben ik verliefd geworden op mijn vriendin ... ze is lief, ze is niet zo zorgdragend als ik veel hoor zeggen over aziatische vrouwen, ze is wel in zeker mate intelligent, ze is mooi, ze is sexy, ze is zelfs in zekere mate materialistisch, haar leeftijd heeft zowel voor- als nadelen, maar aan elke persoon scheelt wel iets (nobody is perfect) maar om samen te vatten, ik voel mij er gewoon goed bij!  :jajaja:


Luc

Sommige? Ik zie de laatste jaren in de Filippijnen enorm veel jonge Filipinas met overgewicht. Ik vind dat ze ook meer en meer groter worden. Zeker in de steden. De Filipinos vinden die geweldig. Ik over het algemeen niet. Ze groeien niet alleen in de hoogte maar ook in de breedte.

Een zwangerschap heeft achterna dikwijls veel meer gevolgen. Striemen en de bijhorende littekens blijven veel meer zichtbaar op een donkere huid dan op een blanke. Beginnende spataders zijn dan weer minder zichtbaar. Op een blanke huid zie je die blauwe aders veel sneller.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Mawibata



M'n vrouwtje is, sinds ze in   :belgiesmiley:  is, verschillende kilo's bijgekomen. Niet dat ze dik is of zo .  .  . maar vroeger was ze echt slank, strakke buik enzo.  .

Wanneer we naar de  :smiley-philippines:  op vakantie gaan, is de family telkens vol lof over haar figuur ?  ?

Ook op haar werk zijn er enkele die zeggen dat ze er nu beter uit ziet.

Toen ik haar vroeg wiens mening het belangrijkste was, is ze begonnen met dieet en exercises.   :happy2:




Je moet soms opletten wat je zegt, eens zei ik voor de grap dat ze cellulitis had.

Daags nadien bemerkte ik in de badkamer zalf en creme tegen cellulitis.   :neeneenee:

Ijdel zijn ze wel.
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Phille

Laat ons ook effe serieus zijn he, dat men het strak buikje van als men 20 met het ouder worden niet kan vasthouden is gewoon de natuur, zie wij mannen van boven de 35 e nog even strak uit zoals toen we 20 waren? De meesten onder ons zullen daar 'nee' op antwoorden; dus nu ook niet de streng zijn he; het innerlijke blijft toch wel het belangrikste zou ik zeggen, uiteraard zijn er grenzen, mijn vriendin weegt nu iets van een 45, stel dat ze over 10 jaar 90 zou gaan wegen dan zou ik waarschijnlijk een opmerking maken  :jajaja:


ladgar

Er trouwen veel oude Europese vrouwen met jonge egyptenaars , tunesiërs etc. Dat is juist hetzelfde fenomeen.

Rich

Citaat van: Mawibata op zondag  7 maart 2010, 11:24:36

Je moet soms opletten wat je zegt, eens zei ik voor de grap dat ze cellulitis had.

Daar zijn vrouwen veel gevoeliger voor dan een man hé?

BTW, ik heb twee dochters ( tweeling) en zijn nu 31. Allebei hebben ze anorexia-nervosa gehad toen ze 16 waren. Een lijdensweg voor de kinderen en de ouders.

5 jaar lang kliniek in en uit, één van mijn dochters bijna dood. Nu vele jaren later dragen ze nog altijd de sporen mee, en allebei hun gezondheid is niet goed.

Ik zal dan ook nooit tegen een vrouw zeggen dat ze te dik is omdat ik weet wat de gevolgen kunnen zijn........ongeacht de leeftijd. Ik heb genoeg gezien in die ziekenhuizen en psychiatrische instellingen.
Rich de Nederbelg.

stip66

Citaat van: Phille op zondag  7 maart 2010, 11:41:27
zie wij mannen van boven de 35 e nog even strak uit zoals toen we 20 waren?

Hoho Phille, spreek aub voor jezelf  :lachen:  :haha:

Phille

Peter,

Ik heb paar foto's van u gezien (ergens, kweet niet meer waar  :weetikniet:) maar ook gij ziet erg een 20 meer uit  :floet: mocht ge niet akkoord gaan kan u een adres van pearl vision bezorgen  :lachen: