Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Trouw op 12/2/11

Gestart door Phille, woensdag 24 maart 2010, 11:13:23

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Citaat van: boldy op dinsdag  4 januari 2011, 06:58:45
phille  is het niet verstandiger om hier schoenen te kopen ?  want ik neem aan dat het daar lang zoeken zal zijn om een grote maat te vinden .
verder wens ik jullie alvast een mooi huwelijk  en dat alles gaat zoals jullie wensen dat het gaat

@Boldy, ik heb het niet duidelijk genoeg gedefinieerd, met mijnen 41 a 42 zal dat wel geen probleem zijn om daar schoenen te vinden, zie ik ook niet direct als een marteling (tenzij ik een foute aankoop zou gedaan hebben), maar met de marteling refereer ik naar de aanschaf van een paar schoenen voor haar, je weet ook wel hoe besluiteloos men is in de Filipijnen in het algemeen en hoe besluiteloos vrouwen kunnen zijn in het bijzonder (en dat is een universeel gegeven), ik zie het al zo voor mij, een ganse dag schoenen passen om dan uiteindelijk één van de eerste paren die ze aan het begin van de zoektocht gepast heeft te gaan kopen ...  :jajaja: en het betreft niet één paar, maar twee paar, want ... na de reception heb ik een pool side party voorzien en ze zou dan graag van outfit willen veranderen, dus ander kleed, dus andere schoenen ... en dat moet wel assortie zijn hé  :jajaja:


Luke

Citaat van: Phille op dinsdag  4 januari 2011, 07:11:21
en het betreft niet één paar, maar twee paar, want ... na de reception heb ik een pool side party voorzien en ze zou dan graag van outfit willen veranderen, dus ander kleed, dus andere schoenen ... en dat moet wel assortie zijn hé  :jajaja:


Flipflops en een short kan niet voor een pool side party?  :floet:

Fail_over

Phille, heel veel suc6 en een fijne trouwerij toegewenst.  :picsplease:  :lachen:

Laat je eerst eens landen op de  :smiley-philippines:

Snuif de gemoedelijke sfeer op, en laat alles van je afglijden. Het gebeurt toch zo als het gebeurt. Ook de trouwerij. Het belangrijkste is dat jij en je Asawa genieten van de dag. Van wat er goed gaat, en van wat niet. Want zo gaat dat in de  :smiley-philippines:

Ook schoenmaat 43 is voorradig in de  :smiley-philippines: hoor. FF zoeken, maar die zijn er.  :jajaja:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

josv

Citaat van: Phille op maandag  3 januari 2011, 21:52:49
Binnenkort wat malls afschuimen op zoek naar gepaste schoenen ... oooohhjjeeeeeeee ... hopelijk wordt dit geen marteling 

Kleine tip : BEMOEI JE ER NIET MEE !!!!!   :benweg: Ga nooit met een Filipina dit soort dingen uit zoeken. Laat het lekker aan zussen/nichtjes/vriendinnen en uiteraard je a.s. over. Geldt in mijn geval zelfs ook voor de dagelijkse boodschapjes als 'n kilo suiker. Of ik ga alleen of zij gaat alleen maar samen  :neeneenee: :neeneenee:

Btw : hoop dat je een hele leuke/bijzondere tijd tegemoet gaat en kom vooral aan met verhalen. Geen mooier vermaak dan leedvermaak  :lachen: :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Baliw-katok

Enjoy every single moment !

Leuke vakantie en tof feest toegewenst.

pvgossum

veel plezier en geniet ervan.

bananacreek

#66
@ Phille: Veel sukses toegewenst vanuit hier en ik dacht dat de grootste schoenmaat hier 9 was (hier in Dumaguete City) 9 komt overeen met 43. Op de Pi gebruiken ze Amerikaanse maten, maar niet altijd want er is hier een zaak die ook maten gebruikt met twee cijfers. :denk:



De schoenenbranche kent 3 maatbogen die veel voorkomen. Europese fabrikanten maken vaak gebruik van zowel Europese als Engelse maten. Daarnaast hebben de VS hun eigen maatsysteem, dat in Amerikaanse merken terugkomt. Tot overmaat van ramp rekenen de fabrikanten zelf de maten niet altijd goed om. In veel gevallen is er geen touw meer aan vast te knopenUw maat kan variëren!
Let op! Tegenwoordig werkt bijna ieder schoenenmerk met verschillende fabrieken in verschillende landen. Uw maat kan daardoor per model variëren. Alleen als uw schoenen op dezelfde leest gemaakt zijn kunt u er vanuit gaan dat de schoenen hetzelfde vallen. Voor advies kunt u altijd contact met ons opnemen.

Hou ruimte over!
Voor de meeste schoenen geld dat u 4-8 mm. ruimte bij de tenen moet houden. Er zijn echter uitzonderingen op de regels, onze verkopers kunnen u hier uitstekend bij adviseren.
 
Verschil tussen diverse USA maten
De USA maten in de tabel links is afgestemd op modellen van Rockport.

Kano

Phille, ik wens je een goede reis, veel plezier, leuk feest en een gelukkig huwelijk  :marrysmile:.  Als er gewinkeld moet worden ga dan zelf maar ergens wat  :fles: en van de eyecandy genieten (zolang je nog vrijgezel bent :biggrinn:)
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Kano

Citaat van: bananacreek op dinsdag  4 januari 2011, 13:34:31


Voor advies kunt u altijd contact met ons opnemen.  

Doe je na dat akkefietje met je voeten nu in schoenen creek ???  :lachen:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

bananacreek

Citaat van: Kano op dinsdag  4 januari 2011, 13:42:05
Citaat van: bananacreek op dinsdag  4 januari 2011, 13:34:31


Voor advies kunt u altijd contact met ons opnemen.  

Doe je na dat akkefietje met je voeten nu in schoenen creek ???  :lachen:

Ja, wel, ik heb nagevraagd of ze hier schoenen MAKEN OP MAAT, maar ze doen het niet, alleen sandals en slippers. 25 jaar geleden was er wel een klein fabriekje maar dat bestaat niet meer.
Dus moeten het weer Amerikaanse dumpschoenen worden. Maar als ieder lid van dit forum met maat 46 een paar goede gebruikte schoenen wil doneren aan een arme klootzak, dan hou ik me ten zeerste aanbevolen voor een inzamelingsactie  :floet: