wou graag een buitenlandse liefde,maar twijfel over de echtheid..

Gestart door richard1910, zondag 14 oktober 2012, 13:15:17

Vorige topic - Volgende topic

PeterVL

@gosternokke. ik ben niet mee met U> u bent dus 50 zegt U(of rond de vijtig) dan zeg je dat je 15 jaar geleden, toen was u 35, als ik goed kan rekenen, met een filipina ben getrouwd die 20 jaar jonger is, was je vrouw dan echt amper 15 jaar oud????

gosternokke

Ja, je kan goed rekenen Peter   :thumb:       maar ik ben ouder dan 50   :biggrinn:      En laat ik dan maar even duidelijk zijn , mijn vrouw was op moment van huwelijk al 18. bespaard iedereen rekenwerk, om uit te vissen of ik toch niet met een minderjarige ben gehuwd    :negatief:    Ik kreeg ook al  PM met deze vraag namelijk.

vvjoris

Citaat van: gosternokke op dinsdag 23 oktober 2012, 13:02:45
Ja, je kan goed rekenen Peter   :thumb:       maar ik ben ouder dan 50   :biggrinn:     

Gosternokke is dus ongeveer 53 - 54 ...

Wat maakt dat nu uit zeg, in foreigner-Filipina relaties zijn er in het merendeel van de gevallen grote leeftijdsverschillen. Janice is ook 20 jaar jonger als mij...
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

boldy

daar ging het niet om joris om die 20 jaar verschil maar wel of iemand 18 is of jonger anders ben je schuldig aan pedofilie  :jajaja:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

vvjoris

Citaat van: boldy op dinsdag 23 oktober 2012, 17:44:10
daar ging het niet om joris om die 20 jaar verschil maar wel of iemand 18 is of jonger anders ben je schuldig aan pedofilie  :jajaja:

Ja natuurlijk, denk niet dat er iemand op het forum 'zo' is, anders gaat die dat zeker niet posten é... en als iemand zich daaraan waagt in de  :smiley-philippines: haalt die zich wat op de nek, gegarandeerd inclusief gevangenis...;
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.

Amice

Dan zal ook de priester en/of overheidsambtenaar die zo'n huwelijk sluit naar jail moeten neem ik aan.
Zonder toestemming kan men normaliter ook hier niet trouwen met een minderjarige.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Mawibata

Citaat van: boldy op dinsdag 23 oktober 2012, 17:44:10
maar wel of iemand 18 is of jonger anders ben je schuldig aan pedofilie  :jajaja:


Bron : Wikipedia

Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παιÏ,, wortel paid- = 'knaap', 'kind', pedo = 'kind') en filia (φιλια, 'vriendschap') is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn.

Dus volgens jou zouden de meisjes hun eerste maandstonden pas krijgen na hun achttiende ?   :ikkeniebegrijp:


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

boldy

Dat hoor je mij niet zeggen mawibata . Maar dit moet je aan de rechter laten zien want die kijken daar zo echt niet naar.
Bij mij weten is alles onder de achttien verboden dus. Maar ik kan de vraag ook terugstellen maar dan zo
: sommige meisjes zijn  al ongesteld op hun elfde Dus volgens jou mag je daar dus. Sex mee hebben en is dat geen pedofilie ????? Dit snap ik dan ff niet
het leven is net een lul keihard en veel te kort

MadRed

Citaat van: boldy op woensdag 24 oktober 2012, 05:55:52
Bij mij weten is alles onder de achttien verboden dus.

Pedofilie en wat verboden is zjin niet het zelfde inderdaad. In onze cultuur word al snel "pedo" geroepen terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn. Een leeraar dit het doet met een leerling van 14 is geen pedo zoals dit is gedefinieerd. Wel is hij strafbaar volgens de wet.