vergunning nodig voor tricycle

Gestart door boldy, woensdag 25 mei 2011, 20:42:17

Vorige topic - Volgende topic

Phille

Citaat van: boldy op maandag 13 juni 2011, 13:57:17

... maargoed volgend jaar zal ik het allemaal met me eigen ogen kenne zien ...


Ga je dit jaar je vriendin dan niet opzoeken Boldy?

boldy

nope phille mijn planning is  volgend jaar  van 28 april t/m 9 juni  ik mot nog ff sparen
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Robert

Kan 1 ding zeggen, op die eerder genoemde lijn bij Manson Drug, daar rijden ze echt niet voor 15 a 20 pesos.
Waar de trike van Boldy gaat rijden is het wel goedkoper dan op Fields.
Hoop dat je geluk hebt Boldy en dat ze zelf nu voor hun levensonderhoud kunnen zorgen.
Voor die line daar zullen ze zelf geen 50000 pesos hebben betaald, maar je moet er nu maar het beste van hopen.

Phille

Citaat van: boldy op maandag 13 juni 2011, 15:53:12
nope phille mijn planning is  volgend jaar  van 28 april t/m 9 juni  ik mot nog ff sparen

:lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Geweldig Boldy ... ik had het al door hoor, ik ben blij dat ge er een antwoord opgeeft en dit is nu ook weer iets dat ik niet begrijp se. Ik zou toch in de eerste plaats er naar streven om haar beter te willen leren kennen en mijn beschikbaar budget gebruiken om ze zo vaak als mogelijk te gaan opzoeken ipv zoveel geld te sturen; waar gaat het voor jou nu eigenlijk om, een duurzame relatie uitbouwen of OCMW spelen?


boldy

ten eerste wat is een ocmw want ik ben niet zo slim ??   :ikkeniebegrijp: ten tweede ik ga niet trouwen en ik ga haar ook zeker niet naar hier halen zoals de meeste van jullie , ja ik ben een vreemde  :lachen:
hoe het nu gaat vind ik allemaal wel best  en wat jij daar van vind  lekker belangrijk  :lachen: .  ik weet zeker dat er nu velen hun wenkbrauwen zullen fronsen  als ze dit lezen  , en denken die spoort niet  , nou volgens de psygiater mankeerde ik niks  :applaus: .
nog ff alles op een rijtje : ik ga niet trouwen (althans niet van plan)
                                    : ik haal haar niet naar hier
ik heb daar vrede mee en daar gaat het om hoe of wat een ander daar over denkt zal me een bout zijn,maar 1 ding weet ik wel zij heeft een beter leven en ik heb hier ook een goed leven .   ik hoop dat je ik je vragen een beetje heb kenne beantwoorden .                                     
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Rich

Citaat van: boldy op maandag 13 juni 2011, 18:18:07
ten eerste wat is een ocmw want ik ben niet zo slim ??                                     


Openbare centra voor maatschappelijk welzijn.
Rich de Nederbelg.

boldy

bedank rich . nou dan zal ik dat wel zijn  , en ik ben er trots op .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Phille

Citaat van: boldy op maandag 13 juni 2011, 18:18:07
ten eerste wat is een ocmw want ik ben niet zo slim ??   :ikkeniebegrijp: ten tweede ik ga niet trouwen en ik ga haar ook zeker niet naar hier halen zoals de meeste van jullie , ja ik ben een vreemde  :lachen:
hoe het nu gaat vind ik allemaal wel best  en wat jij daar van vind  lekker belangrijk  :lachen: .  ik weet zeker dat er nu velen hun wenkbrauwen zullen fronsen  als ze dit lezen  , en denken die spoort niet  , nou volgens de psygiater mankeerde ik niks  :applaus: .
nog ff alles op een rijtje : ik ga niet trouwen (althans niet van plan)
                                    : ik haal haar niet naar hier
ik heb daar vrede mee en daar gaat het om hoe of wat een ander daar over denkt zal me een bout zijn,maar 1 ding weet ik wel zij heeft een beter leven en ik heb hier ook een goed leven .   ik hoop dat je ik je vragen een beetje heb kenne beantwoorden .                                     

Goh Boldy, mijn broek zakt af en ik ben sprakeloos! Ik wil je niet beledigen, absoluut niet! Maar, ik zou toch die bovenkamer van jou eens door een andere psychiater laten nakijken hoor! Paar 1000 euro opsturen is geen liefdadigheid meer, maar weet ge wat ... tis uw leven en ik heb geen enkel recht om dat te beoordelen noch te veroordelen! Ik sta hier gewoon met men broek tot op mijn enkels en mijn mond vol met zweetvoeten  :weetikniet:

Ik die dacht alles al eens gehoord te hebben  :denk: :denk: :denk:


boldy

trek je broek maar gauw op dan  :lachen:  ik krijg nou al meelij met je vrouw,ik hoop voor haar dat ze niet ergens 24 uur per dag hoeft te werken om haar eigen te onderhouden .
en ik hoop niet  voor jou dat je denkt dat ze echt voor je heb gekozen  omdat je zo knap bent  want 99,9 % zeker te weten dat ze je daarvoor niet heeft uit gekozen maar alleen maar om daar weg te geraken en een beter leven te krijgen . in die realiteit leef ik dan weer wel  en ik denk jij tog echt niet  :jajaja:

maargoed nogmaals leven en laten leven het ga je goed  :atyourservice:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

balikbayan

Zo is dat leven en laten leven.

Iedereen ervaart het leven in de PH op een andere manier.

De inzicht komt later  :lachen:

ps de kater ook lol