Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Dating met een filipina...

Gestart door Marcbrabant, zaterdag 28 december 2013, 21:42:04

Vorige topic - Volgende topic

Baron

Citaat van: Marcbrabant op donderdag  2 januari 2014, 17:26:33
Dank voor alle reacties hier...

Overigens reageer ik niet op posts in dit topic met links en foto's van filippijnse vrijgezelle dames, hoe goed bedoeld ook. Stuur me dan even een persoonlijk bericht uit respect en privacyoverwegingen zowel voor mij, als de filippijnse dames in kwestie...

Dit topic is dan ook closed wat mij betreft...
:offtopic:

:neeneenee:

Oh nee, der wordt nooit nie wat gesloten hier (Brabants) Ons eerst een beetje gek maken en uithoren en dan je keutel in willen trekken.
Plaats nu eerst maar eens een foto van jezelf plus adres, en de foto´s van die Filipina´s die je geselecteerd hebt, uiteraard met foto en hun tekst bij de foto.
dan kunnen wij wat commentaar geven op jouw uiterlijk en de keuze die je hebt gemaakt.
Zo makkelijk kom je er niet van af!

:haha: :crazy:

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Soushkin

Gisteren weer zo iets.

Zaten we bij de DQ in Paseo buiten een ijsje te eten, komen er drie meiden van een jaar of 25 voorbij gelopen. Om de een of andere reden mij eerst aanstaren waarna er eentje, die overduidelijk de schoonste van de drie was, vervolgens m'n vrouw laagdunkend aan gaat lopen kijken. Daar hou ik dus niet van waarop ik tegen m'n vrouw zei "the one in gray is a gay". M'n vrouw "it's a girl", ik weer "seriously, you think that's a girl?". "If that's a girl than I'm a girl too, for sure that's a gay and he's ugly too".


Was de pret voor de dame in kwestie ook weer voorbij. :D



Zo moet je dat gewoon doen met die kutwijven. Direct afstraffen.  :thumb:
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

peldoman

Citaat van: Soushkin op vrijdag  3 januari 2014, 02:30:03
Gisteren weer zo iets.

Zaten we bij de DQ in Paseo buiten een ijsje te eten, komen er drie meiden van een jaar of 25 voorbij gelopen. Om de een of andere reden mij eerst aanstaren waarna er eentje, die overduidelijk de schoonste van de drie was, vervolgens m'n vrouw laagdunkend aan gaat lopen kijken. Daar hou ik dus niet van waarop ik tegen m'n vrouw zei "the one in gray is a gay". M'n vrouw "it's a girl", ik weer "seriously, you think that's a girl?". "If that's a girl than I'm a girl too, for sure that's a gay and he's ugly too".


Was de pret voor de dame in kwestie ook weer voorbij. :D



Zo moet je dat gewoon doen met die kutwijven. Direct afstraffen.  :thumb:

Had je niet toevallig wat ijs op de je neus zitten waardoor ze dat deed? :biggrinn:

Amice

Citaat van: Soushkin op vrijdag  3 januari 2014, 02:30:03
Gisteren weer zo iets.

Zaten we bij de DQ in Paseo buiten een ijsje te eten, komen er drie meiden van een jaar of 25 voorbij gelopen. Om de een of andere reden mij eerst aanstaren waarna er eentje, die overduidelijk de schoonste van de drie was, vervolgens m'n vrouw laagdunkend aan gaat lopen kijken. Daar hou ik dus niet van waarop ik tegen m'n vrouw zei "the one in gray is a gay". M'n vrouw "it's a girl", ik weer "seriously, you think that's a girl?". "If that's a girl than I'm a girl too, for sure that's a gay and he's ugly too".


Was de pret voor de dame in kwestie ook weer voorbij. :D



Zo moet je dat gewoon doen met die kutwijven. Direct afstraffen.  :thumb:

Er is een  :nederlandsevlag: gezegde "een mooie vrouw heb je nooit alleen"
Dat gaat ook op in de  :smiley-philippines: maar soms ben ik zelfs geneigd om te stellen dat je n filipina niet alleen hebt.
Uiteraard zijn daar uitzonderingen op gelukkig, maar toch.



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: jens op donderdag  2 januari 2014, 19:30:51
Citaat van: Soushkin op woensdag  1 januari 2014, 22:31:00
Citaat van: jens op woensdag  1 januari 2014, 19:16:04
zij zullen best wel heel erg lief zijn Soushkin . maar ik vind het niets, tsja smaken verschillen . [soepkippen]

Uh?

Als je alleen naar het uiterlijk kijkt niet, nee. Maar als je een goede vrouw zoekt om mee samen te zijn dan zijn dit wel goede kandidaten.

Om te geilen heb ik andere vrouwen maar ik weet niet of ze goed trouw materiaal zijn. :)



Mijn vrouw is ook geen schoonheid, ze zegt zelf pangit en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens haha. Maar ze heeft wel een IQ van 142, is goed opgeleid en heeft een goede baan. Verder heeft ze dezelfde sarcastische humor die ik heb en zijn we al jaren hele goede vrienden. Ik kan haar ook met m'n ogen dicht vertrouwen en hoef niet bang te zijn dat ze de boel op de een of andere manier belazerd.

Hoeveel leden op het forum hier kunnen hun vrouw zover  vertrouwen dat ze in de Filippijnen een huis van miljoenen kopen, het op haar naam zetten, alle bankrekeningen op haar naam zetten etc. zonder bang te hoeven zijn dat ze het kwijt raken??

Ze heeft mij eigenlijk ook helemaal niet nodig om een goed leven te leiden. Kan ik wel waarderen. Persoonlijk hou ik meer van vrouwen die voor zichzelf kunnen zorgen en die het zelf allemaal al voor elkaar hebben. Ik hou niet van vrouwen die met mij trouwen enkel en alleen omdat ik ze een beter leven kan bieden. Tenzij je denkt dat het echte liefde is tussen die jonge grietjes van een jaar of 20 die rondlopen met die gepensioneerden. Dream on zou ik dan zeggen.



De vrouwen hier boven zijn dan misschien niet de mooiste maar ze belazeren je in ieder geval niet.

Je kunt natuurlijk ook die geile waitress van de lokale KTV bar trouwen maar of je daar uiteindelijk gelukkig van wordt is ook maar de vraag. :)
Sorry Soushkin. wilde je natuurlijk niet op de tenen trappen , en je hebt voor 100 % gelijk . vertrouwen gaat ook bij mij voor , das logies .
ik wilde ook niet zeggen dat de dames in waar jij op wijst perse lelijk zijn hoor, verre van dat , gewoon normaal.
[normale soepkippen  :lachen:]
wat ik bedoel is het volgende , er zijn mannen die er kapitalen voor uit geven om ginder aan de vrouw te komen , daar word dan zo,n beetje alle energie en geld in gestoken wat deze heren bezitten . en dan komen ze op een of ander feest met een monster voor de dag , wel daar zeg je U tegen .
hier en daar een tand , pokeltje, een bosje haar op de kop net een hap zuurkool, meer dan 10.000,000 vlieguren, een uitgezakt figuur, eelt op de plasser, een kont waar je minimaal met 6 gezinnen op kunt kamperen,  en veelal een handje vol kinderen op sleeptouw .

en dan vragen ze ook nog heel trots!!!!! wat vind je van die van mij? . tsja wat moet ge dan zeggen he. :lachen:. ik heb zulks nooit goed begrepen .
er loopt zulk mooi spul rond daaro, tsja als ik dan toch betalen moet? . het oog wil ook wat.

Ze zeggen hier dat ik op Carles Bronson lijk............ :thumb: :thumb: :thumb:




Ronny55

Citaat van: Amice op vrijdag  3 januari 2014, 10:39:19

Er is een  :nederlandsevlag: gezegde "een mooie vrouw heb je nooit alleen"
Dat gaat ook op in de  :smiley-philippines: maar soms ben ik zelfs geneigd om te stellen dat je n filipina niet alleen hebt.
Uiteraard zijn daar uitzonderingen op gelukkig, maar toch.

Hier ist eerder andersom....Mijn vrouw zegt altijd , Ik vertouw u wel , maar ik vertrouw doe meisjes niet.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op vrijdag  3 januari 2014, 11:27:37
Citaat van: jens op donderdag  2 januari 2014, 19:30:51
Citaat van: Soushkin op woensdag  1 januari 2014, 22:31:00
Citaat van: jens op woensdag  1 januari 2014, 19:16:04
zij zullen best wel heel erg lief zijn Soushkin . maar ik vind het niets, tsja smaken verschillen . [soepkippen]

Uh?

Als je alleen naar het uiterlijk kijkt niet, nee. Maar als je een goede vrouw zoekt om mee samen te zijn dan zijn dit wel goede kandidaten.

Om te geilen heb ik andere vrouwen maar ik weet niet of ze goed trouw materiaal zijn. :)



Mijn vrouw is ook geen schoonheid, ze zegt zelf pangit en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens haha. Maar ze heeft wel een IQ van 142, is goed opgeleid en heeft een goede baan. Verder heeft ze dezelfde sarcastische humor die ik heb en zijn we al jaren hele goede vrienden. Ik kan haar ook met m'n ogen dicht vertrouwen en hoef niet bang te zijn dat ze de boel op de een of andere manier belazerd.

Hoeveel leden op het forum hier kunnen hun vrouw zover  vertrouwen dat ze in de Filippijnen een huis van miljoenen kopen, het op haar naam zetten, alle bankrekeningen op haar naam zetten etc. zonder bang te hoeven zijn dat ze het kwijt raken??

Ze heeft mij eigenlijk ook helemaal niet nodig om een goed leven te leiden. Kan ik wel waarderen. Persoonlijk hou ik meer van vrouwen die voor zichzelf kunnen zorgen en die het zelf allemaal al voor elkaar hebben. Ik hou niet van vrouwen die met mij trouwen enkel en alleen omdat ik ze een beter leven kan bieden. Tenzij je denkt dat het echte liefde is tussen die jonge grietjes van een jaar of 20 die rondlopen met die gepensioneerden. Dream on zou ik dan zeggen.



De vrouwen hier boven zijn dan misschien niet de mooiste maar ze belazeren je in ieder geval niet.

Je kunt natuurlijk ook die geile waitress van de lokale KTV bar trouwen maar of je daar uiteindelijk gelukkig van wordt is ook maar de vraag. :)
Sorry Soushkin. wilde je natuurlijk niet op de tenen trappen , en je hebt voor 100 % gelijk . vertrouwen gaat ook bij mij voor , das logies .
ik wilde ook niet zeggen dat de dames in waar jij op wijst perse lelijk zijn hoor, verre van dat , gewoon normaal.
[normale soepkippen  :lachen:]
wat ik bedoel is het volgende , er zijn mannen die er kapitalen voor uit geven om ginder aan de vrouw te komen , daar word dan zo,n beetje alle energie en geld in gestoken wat deze heren bezitten . en dan komen ze op een of ander feest met een monster voor de dag , wel daar zeg je U tegen .
hier en daar een tand , pokeltje, een bosje haar op de kop net een hap zuurkool, meer dan 10.000,000 vlieguren, een uitgezakt figuur, eelt op de plasser, een kont waar je minimaal met 6 gezinnen op kunt kamperen,  en veelal een handje vol kinderen op sleeptouw .

en dan vragen ze ook nog heel trots!!!!! wat vind je van die van mij? . tsja wat moet ge dan zeggen he. :lachen:. ik heb zulks nooit goed begrepen .
er loopt zulk mooi spul rond daaro, tsja als ik dan toch betalen moet? . het oog wil ook wat.

Ze zeggen hier dat ik op Carles Bronson lijk............ :thumb: :thumb: :thumb:




:lachen: Charls Bronson ja idd die had de ogen ook half dicht . alleen de regenboog kleuren mis ik bij hem. maar het staat je wel goed willem . :crazy:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

dexter1969

Hallo allemaal ,

Ik ben nieuw op dit forum en ben al een paar maanden aan het chatten met een meisje uit Tacloban. Ze heeft al een paar keer om geld gevraagd om daarmee haar ouders toe te laten hun huis terug op te bouwen . Ik kan nu wel aannemen dat haar huis volledig vernield is door Yolanda maar ik heb hier toch al een aantal keer gelezen dat je iemand die geld vraagt niet kunt vertrouwen, graag jullie mening hierover.

Ook zou ze graag hebben dat ik naar Tacloban kom als de situatie daar terug min of meer in orde is. Ze beweert niet ver van Tacloban airport te wonen, 15 minuutjes rijden met de jeepney. Ze woont daar in een squatter area vlakbij het water . Is dit min of meer veilig voor toeristen, zo'n squatter area, momenteel nu alles verwoest is met de typhoon in Tacloban gaan rondwandelen lijkt me sowieso nog niet veilig te zijn..

alvast bedankt voor jullie reacties.

Soushkin

Citaat van: dexter1969 op vrijdag  3 januari 2014, 19:19:19
Hallo allemaal ,

Ik ben nieuw op dit forum en ben al een paar maanden aan het chatten met een meisje uit Tacloban. Ze heeft al een paar keer om geld gevraagd om daarmee haar ouders toe te laten hun huis terug op te bouwen . Ik kan nu wel aannemen dat haar huis volledig vernield is door Yolanda maar ik heb hier toch al een aantal keer gelezen dat je iemand die geld vraagt niet kunt vertrouwen, graag jullie mening hierover.

Ook zou ze graag hebben dat ik naar Tacloban kom als de situatie daar terug min of meer in orde is. Ze beweert niet ver van Tacloban airport te wonen, 15 minuutjes rijden met de jeepney. Ze woont daar in een squatter area vlakbij het water . Is dit min of meer veilig voor toeristen, zo'n squatter area, momenteel nu alles verwoest is met de typhoon in Tacloban gaan rondwandelen lijkt me sowieso nog niet veilig te zijn..

alvast bedankt voor jullie reacties.

Ik ben nooit in Tacloban geweest dus ik weet niet hoe druk het vliegveld daar is maar het zal ongetwijfeld een hoop herrie geven op 15 minuten afstand.


Anyway, een squatters area moet je zien als een krottenwijk. Ook daar heb je weer verschillende gradaties in, sommige huizen zijn net hutjes, een paar oude planken, wat spijkers en wat tarpauline (soort van plastic zeil, meestal bedrukt want ergens gejat). Andere huizen zijn van steen gebouwd. Ik ben in verschillende squatters areas geweest en heb nooit het gevoel gehad dat ik gevaar liep, de mensen daar waren ontzettend aardig.

Je kunt bijvoorbeeld foto's vragen van hoe hun huis eruit ziet/zag en dan bijvoorbeeld 100 euro ofzo sturen, da's op dit moment rond de 6000 pesos als ik het goed heb. Daar kunnen ze aardig wat materialen van kopen om hun huisje weer mee op te bouwen.


Mocht je er heen gaan let er dan wel op dat als je daar komt je niet de rijke westerling uit gaat lopen hangen, rondlopen met bijvoorbeeld merkschoenen van 5000 pesos (100 euro ofzo) niet doen. Ook niet gaan lopen smijten met poen of veel poen in je zak hebben (10.000 pesos). Dan maak je jezelf een doelwit. Hou je geld op de bank, geen dure spullen als laptops, iphones etc meenemen. Er is een kans dat je het kwijt raakt daar. Gewoon naar de bank gaan als je met je vriendin ergens bij een mall ofzo bent en opnemen wat je nodig denkt te hebben.

Verder moet je er ook rekening mee houden dat iedereen in de buurt een kijkje komt nemen bij het huis van haar, de mensen zijn toch nieuwsgierig wat die rijke witneus daar komt doen in dat arme dorpje van ze.


Mijn advies, wat ik altijd doe, gewoon rondlopen op simpele slippers, korte broek en een shirtje. Als ze aan je vragen wat je werk is of wat je komt doen gewoon zeggen dat je een "missionary" bent, van de kerk dus. Dan laten ze je verder met rust. Da's mijn ervaring in ieder geval.

100 euro is al heel vaak meer dan een maandsalaris voor die mensen, daar moet je rekening mee houden.



Hoe oud is je vriendin??



Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2:

Soushkin

Citaat van: peldoman op vrijdag  3 januari 2014, 10:27:15

Had je niet toevallig wat ijs op de je neus zitten waardoor ze dat deed? :biggrinn:


Haha. Ze hebben lepeltjes bij DQ. ;)
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2: