Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Paniek in de straat !!

Gestart door josv, vrijdag 18 november 2011, 09:10:14

Vorige topic - Volgende topic

josv

Deze jongen kwam gisteravond over de het dak van onze buurman aanwandeld ( gegleden ). Dikke paniek in de straat, ong. 60 scheeuwende mannen cq gillende vrouwen ( waaronder de mijne   :biggrinn: ) later aangevuld met de nodige studenten. De leden van ons entertainment team gauw in de CR gezet en foto's maken. Helaas, camera leeg 1 foto maar. De andere 2 heb ik met Nene's celphone gemaakt.



De held die hem bij z'n kop durfde te pakken :



Eenmaal goed in bedwang effe opgemeten : 4.10 mtr



Het bleek het ontsnapte "huisdier" van onze huisbaas te zijn. Later verscheen er nog een ambulance ( ? ) en een team van USAP of USAF ofzo om het beest te vangen. Maar die lag toen al weer in z'n bedje.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

balikbayan

Doen niet zoveel zijn niet giftig maar kunnen wel flink bijten en dat doet zeer.

Kunnen een meter of 6 worden

Oppakken en aan zijn kop laten hangen getuigd niet echt van deskundigheid  :negatief:

Maar ja PH.

ps je kun ze ook prima eten

Amice

 :weetikniet:
wat is t voor n beest dan, aan de foto's kan ik t niet herkennen(te donker)
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

josv

Python, wurgslang. Niet giftig maar hij was al aardig in paniek volgens mij.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Amice

Ah ok beter dan wel je huur op tijd betalen jos anders komt de pythoon, lekkere huisbaas heb je.  :lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

josv

Tja, dat k*t wijf heeft de huur ook al verhoogd. Is het wel legaal om die beesten te houden ? Anders stuur ik de politie op haar af !! + de gederfde inkomsten van die avond   :lachen:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

balikbayan

Ja hoor zijn legaal hier in NL gewoon te koop op Marktplaats.

Probleem is als ze 2 mtr lang zijn zijn ze zo dik als je bovenbeen

Amice

 
Citaat van: josv op vrijdag 18 november 2011, 12:24:33
Tja, dat k*t wijf heeft de huur ook al verhoogd. Is het wel legaal om die beesten te houden ? Anders stuur ik de politie op haar af !! + de gederfde inkomsten van die avond   :lachen:

Als wij hier mogen blijven dan die beesten toch zeker wel he  :lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ifugao

Kom ik hier regelmatig tegen in de buurt. Raakt niemand van in paniek of opgewonden van. Vorig jaar heb ik er een dood gereden in onze straat: ik zag te laat dat een python was. Ik dacht dat het een dikke boomtak was die op de weg lag. (Maar zo dik als je bovenbeen worden ze niet hoor)
Ze zijn ongevaarlijk als ze zich niet in het nauw gedreven voelen. Je kan ze dan gewoon oppakken.

bananacreek

Citaat van: Ifugao op vrijdag 18 november 2011, 12:46:01
Kom ik hier regelmatig tegen in de buurt. Raakt niemand van in paniek of opgewonden van. Vorig jaar heb ik er een dood gereden in onze straat: ik zag te laat dat een python was. Ik dacht dat het een dikke boomtak was die op de weg lag. (Maar zo dik als je bovenbeen worden ze niet hoor)
Ze zijn ongevaarlijk als ze zich niet in het nauw gedreven voelen. Je kan ze dan gewoon oppakken.