Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Cursus Engels -Nederlands

Gestart door Carpie, dinsdag 6 april 2010, 21:32:37

Vorige topic - Volgende topic

Carpie

Hmmm, weet niet goed waar dit te plaatsen  :ikkeniebegrijp: dus mocht dit beter ergens anders staan..... admin.... ga je gang.


Mijn vraag dus is als volgt.

Mijn vriendin is al enkele maanden naarstig bezig met het leren van nederlandse (jaja, ook belgische woorden, dikke nek was het eerst wat ze kon, whoaaaaaaa) woorden.

Dit doet ze via verschillende websites maar zoals ik al zelf heb kunnen zien zit er heel wat rommel tussen die sites. Ik heb nog geen enkele deftige kunnen vinden.

Zijn er leden die ervaring hebben met een degelijke site waar ook de uitspraak  :denk: kan gehoord worden van woorden, want dit is het allerbelangrijkste. De woordjes leert ze makkelijk maar het uitspreken kan ze enkel van mij horen.

Ook eventuele thuiscursussen lijkt ons interresant en met het gegeven dat dit wel een keer een eis zou kunnen worden om toegelaten te worden lijkt het mij voor andere leden ook interesant om weten welke evt een degelijke site is of welke een deftige cursus is. Ik heb evt geen problemen moest er ergens betaald moeten worden als het maar degelijke kwaliteit is.

Ik kijk alvast uit naar jullie evt antwoorden.  :thankyoufw5:

Greetz

Johan

Rich

Hey Carpie,

Hier een link van een site waar ze woorden en uitspraak kan oefenen. Ik help verder zoeken.

http://www.internetpolyglot.com/lesson-2102001045
Rich de Nederbelg.

Rich

Rich de Nederbelg.

Carpie

Thanks Rich,  :hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf: :thankyoufw5: :thankyoufw5: :thankyoufw5:

Die tweede was mijn fiance al een tijdje op bezig :) De eerste link is nieuw voor mij.

Greetz

Johan

stip66


Herbie

Citaat van: Carpie op dinsdag  6 april 2010, 21:32:37
Hmmm, weet niet goed waar dit te plaatsen  :ikkeniebegrijp: dus mocht dit beter ergens anders staan..... admin.... ga je gang.


Mijn vraag dus is als volgt.

Mijn vriendin is al enkele maanden naarstig bezig met het leren van nederlandse (jaja, ook belgische woorden, dikke nek was het eerst wat ze kon, whoaaaaaaa) woorden.

Dit doet ze via verschillende websites maar zoals ik al zelf heb kunnen zien zit er heel wat rommel tussen die sites. Ik heb nog geen enkele deftige kunnen vinden.

Zijn er leden die ervaring hebben met een degelijke site waar ook de uitspraak  :denk: kan gehoord worden van woorden, want dit is het allerbelangrijkste. De woordjes leert ze makkelijk maar het uitspreken kan ze enkel van mij horen.

Ook eventuele thuiscursussen lijkt ons interresant en met het gegeven dat dit wel een keer een eis zou kunnen worden om toegelaten te worden lijkt het mij voor andere leden ook interesant om weten welke evt een degelijke site is of welke een deftige cursus is. Ik heb evt geen problemen moest er ergens betaald moeten worden als het maar degelijke kwaliteit is.

Ik kijk alvast uit naar jullie evt antwoorden.  :thankyoufw5:

Greetz

Johan

Hi hier heb je mischien iets aan eurotalk interactive je kan dat downen op muziek of film sides Good luck  Herbie
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Thomas

Er bestaat een heel goed programma daarvoor, maar het is een duur programma, nu heb ik dat wel ergens 'gratis' kunnen vinden... :floet:
Het heet Rosetta Stone... als je via pm je adres zou geven kan ik dat natuurlijk opsturen naar jou, gratis weliswaar ! Als je gewoon zegt welke talen je/haar wilt leren zoek ik die op en zet ik ze erbij.

Luisteren
Gesproken taal begrijpen is het eerste wat u leert. De Rosetta Stone methode maakt gebruik van moedertaalsprekers en alledaags taalgebruik om uw luistervaardigheid op natuurlijke wijze te ontwikkelen.

Lezen
Aan de hand van geschreven teksten over dagelijkse onderwerpen, activiteiten
en ideeën ontwikkelt u uw leesvaardigheid. Met het leren van nieuwe woorden
uitdrukkingen en zinnen perfectioneert u tegelijkertijd uw spelling en interpunctie.

Spreken
Het spraakherkenningsprogramma registreert uw uitspraak en maakt er
een schematische weergave van. Zo kunt u uw uitspraak vergelijken met die van een
moedertaalspreker. Door de stem van de moedertaalspreker langzamer te laten
spreken en vervolgens na te spreken, kunt u uw eigen uitspraak verbeteren.

Schrijven
Met dictee-oefeningen leert u schrijven in de doeltaal. De computer
controleert uw werk op spelling, grammatica en interpunctie en geeft fouten aan.
Vervolgens krijgt u de mogelijkheid om uw fouten te corrigeren

Beschikbare Cursussen ( Level 1, 2, 3, 4 en 5)

    * Level 1 biedt een uiterst uitgebreide cursus op beginnersniveau met 92 zeer complete lessen.
    * Level 2 gaat verder op het lesmateriaal van Level 1 en biedt ca. 300 studie-uren en 118 lessen.
      Het is een cursus voor middel gevorderd niveau die leidt tot een hoger niveau in luisteren, begrijpen en lezen
    * Level 3 gaat verder door op het lesmateriaal van Level 1 en 2 met 102 lessen voor gevorderd tot vergevorderd niveau. De cursus leidt tot een hoger niveau in luisteren, begrijpen, lezen, spreken en schrijven.
      Na het doorlopen van deze cursus heeft u een uitstekende taalkennis opgebouwd.
    * Level 4 gaat verder door op het lesmateriaal van Level 1, 2 en 3 en helpt met het verder verdiepen in de vaardigheden van de taal die u wil leren. U ontwikkelt en verdiept uw woordenschat en leert uw taalkennis actief te gebruiken.
    * Level 5 bouwt verder op het lesmateriaal van Level 1, 2, 3 en 4. De cursus is voor gevorderd en vergevorderd niveau. Verdiep uw woordenschat en taalvaardigheden en converseer over de nieuwste ontwikkelingen op zakelijk gebied, entertainment, cultuur en economie.

Systeemvereisten
PC met Windows 2000, XP, Vista of Windows 7
Mac OS X 10.3.9 of nieuwer
Pentium 1 GHz
512 MB RAM
Geluidskaart
600 MB vrije harde schijf ruimte

groetjes

stip66

#7
Hier ga je zeker het geschikte pakket vinden:

www.katz.cd/search?q=rosetta

:atyourservice: