Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wie wil er postbode spelen ;-)

Gestart door Carpie, maandag 31 januari 2011, 07:24:37

Vorige topic - Volgende topic

Carpie

Heren (en dames  :biggrinn:)

Is er iemand die zich momenteel in de Filipijnen bevindt en die eerstdaags richting Belgiƫ komt? Ik heb een papier dat daar ligt te wachten voor mij en laat het niet graag opzenden daar het dan zeker 2 tot 3 weken onderweg is als het dan al aankomt ook.

DHL of andere firma vind ik nogal duur dus bij deze mijn oproep.

Vrouwtje bevind zich (vanaf woensdag) in CDO dus uiteraard daar in de buurt  :thumb: (momenteel nog tot en met woensdagmorgen in Manila dus das evt ook een optie)

Alvast bedankt.

Greetz

Johan

Phille

Als je drie weken kan wachten, laat michelle het dan brengen in de cha li

Carpie

Hey Philip,

Dat behoort zeker tot de mogelijkheden maar ik wilde eerst es kijken of er niemand eerder richting het extreem koude Belgium kwam.

Jouw aanbod hou ik in gedachten. Alvast bedankt.

Greetz

Johan

rudy1962

Citaat van: Carpie op maandag 31 januari 2011, 07:24:37
Heren (en dames  :biggrinn:)

Is er iemand die zich momenteel in de Filipijnen bevindt en die eerstdaags richting Belgiƫ komt? Ik heb een papier dat daar ligt te wachten voor mij en laat het niet graag opzenden daar het dan zeker 2 tot 3 weken onderweg is als het dan al aankomt ook.

DHL of andere firma vind ik nogal duur dus bij deze mijn oproep.

Vrouwtje bevind zich (vanaf woensdag) in CDO dus uiteraard daar in de buurt  :thumb: (momenteel nog tot en met woensdagmorgen in Manila dus das evt ook een optie)

Alvast bedankt.

Greetz

Johan

Johan,
Ik verbijf momenteel in CDO en keer terug naar Belgie op 17 februari. Momenteel verblijf ik in golden pension house,maar niet voor lang meer.
Rudy