Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Gezocht leuk resort in tagaytay

Gestart door ron, dinsdag 15 februari 2011, 07:40:56

Vorige topic - Volgende topic

ron

Zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een leuk resort in tagaytay of omgeving voor een bruiloftsfeest.
iemand enig idee voor leuke resorts in deze omgeving die ook nog normale prijzen rekenen en waar we een bruiloft kunnen hebben voor ± 100 gasten.

Rich

Rich de Nederbelg.

mork2007

Tropical Greens Subdivision op de weg van crossing naar Mendez.  In het clubhuis met zwembad worden regelmatig huwelijksfeesten georganiseerd.  Er is zelfs een office boven de Robinsons mall in Tagaytay die dergelijke huwelijken op deze en andere locaties in Tagaytay organiseert.  Als ik me niet vergis noemt dit bedrijfje 'Wedding in the sky' en hebben ze een eigen website

ron

@ rich tnxs voor de link

@ Mork

Wedding in the sky had ik inderdaad al gevonden hebben opzich best leuke resorts en hotels waar ze zaken mee doen.
Moet nog 1 en ander uitzoeken maar vindt hun manier van werken wat vaag  :confused2:
krijg wat vreemde uit één lopende prijzen te horen van 80.000php for buffet voor 100 mensen en dan ook nog tussen de 30 en 50.000php voor de venue vragen, en bij andere is het weer 45.000 php voor buffet en huur van de venue waarbij ik dan het idee krijg dat ik zelf moet gaan koken o.i.d.

mork2007

Mijn vrouw zegt me net dat de prijs voor de huur van het clubhuis voor een feest van Tropical Greens iets van een 6000 peso is voor niet bewoners van de subdivision.  Je kunt dan nog altijd zelf voor een catering bedrijf uitkijken om je feest verder af te werken.  :weetikniet:

ron

hey Mork tnxs , ja was er al achter dat wedding in the sky een aardige commisie rekent ;) ga wel eens via hun website andere resorts en hotels achter halen en zien of ik die rechstreeks kan benaderen , zal waarschijnlijk hoop pesos schelen heheh

hoor net van mijn vriendin dat wedding in the sky 10.000+ vraagt om die zaal te huren, dat had ze al van hun vernomen.

Koen

Hey,

Misschien kan je hier eens kijken http://www.sonyasgarden.com/

Hier ben ik afgelopen januari geweest met mijn vriendin voor 2 dagen, picobello eten, picobello omgeving, maar ook pico bello poen...

Groeten

Koen