A Belgian citizen is in need of blood donors type A-

Gestart door Mawibata, dinsdag 7 juni 2011, 12:45:47

Vorige topic - Volgende topic

Mawibata



Dear all,



A Belgian citizen is in need of blood donors type A-



The blood would be needed in Manila (Cavite) and any potential donors should contact the gentleman's wife 



     Pacheko Emelita, mobile 0919 763 95 54





Regards



René


René PEETERS
Consul of Belgium
Deputy Head of Mission
Embassy of Belgium MANILA
www.diplomatie.be/manila
rene.peeters@diplobel.fed.be
                                                                                         
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

PeterVL

Het telefoonnummer is:639094730376. Consul vergiste zich wat dus menselijk is. Had mezelf intussen aangemeld maar jammer genoeg is mijn A type niet compatibel omdat ik A rhesus + heb en men heeft A type- nodig.
Aub als er mensen hier in de filipijnen zijn met A RH- meld je dringend aan, het is kwart over twaalf.

PeterVL

voor alle duidelijkheid mensen in de filipijnen hoeven de prefix 63 uiteraard niet te gebruiken. Heeft iemand hier het nummer van de German Doctors? Ik vind momenteel hun nummer niet terug maar ik probeer iemand te bereiken om naar hun kantoor te gaan omdat ikzelf momenteel in Cebu vertoef en hier zijn die niet aanwezig. Het is echt belangrijk beste mensen dat we onze krachten bundelen om een leven te redden. Please!!!!!

PeterVL

Ook mensen met het type O kunnen zich aanmelden, zoals je weet kan het O type aan iedereen geven maar zelf alleen ontvangen van het O type. We moeten daar iets aan doen en nu meteen!!!!

PeterVL

Intussen blijkt het type van mijn vrouw en drie kinderen type B te zijn. Ik ga nu wat van huis tot huis gaan of er mensen te vinden zijn met type A, probleem is dat velen hun bloedgroep niet kennen. Maar ik ga hier niet opgeven.

Emigrant


Mawibata

#6

*** UPDATE ***


Dear all,

The family of our Belgian citizen wanted to give a new phone number for possible blood donors to contact them, it's 0909 473 03 73.
The patient is in TagayTay Medical Hospital.

The doctors insisted, given the weak health of the patient, that only A- type blood could be used.


Regards,


René


René PEETERS
Consul of Belgium
Deputy Head of Mission
Embassy of Belgium MANILA
www.diplomatie.be/manila
rene.peeters@diplobel.fed.be
                                                                                         


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

opinie

Citaat van: Mawibata op woensdag  8 juni 2011, 12:16:47
The doctors insisted, given the weak health of the patient, that only A- type blood could be used.

Twee opmerkingen:
  • al was de patient sterker, zou A+ of B- een dodelijke schok kunnen geven.
  • A- personen kunnen geholpen worden met A- en O-. O- wordt gegeven als men geen tijd heeft om de bloedgroep te testen.

O- zijn universele donors,
AB+ zijn universele ontvangers.

Sterkte voor de zieke.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

PeterVL

Bedankt aan wie reageerde. Intussen een donor gevonden. Ik denk dat het goed komt!!!
Have a nice day!!!!

PeterVL

Intussen toch weer slecht nieuws!!! De donor haakt nu toch af, zo jammer!!! Mensen met bloedgroep O komen dus niet in aanmerking zegt de doktor mij omdat het risico voor de patient te groot is we moeten dus iemand vinden met A negative. Zijn er mensen met filipijnse familie hier die kunnen informeren of een van hun familieleden A negative heeft. Is dat echt onmogelijk om er iets aan te doen??? Het moet toch kunnen!!!