Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Fr. Trupa "ZOO"

Gestart door bananacreek, donderdag 11 november 2010, 12:04:31

Vorige topic - Volgende topic

boomerang

Citaat van: bananacreek op donderdag  9 december 2010, 14:25:27
Ok, ik zal vrijdag een speciaal bankrekeningnummer openen. Donaties onder de P 500 kunnen helaas wegens computer-technische redenen niet verwerkt worden.

Er zijn 518 forumleden x 500 = 259000 php

Crematiekosten                  =  28000 php
                                        __________
Balans                              = 231000 php  Waarvoor ik dan best wel als ceremoniemeester wil optreden.                         
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

opinie

Citaat van: Johan En Elvie op donderdag  9 december 2010, 14:29:16
Laat ons misschien best eerst allemaal samen een gebedje lezen misschien helpt het of toch niet?

Via mij kan men een kaarsje bestellen om voor bananacreek te branden.

Citaat van: bananacreek op donderdag  9 december 2010, 13:22:18
Kost hier nu 28 T pesos.

Dat kan toch goedkoper! Een oud bootje, paar jerrycans benzine erin en richting dat commandoschip van de Amerikanen sturen. Dan zorgen de kanonniers wel voor de crematie.

Is die spin niet de "gagambang ekis" (X spider)?
Elk land heeft een licht verschillende versie. Ze worden hier tijgerspinnen genoemd door de geel-zwarte strepen. De Amerikaanse gel tuinspin lijkt dan weer op de wespspin (ovaal achterlijf,geel-zwarte strepen)

In Australië hebben ze er ook speciale:



Citaat van: boomerang op donderdag  9 december 2010, 14:39:09
231000 php  Waarvoor ik dan best wel als ceremoniemeester wil optreden.

De één zijn doos is de ander zijn brood.  :lachen:
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

opinie

Citaat van: Kano op donderdag  9 december 2010, 15:34:58
Wiens  "doos" ??  :biggrinn:

Citaat van: opinie op donderdag  9 december 2010, 15:22:05
De één zijn doos is de ander zijn brood.  :lachen:

Dit hoort natuurlijk te zijn: "De één zijn dood is de ander zijn brood." Bij een azerty-klavier staat de s links van de d op de tweede rij.
:denk: Of een Freudiaanse vertyping?  :weetikniet:
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Rich

Citaat van: opinie op donderdag  9 december 2010, 15:42:47

Dit hoort natuurlijk te zijn: "De één zijn dood is de ander zijn brood." Bij een azerty-klavier staat de s links van de d op de tweede rij.
:denk: Of een Freudiaanse vertyping?  :weetikniet:


Nee nee Opinie.....niks klavier  :neeneenee: Dat is gewoon de leeftijd  :lachen: :lachen:
Rich de Nederbelg.

Digos

#45
Dit jaar op ons verlof in de phils kwam ik dit beestje tegen tijdens een vis uitje in een riviertje in Digos.

Ik vond het zo speciaal dat ik er een heel deel foto's van gemaakt hebt.

Toen achteraf men schoonbroer de foto's op de laptop zag, zei ie dat je daar voor moest oppassen.








LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Dat kan toch goedkoper! Een oud bootje, paar jerrycans benzine erin en richting dat commandoschip van de Amerikanen sturen. Dan zorgen de kanonniers wel voor de crematie.

Heb ik ook nog een laatste wens????
Ik zou graag gecremeerd willen worden tezamen met mijn truck in de bergen van Tanjay waar vele herinneringen zijn gebleven. Ik wordt dan vastgesnoerd in de drivers-seat, en de muziek op de geluidsinstallatie in de truck moet dan spelen: " IK BEN ZOU EENZAAM ZONDER JOU" door Will Tura. Dan: " Van één twee drie in Godsnaam, vlam in de pan"



Ik heb nog niet in de "tuin" gekeken voor de spin want het regent hier behoorlijk. Morgen

Luke

Toch wat last van olie-lekken zo te zien??  :biggrinn:

Rich

Citaat van: bananacreek op zaterdag 11 december 2010, 15:38:40
de geluidsinstallatie in de truck moet dan spelen: " IK BEN ZOU EENZAAM ZONDER JOU" door Will Tura.


Heb niets beters Creek?  :lachen:
Rich de Nederbelg.

bananacreek

Citaat van: Rich op zaterdag 11 december 2010, 16:02:14
Citaat van: bananacreek op zaterdag 11 december 2010, 15:38:40
de geluidsinstallatie in de truck moet dan spelen: " IK BEN ZOU EENZAAM ZONDER JOU" door Will Tura.


Heb niets beters Creek?  :lachen:


Betreffende muziek heb ik van alles, noem het maar op, maar geen Hard Rock. Meeste van mijn muziek is Reggae vanwege de disco.