Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Trouwen in Belgie

Gestart door surfer, dinsdag 30 maart 2010, 16:26:19

Vorige topic - Volgende topic

Baliw-katok

Surfer, proficiat en veel succes toegewenst.

Toen ik 16 jaar geleden als 26-jarig broekie naar de Phils trok om er meteen te huwen, met een penpal (internet was nog geen sprake van) die ik nog nooit in levende lijve gezien had, was ik beginnende zelfstandige en had haast geen nagel ... je weet wel.  Enfin, ik ben wat blij dat ze (de ambassade) toen soepeler waren dan nu want anders hadden ze me een fantastisch huwelijk afgenomen.  Ik vind het niet kunnen dat anderen zomaar beslissen wie je lief mag hebben en wie niet.

Keep going for it !

Baliw-katok

Rich

#51
Citaat van: Gago op woensdag 21 april 2010, 19:16:15
de mijne zei simpelweg: "i know your not rich, if i wanted rich i married old man"  :lachen:
grtz

Maar in mijn geval is het wat moeilijker.

de mijne zei simpelweg: Are you Rich? en ik zei: Yes I'am Rich. Ze zei: Yes I know you are Rich, waarop ik weer zei, Yes but I'am not Rich.......en zo kan ik nog wel effe doorgaan.

Conclussie? Ik ben wel Rich, maar ik ben niet Rich  :lachen: :lachen: :denk:

Leuk hoor zo'n naam in de Filippijnen  . :thumb: Kan je je dat voorstellen?
Rich de Nederbelg.

Gago

Citaat van: Rich op woensdag 21 april 2010, 22:19:20
Conclussie? Ik ben wel Rich, maar ik ben niet Rich  :lachen: :lachen: :denk:

Leuk hoor zo'n naam in de Filippijnen  . :thumb: Kan je je dat voorstellen?

Haha, ocharme Rich of beter nog poor Rich.  :lachen:

ericw

hey ik ben eric

was eigenlijk van plan om iemand uit de philipijnen de kans te geven om hier te studeren en later te werken
om die persoon toch een ander leven te geven
maar nu draait het uit dat het meisje heel lief en tof is
ja en nu is het de vraag hoe moet je daar nu aan beginnen
ze zegt me wel dat zal 300 of 400 euro kosten om voor de supporting documents (wat dat ook is weet ik niet)
ale voor het hele visa gedoe
en de vraag is nog welke visa is nu het beste en het snelste in orde of welke visa word het snelste aanvaard
welke visa het ook is maakt niet uit als je ze maar hier krijgt he

ik lees hier nu zoveel dingen over wat je kan doen of niet doen

maar wat kost het nu in totaal voor je philipijnse ginder in de philipijnen om zo'n visa te bekomen
en welke documenten moet het philipijns meisje bijeenrapen (zonder afkortingen a.u.b)

en als jullie geld versturen om dit eventueel te bekostigen heel dat visa gedoe
hoe versturen jullie dat dan ,op welke mannier
er bestaat wel western union maar die vragen veel kosten

bedankt bij voorbaat voor je antwoord

grtj eric
ben eric van brugge
bedankt voor jullie reactie

Phille

Eric,

Ik zou eens beginnen om er gewoon eens op bezoek te gaan en er mee af te spreken en zien hoe het loopt.

Het heeft echt geen zin om zonder elkaar ooit gezien te hebben aan een visa procedure te beginnen, van welk type dan ook.

Je zal het antwoord krijgen dat er geen bewezen relatie is en dus wordt dat per definitie geweigerd.

Ik zou ook geen geld sturen in deze fase, je kan die centen veel beter gebruiken om naar daar te gaan, 300 a 400 euro is daar al een klein fortuin.

Het is zo verleidelijk, ze zijn allemaal lief meneer ... zeker in de Filipijnen, voeg daar nog die bruine puppy oogjes en geweldig smile aan toe en smelten doen we, dat zal iedereen wel kunnen beamen. Ik beweer zeker niet dat je met een scammer te doen hebt, maar die kans bestaat altijd. En een getrainde scammer, die spelen het spel magistraal. Bezin eer ge begint, boek een vlucht en maak kennis.

Groetjes,
P

ericw

Citaat van: Phille op woensdag 28 april 2010, 16:22:08
Eric,

Ik zou eens beginnen om er gewoon eens op bezoek te gaan en er mee af te spreken en zien hoe het loopt.

Het heeft echt geen zin om zonder elkaar ooit gezien te hebben aan een visa procedure te beginnen, van welk type dan ook.

Je zal het antwoord krijgen dat er geen bewezen relatie is en dus wordt dat per definitie geweigerd.

Ik zou ook geen geld sturen in deze fase, je kan die centen veel beter gebruiken om naar daar te gaan, 300 a 400 euro is daar al een klein fortuin.

Het is zo verleidelijk, ze zijn allemaal lief meneer ... zeker in de Filipijnen, voeg daar nog die bruine puppy oogjes en geweldig smile aan toe en smelten doen we, dat zal iedereen wel kunnen beamen. Ik beweer zeker niet dat je met een scammer te doen hebt, maar die kans bestaat altijd. En een getrainde scammer, die spelen het spel magistraal. Bezin eer ge begint, boek een vlucht en maak kennis.

Groetjes,
P


ja had dat ook gedacht om eens een trip te doen,ja ze zegde als ik daar zou zijn dat haar moeder er bij zou zijn
want die zou er bij willen zijn,,wat ik daar moet van denken weet ik niet
of is dat iets met gewoonte ginder
ben eric van brugge
bedankt voor jullie reactie

Phille

Hangt een beetje ervan af hoe oud ze is, het is niet ongebruikelijk dat er een chaperonne bij is. Ik heb het in je ander bericht ook al gevraagd, hoe oud is deze dame?


ericw

Citaat van: Phille op woensdag 28 april 2010, 16:45:18
Hangt een beetje ervan af hoe oud ze is, het is niet ongebruikelijk dat er een chaperonne bij is. Ik heb het in je ander bericht ook al gevraagd, hoe oud is deze dame?



27 mei zou ze 20 worden

grtj er
ben eric van brugge
bedankt voor jullie reactie

Phille

20 jaar en al 250 euro de maand verdienen ... dat geloof je nu toch zelf niet, wat de aanwezigheid van haar moeder betreft dat wil ik dan wel geloven. Dus gewoon naar ginder gaan, een goeie indruk nalaten bij de moeder en dan zal je waarschijnlijk wel de toelating krijgen om met haar alleen (als zij dat wenst natuurlijk) ergens naar toe te gaan ... en leer elkaar wat beter kennen. Ik vermoed dat ze nog niet bijzonder veel ervaring heeft in omgang met mannen, dus hou daar maar rekening mee, waarschijnlijk handjes thuis ...  de kans dat er :sexhq0: van komt is zeer onwaarschijnlijk. Tis maar dat je het weet  :jajaja:




vvjoris

Ik zou er ook zeker naartoe gaan vooraleer geld te sturen of een visum aanvraag te doen. Het is inderdaad niet ongebruikelijk dat er een chaperone bij is bij de eerste contacten ter plaatse, ik heb het zelf ook meegemaakt. Dat komt wel raar over als je dat niet op voorhand weet.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.