Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Starlink

Gestart door koy, dinsdag 30 mei 2023, 01:49:34

Vorige topic - Volgende topic

maastricht

Dankjewel, heb het ingevuld. Hopelijk krijgen we wat terug omdat ik dit lees.
Goed gevonden de link.

Partial Refund Eligibility - If you are looking to take part in an active hardware discount (limited time offer) for your region, and you ordered within the 30 day pay period since a hardware discount began, please fill out this form to determine partial-refund eligibility on your existing hardware.

koy

Ik viel buiten de 30 dagen garantie periode maar ze hebben me toch nog 530p gegeven een aalmoes tov de 10.000 korting maar ok het was 2 maand eerder gekocht en al bij al ben ik super tevreden - ook van hun service, kreeg snel antwoord.

grtjs, koy.
leven en laten leven...

tjenn

Toch een mooie korting vind ik spijtig dat ik terug in Belgie zit anders had ik het wel overwogen. Tegen ik terug ga(oktober, november) zal het waarschijnlijk wel afgelopen zijn die korting.

kristof19

Citaat van: tjenn op dinsdag 18 juli 2023, 18:25:33Toch een mooie korting vind ik spijtig dat ik terug in Belgie zit anders had ik het wel overwogen. Tegen ik terug ga(oktober, november) zal het waarschijnlijk wel afgelopen zijn die korting.

U zal nog kansen genoeg krijgen en VEEL goedkoper :jajaja:


maastricht

Citaat van: koy op dinsdag 18 juli 2023, 09:20:34Ik viel buiten de 30 dagen garantie periode maar ze hebben me toch nog 530p gegeven een aalmoes tov de 10.000 korting maar ok het was 2 maand eerder gekocht en al bij al ben ik super tevreden - ook van hun service, kreeg snel antwoord.

grtjs, koy.

Ik hetzelfde, inderdaad snel bericht.


koy

Citaat van: tjenn op dinsdag 18 juli 2023, 18:25:33Toch een mooie korting vind ik spijtig dat ik terug in Belgie zit anders had ik het wel overwogen. Tegen ik terug ga(oktober, november) zal het waarschijnlijk wel afgelopen zijn die korting.

Kan je het niet laten leveren op een adres bij familie ofzo in de PH?

Veel goedkoper bij Starlink wordt het volgens mij niet maar mogelijk houden ze deze promo nog een tijdje aan.
Maar voor 't zelfde geld is het gedaan volgende maand.

Succes!
koy
leven en laten leven...

koy

Goedkoper maar ook beter? Daarnet nog een test gedaan en wij zijn gedeeltelijk "obstructed" want enkele palmbomen in de weg: 180 Mbps download en 22 Mbps upload !
Gedaan met de afhankelijkheid en soms onkunde van andere internet leveranciers.

Grtn koy



leven en laten leven...

maastricht

Wat een practige techniek, zo blij dat ik het nu heb. PLDT nu als backup ligt er weer uit, led LOS knipperd rood.
Zal wel weer een iemand de lijn, b.v. grote truck(lijnen gaan over de weg en niet al te hoog) of bomen de lijn onderbroken hebben.
Net als de electrische lijnen, er komt niet een structuele oplossing, altijd weer tijdelijk fixen.


maastricht

#48
Citaat van: maastricht op woensdag 19 juli 2023, 11:10:58Wat een practige techniek, zo blij dat ik het nu heb. PLDT nu als backup ligt er weer uit, led LOS knipperd rood.
Zal wel weer een iemand de lijn, b.v. grote truck(lijnen gaan over de weg en niet al te hoog) of bomen de lijn onderbroken hebben.
Net als de electrische lijnen, er komt niet een structuele oplossing, altijd weer tijdelijk fixen.

Bij Fiber kan je een paar keer de lijn "lijmen" en oplaatst moet een heel stuk worden vervangen wegens te veel verlies.
Maar de mensen van PLDT zijn hier wel erg behulpzaam en na een ticket aangemaakt te hebben wordt het meestal binnen 3 a 4 dagen gefixt.

tjenn

Citaat van: koy op woensdag 19 juli 2023, 08:48:33
Citaat van: tjenn op dinsdag 18 juli 2023, 18:25:33Toch een mooie korting vind ik spijtig dat ik terug in Belgie zit anders had ik het wel overwogen. Tegen ik terug ga(oktober, november) zal het waarschijnlijk wel afgelopen zijn die korting.

Kan je het niet laten leveren op een adres bij familie ofzo in de PH?

Veel goedkoper bij Starlink wordt het volgens mij niet maar mogelijk houden ze deze promo nog een tijdje aan.
Maar voor 't zelfde geld is het gedaan volgende maand.

Succes!
koy
In Bohol waar ik verblijf is er geen familie in de buurt. De ganse familie woont in Bulacan Manila maar dat zag ik niet zitten om daar te wonen te ver af van de Luchthaven en stranden enz... Nu met de skyway is het verbetert maar toch. Het is redelijk een grote doos denk ik maar het zou best wel mogelijk zijn moet natuurlijk met het vliegtuig naar Bohol en dat zie ik zo niet zitten om dat mee te geven via de bagage en voor hand carry zal het te groot zijn vrees ik.