Huren in Puerto Princesa, Palawan

Gestart door Toto, maandag 25 februari 2013, 15:30:02

Vorige topic - Volgende topic

Toto

Hallo beste allemaal,

ik ben momenteel in Puerto Princesa en het bevalt me hier dusdanig dat ik op zoek ben naar woonruimte (lees: huis) hier voor de lange termijn. Indien een van de leden hier toevallig iets weet dan hou ik me van harte aanbevolen!

Groeten en bij voorbaat dank voor eventuele reacties,

Toto

gosternokke

Staat wel een en ander op internet. Weet niet in welke prijsklasse je zoekt ?   Deze bijvoorbeeld :

  http://www.sulit.com.ph/index.php/view+classifieds/id/7441941/Furn+House+4+Rent+Near+Hartmann+Beach+Puerto+Princesa?referralKeywords=house+for+rent+puerto+princesa&event=Search+Ranking,Position,1-3,3



   Word aangeboden door LEEANN Cruz, oftewel  bijgenaamd ,, de heks van palawan,,      tis een engelse die hier al jaren woond en zo goed bekend staat helaas.

 

Wilfil

Staat genoeg te huur, gewoon een beetje rond vragen. Goedkoopste wat ik heb gezien is 2500p per maand maar niet voor iedereen geschikt zoals toilet buiten (zo'n laag potje waar je uitwendige delen de rand raken als je probeert te gaan zitten), meubels zelf meebrengen, honden, hanen, karaoke all over, timmerbedrijf als buurman. Je kunt ook een deal maken met hotels. Zo kwam ik een mooi hotel tegen met nieuwe kamers, aircon, televisie, mooi sanitair, rustig voor 15000p per maand (en ik vroeg enkel voor één maand huur dus waarschijnlijk nog goedkoper voor langere tijd). 

Toto

Beste allemaal,

Bedankt voor jullie reakties! Heb inmiddels iets gevonden.

@Gosternokke: ik heb die Leeanne gesproken. Ze vroeg P300 voor een bezichtiging van dat huis! Zelf even langs gegaan, aangeklopt en de caretaker deed gratis de bezichtiging  :happy2: Het was echter niet veel soeps; de foto's op het internet zijn duidelijk in betere tijden genomen!

Mvg

Toto