huis te huur in davao (samal island)

Gestart door Pieter-Jan, zondag 14 februari 2010, 03:58:10

Vorige topic - Volgende topic

Pieter-Jan

Ik ben een 25jarige belg die 2 jaar op Samal Island woont. Ik heb er een huis en heb langs de andere kant van mijn eigendom ook een cottage te huur staan. Alle nodige luxe is voorzien zoals:-warm en koude douche
                                                      -keuken met  gasfornuis
                                                      -airco
                                                      -kabel tv
                                                      -dvd-speler
                                                      -koffie machine
                                                      -water dispenser
                                                      -zwembad komt eraan(de bouw wordt in maart gestart)
De cottage wordt elke morgen schoongemaakt en alle eten en drinken kan voor u klaargemaakt en geserveerd worden mits betaling aan goedkope lokale prijzen. Ik heb ook een motorfiets te huur staan en een Pajero 4x4 met bestuurder kan ook gehuurd worden.
De locatie is perfect, de cottage is gelegen op 5 min. van de ferry boot naar davao. De boottrip naar Davao duurt slechts 10min.

Bent u een zakenman, plezierreiziger of backpacker die iets meer wil? Hier moet u zijn. U vindt hier ongerepte natuur en alle nodige luxe op slechts enkele minuten van de stad. stuur me gerust een message voor meer informatie en fotos.

20euro per nacht
280euro per maand
Over een jaarprijs kan gesproken worden

Alle water, electriciteit, kabel tv en internet zijn inbegrepen in de prijs

:daag:groetjes

Pieter-Jan




Pieter-Jan

Ik vergat er nog aan toe te voegen dat het huisje goed is voor maximum 3personen maar ideaal voor 2.

Ik heb ook een reeks excursies in het nederlands.
Het is een prachtig eiland waar u zich niet kunt vervelen.

Binnenkort ook een speedboot voor island hopping, duiken, snorkelen en wakeboarden en waterskien.

pm voor meer info.

dank

xav

enkele foto's zouden misschien handig zijn  :biggrinn:

PS...  :welcome:

Pieter-Jan

Natuurlijk die komen eraan. Ik heb mijn camera aan een nichtje uitgeleend, en die zal hem volgende vrijdag terugbezorgen. Ik zal dan wat fotos nemen en in de topic posten. Op zondag 21 zullen ze erop staan. tot dan!!!

Digos


Heeft je nichtje ondertussen je camera al terug gebracht  :jajaja:

We gaan deze zomer Samal aandoen......en we bekijken nu al zo'n beetje wat de mogelijkheden zijn.

:daag:

LIVE ONCE - LIVE IT

Redhead

Ik ga in November naar Davao en ben dus ook wel nieuwsgierig naar wat foto's!
Groetjes Rianne

boldy

iedereen is nieuwschierig nar de foto's maar ik denk dat zijn nichtje zijn fototoestel naar de pawnshop heeft geb8   :lachen:
jammer want we houden van foto's en tog zeker als je geintresseerd ben om het te willen huren
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Pieter-Jan

#7
De fotos staan al lang in de ander topic[nb][admin]Even de link naar het topic ingevoegd: My Samal Island project (volop bezig) :atyourservice: [/admin][/nb]. Zoek gewoon voor ''Samal''. Nu ik er aan denk. Die fotos zijn al lang niet meer up to date. Ik ben inmiddels gestart met de bouw van 2 nieuwe luxueuzere kamers ondanks groot enthousiasme onder de belgen en mederlanders maar heb nu ook een vloed van Japanezen. Heb nochtans geen japanese website maar had 1 Japanees op bezoek een maand of 6 geleden en die heeft al zijn vrienden hierheen gestuurd. Ik zal nu wat fotos trekken en vanaond posten. Het zal wel in lage kwaliteit zijn want het duurt eeuwen om die vanaf dit eiland te uploaden. Er is inmiddels een zwembad ook. De tuin en de nieuwe kamers zijn nog in aanbouw.


Pieter-Jan

Citaat van: boldy op zondag 29 augustus 2010, 13:07:55
iedereen is nieuwschierig nar de foto's maar ik denk dat zijn nichtje zijn fototoestel naar de pawnshop heeft geb8   :lachen:
jammer want we houden van foto's en tog zeker als je geintresseerd ben om het te willen huren

Boldy, die camera is niet in de pawnshop beland maar het scheelt niet veel. De lens kwam er niet meer uit. Ik vroeg wat ze ermee gedaan hadden maar ze wisten van niets.(zoals gewoonlijk) Ik heb hem dan eens open laten doen en hij zat vol zand. Mechanisme gebroken en het zou me 6000pesso kosten voor een nieuwe lens en het mechanisme. Heb dan maar een nieuwe gekocht... grrrrrr

gosternokke

Pieter_Jan , Leuk te horen dat de zaken goed gaan, en ook al Japanners als gast hebt.  En toe maar, weer nieuwe kamers in  aanbouw, volgens mij heb jij een geldboom in de tuin staan !!  Succes met de bisnis!!