houten huis op de fils , voordelen en nadelen .

Gestart door klootzakken (voorheen Jens), dinsdag 19 oktober 2010, 20:08:06

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

#60
Mijn hornitex kwam uit Duitsland met duidelijk Duits opschrift en verzendlabels op de dozen. Andere zaken verkopen het product gemaakt in Maleisia of Korea.

http://www.hornitexphils.com/products.php

Ok hier is het waar ik het las betreffende " do not install in termites infested areas" Dus gaat dit niet over het in Duitsland vervaardigde produkt. Ik neem daarbij aan dat de produkten die op "Hornitex-Philippines" worden aangeboden dan ook ergens in Azie worden geproduceerd.Ik ga het toch vragen morgenmiddag bij de zaak waar ik het betreffende laminaat heb gekocht een aantal maanden geleden.

http://www.hornitexphils.com/products/dos_donts.php

Dit was een meter lang instructie flyer, maar daar stond niets in betreffende termites.


Waiver moeten ondertekenen


Het wordt dan toch wel in keukens gebruikt maar ik denk dat je dan geen kleine kinderen moet hebben.
Het zou kunnen op een beneden vloer zolang de onderlaag onder het laminaat waterbestendig is en dat het beton (als er een betonnen vloer is) zou waterproofing moeten worden gemaakt.

bananacreek

Koop je een kast in de winkel hier dan zijn deze meestal uit spaanplaat gemaakt en dat is zeer zacht en als cake voor de drywood-termites.
Wat ik nu doe is de kast op de buik leggen en dan de "open" kanten met Solignum in "spuiten" zonder de naald erop te schroeven. Helpt in ieder geval iets tegen de "normaal nooit eindigende" strijd tegen deze monsters.
Solgnum is goedkoper (per liter) dan de H1 van Mapecom (concentrate).





bananacreek

Ventilatoren om de temperatuur op zolder of in een gebouw zoals mijn werkplaats naar beneden te brengen en scheelt zo'n 5-6 graden meestal. Worden door de wind aangedreven en werken vaak uitstekend zolang je maar vet in de lagers doet :jajaja:


Op de garage/werkplaats



bananacreek

Ga een tweede wc/badkamer erbij bouwen en kan geen keuze maken betreffende de tegels  :negatief: :negatief:



bananacreek


bananacreek


bananacreek

#66
Plastic deuren....ongeveer P1400....en hoger,.... inclusief frame





xav

kan ik goed inkomen van die tegels  :lachen:

en zo te zien zijn het overal dezelfde...

bananacreek

#68
Met een bidet  :thumb: :thumb: instelbare spuitdruk :happy: :happy: :happy:
Lijkt wel wat op een schietstoel? :lachen:




Voor de dames? :lachen:

bananacreek