Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Tuinaanleg

Gestart door ruff rider, zaterdag 8 augustus 2009, 18:58:26

Vorige topic - Volgende topic

ruff rider

 :hoedjeaf:

Afgelopen maand zijn we op werkvakantie  :happy2: geweest en hebben oa de tuin laten aanleggen. Eerst een aantal prijsoffertes laten maken maar vanaf dat ze zagen waar we wonen en ze men witte gezicht gezien hadden waren de prijzen belachelijk hoog. Dan alles zelf maar geregeld en 2 familieleden ingehuurd. Het resultaat mag best gezien worden vinden we zelf:











:floet: Laat het gras maar groeien  :floet:

greetz
Ruff Rider

xav

eerst en vooral Ruff... zeer mooi huis  :thumb: en de tuin mag zeker ook gezien worden...

zijn er kwekers van graslapjes...? en hoeveel kost dit ongeveer...?

Mawibata



Ruff, 

ik mis de gebruikelijke prikkeldraad en glasscherven boven op de omheining.   :happy2:

Ziet er prima uit voor de rest.

Dat golfterrein waar ze een aantal m² graszoden kwijt zijn, is dat bij jou in de buurt   :ikkeniebegrijp:



Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

ruff rider

#3
 :hoedjeaf:

Grastegels zijn volop te vinden in de omgeving en kosten in ons geval 7,5 peso/stuk en zijn ong 30/30 cm dus ong 75 peso/m²  :applaus:
Dit is het fijne Bermudagras, Karabougras is nog goedkoper

greetz
Ruff Rider

ruff rider

Citaat van: Mawibata op zaterdag  8 augustus 2009, 20:13:26


Ruff, 

ik mis de gebruikelijke prikkeldraad en glasscherven boven op de omheining.   :happy2:

Ziet er prima uit voor de rest.

Dat golfterrein waar ze een aantal m² graszoden kwijt zijn, is dat bij jou in de buurt   :ikkeniebegrijp:





De prikkeldraad staat enkel op de buitenmuur van de subdivisie, we nemen aan dat het binnen de sub veilig is. Trouwens hebben we geen gate voor het huis dus prikkeldraad op de muur is wat onzinnig.



greetz
Ruff Rider

Baliw-katok

mooi optrekje !  :applaus:

nog geen Mariabeeldje of Santo Niño in de nimmer ontbrekende religieuze grotto ? foei foei  :floet:

ruff rider

#6
 :hoedjeaf:

Ondertussen zou de grotto bewoond moeten zijn. 3 dagen voor ons vertrek hebben we bij een beeldhouwer in Silay een beeld laten maken wat een week ging duren. Dus zou het nu klaar moeten zijn en in de grotto moeten staan.

Greetz
Ruff Rider


En dit is de nieuwe bewoner:


JFK

Huis en tuin zien er netjes uit RR.
Ik betaal hier ook ongeveer datzelfde voor bermuda gras per m2. Vorig jaar 50 pesos/m2 betaald, nu wilden ze ineens 70 pesos/m2 hebben. Maar .....omdat ik een 'vaste klant' was geworden wilden ze het wel voor 60 pesos/m2 doen  :thumb:
Het lijkt hier soms net of ik in Europa ben  :confused2:
JFKJFK

joselito

Kan je dat gras niet gewoon zaaien?

dolfijn76

Joselito,

Waarschijnlijk wel maar dan moet je wat meer geduld opbrengen om het resultaat te zien