Ik zoek huis te huur van mei to december (gemeubeld) of langer

Gestart door Thomas, maandag 24 januari 2011, 12:09:51

Vorige topic - Volgende topic

Thomas

Hoi,

Ik zoek een huis om te huren van mei to minstens december in de Filipijnen, het liefst een beetje centraal gelegen, maar niet in een grote stad!

Er moet wel een tuin zijn, gemeubeld zijn, airco en internetaansluiting...
groot moet het niet echt zijn hoor, vermits we er met 2 zullen in wonen, maar een extra gastenkamer sla ik niet af!

Wie heeft suggesties?

:thankyoufw5:

callebaut

Eerst en vooral is daarop een niet duidelijk antwoord op te geven ....centraal gelegen ...waar ... luzon , visaya , mindanao .....
Hou je van karaoke ...? hanenkwekerijen ...? een subdivision ...?
Beste raad verblijf in een hotel en zoek de plaatselijke markt af ....
Indien je min of meer duidelijk bent in welke omgeving ..kan misschien een van de leden tips geven ....maar het is nogal vaag omschreven ..ergens centraal gelegen en wat is uw budget ....

Amice

Er is een forum lid hier die een huis verhuurd in tagatay, buiten de groot stad en toch centraal gelegen 1 uur van airport enz.

Ik weet echter niet of het nog te huur is en hoe zijn forum naam is. :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: callebaut op maandag 24 januari 2011, 12:23:00
Eerst en vooral is daarop een niet duidelijk antwoord op te geven ....centraal gelegen ...waar ... luzon , visaya , mindanao .....
Hou je van karaoke ...? hanenkwekerijen ...? een subdivision ...?
Beste raad verblijf in een hotel en zoek de plaatselijke markt af ....
Indien je min of meer duidelijk bent in welke omgeving ..kan misschien een van de leden tips geven ....maar het is nogal vaag omschreven ..ergens centraal gelegen en wat is uw budget ....

Ja, inderdaad, ga even in hotel zitten en dan zelf daadwerkelijk even rondneuzen, dat is de beste weg, en ook de veiligste om geen teleurstellingen te voorkomen. :thumb:

Mawibata

#4
Citaat van: Amice op maandag 24 januari 2011, 12:33:26
Er is een forum lid hier die een huis verhuurd in tagatay, buiten de groot stad en toch centraal gelegen 1 uur van airport enz.

Ik weet echter niet of het nog te huur is en hoe zijn forum naam is. :weetikniet:


Dat was makkelijk vinden deze keer    :thumb:     Tagaytay+huur  in google geeft :


   :hoedjeaf:


http://www.taalvilla.com/Tagaytay_Huis_Te_Huur.html


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Amice

Die was het geloof ik ja.

bedankt Mawibata  :hoedjeaf:
je bent n echte forum zoekmachine.  :lachen:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Thomas

20.000php is toch wel een beetje veel per maand hoor! Toch bedankt voor de tip  :thumb:, misschien dat ik eerst hotel bezoek en van daaruit eens goed bekijk wat goed is voor ons, én betaalbaar.

Kano

Het is zelfs P 30.000 per maand en de minimum huurtermijn is 2 maanden
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Thomas

Tjah, zelf 20.000 was er al over, dus... ik heb geen familielid die :dagobertduck: heet hoor  :lachen:

Deep Throat

Citaat van: Thomas op dinsdag 25 januari 2011, 11:00:55
Tjah, zelf 20.000 was er al over, dus... ik heb geen familielid die :dagobertduck: heet hoor  :lachen:
Voor die 500000 van de trouwerij kan je aardig wat huren hoor!  :floet:
By the way, wat wil je precies, is 10000 P p.m. beter?
Weet nog steeds niet waar je wilt huren.

Thomas

Wel, de trouw zal zeker niet zo duur uitkomen heeh, en waar het precies mag zijn, wel dat mag in Bohol zijn of zelfs in mindanao ook hoor, liever geen grote stad.
Maar zoals ik al eerder zei ga ik eerst even zelf de kat uit de boom kijken, vertrek toch binnenkort naar daar.

Groetjes