Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wonen in Manila

Gestart door Nardus, donderdag 24 maart 2011, 18:52:29

Vorige topic - Volgende topic

Nardus

Malice, dat is echt leuk nieuws om te horen dat de Hollanders in de gpoint bar zitten; en zeker een aanrader om een keer langs te gaan, ga je er zelf ook wel eens langs? Ik woon zelf nu nog in Dubai; hier is een grote Nederlandse gemeenschap en die heeft ook diverse plaatsen waar we elkaar ontmoeten dus mocht iemand hier een keer vereild raken, laat het me weten ;-)


toyoke

Citaat van: Amice op zondag 27 maart 2011, 22:15:37
@nardus
ik woon inderdaad al jaren in manila, in malate
De meetingplace voor de hollandse gemeenschap in deze omgeving is gpoint bar aan de padre faurastreet in Ermita, waar meestal wel nederlanders zijn tussen 5 en 7 pm, vraag maar naar de 'dutch corner'. Daar komen andere nederlandse designers ook geregeld.

In mabinistreet(links om de hoek bij gpoint) is vervolgens 'Dolcevita" gevestigd, een italiaans restaurant van n nederlandse designer.


had ik dat geweten toen ik in manilla was , wij waren zeker eens langs gekomen dan
ik vond manilla leuk maar na vier dagen malls te zien wou ik wel iets anders hehe

toyoke

Citaat van: Nardus op maandag 28 maart 2011, 05:54:56
Malice, dat is echt leuk nieuws om te horen dat de Hollanders in de gpoint bar zitten; en zeker een aanrader om een keer langs te gaan, ga je er zelf ook wel eens langs? Ik woon zelf nu nog in Dubai; hier is een grote Nederlandse gemeenschap en die heeft ook diverse plaatsen waar we elkaar ontmoeten dus mocht iemand hier een keer vereild raken, laat het me weten ;-)



mijn asawa is na ons huwelijk terug naar dubai getrokken om verder te werken en de visum afte wachten
in mei 2010 ben ik er ook één week geweest in dubai ( zie mijn topic in leden sectie ) jagh daar zou ik wel
willen wonen hehe .
daar de visum nog niet OK is kom ik mss nog es af naar dubai voor 4 dagen ( poepverlof ) in april dan est toch al goe weer daar
en lig ik weer op het dak terras aan het zwembad te bruinen ( richmond hotel )

Suc6 daar en als je men asawa ziet doe ze de groeten  :applaus: