Verzenden van Dozen (Balikbayan door to door service)

Gestart door Johan En Elvie, zaterdag 20 februari 2010, 16:36:37

Vorige topic - Volgende topic

boldy

gisteren na meer dan 2 uur rijden en door paadjes te zijn gestuurd waar je normaal nooit zou komen eindelijk in denderleeuw aangekomen .
ik had ged8 dat ik wel 2 tot 3 dozen zou kunnen vullen met de spullen die ik bij had ,maar ik had dat goed mis  :lachen: die dozen zijn zo groot  dat ik er maar 1 heb kunnen vullen en heb nog klein beetje mee terug genomen plus 1 doos .
kan je aanraden oom een grote auto mee te nemen want met een peugot 206 kreeg ik met pijn en moeite de opgevouwen doos in de auto  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

callebaut

september laatsleden heb ik er ook 6 verstuurd ........ moest ook 3 maal heen en weer rijden  :lachen: :lachen:

Johan En Elvie

Velen zijn verwonderd hoeveel er wel in een doos gaat.
Het beste is om een soort van afbakening te maken 80 cm breed, 60cm hoog en 40cm diep en daartussen je spullen te plaatsen goed aangestampt zoals je in een echte doos kan doen, dan weet je wat er zo allemaal ingaat.
Boldy had dit ook gedaan maar blijkbaar had hij zich nog mispakt hehe.

Vroeger had ik een doos van een andere firma die er op het eerste zich groter uit zag omdat ze breeder was, maar als ik het materiaal van die doos in onze dozen plaatse had ik nog plaats over.

Ze zijn ook heel dik om goed beschermd te zijn tegen transport, een dunne doos zou ook maar stuk gaan bij de verhandelingen.
Daarom ook dat wij 5 euro extra vragen voor de lege doos, lege dozen kosten heel heel veel, ik vergelijk lege dozen altijd met vrouwen hehe die kosten ook heel veel LOOOOOOOOOOOOOOLLLLLL
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Digos


Het was voor ons ook de eerste ervaring met bb boxen.....haaa 2 dozen en eentje gratis das best mee genomen dachten wij.

Ja, tot we de drie dozen hier ontvingen.....zo groot  :thumb: .....en ik dacht die krijgen we nooit gevuld......maar je bent getrouwd met een filipina....so wala problema maar we hebben toch moeite moeten doen om ze vol te krijgen.



Zo'n doos in platte uitvoering krijg ik nog niet in men wagen laat staan 3 volle dozen.




Koop best een maxi pak tape.....want je bent wel effe bezig om de dozen in te tapen.




We hadden al even gaan winkelen......




En de bodem van de eerste doos was juist bedekt.... :lachen:




Nog 2 dozen te gaan.... :haha:




Tweede doos was direct gevuld.....spijtig genoeg hadden we al onze vliegtickets  :lachen:







Na alle registers en kasten te hebben opengetrokken, zijn de drie dozen vol geraakt.


Voor de rest perfecte service van Marjan Balikbayan door Jan en badine. Ze hebben de dozen mooi op tijd opgepikt en we hebben nog een gezellige babbel gehad.

Een kleine noot aan dit is, dat wanneer zij de boxen niet thuis kwamen ophalen.....ik niet met hun in zee zou gaan, want het is onmogelijk om dat met gewone personenwagen te vervoeren.

Maar voor de rest  :thumb: en we zien wel in augustus of alles goed is aangekomen.

:daag:

LIVE ONCE - LIVE IT

stip66


xav

Citaat van: Digos op zondag  4 juli 2010, 19:37:10










Voor de rest perfecte service van Marjan Balikbayan door Jan en badine. Ze hebben de dozen mooi op tijd opgepikt en we hebben nog een gezellige babbel gehad.

Een kleine noot aan dit is, dat wanneer zij de boxen niet thuis kwamen ophalen.....ik niet met hun in zee zou gaan, want het is onmogelijk om dat met gewone personenwagen te vervoeren.

Maar voor de rest  :thumb: en we zien wel in augustus of alles goed is aangekomen.

:daag:



dat vind ik ook een probleem... de meeste verdelers van de dozen willen of kunnen de dozen niet komen ophalen... door to door service is dat niet echt volgens mij  :neeneenee: ... voor een meer prijs kan het natuurlijk wel  :floet:

Digos


Da frietketeltje.....da kwam nie van mij hoor.

Men halve trouwboek stond er op dat dat mee moest.... :haha:

ik heb echt niks te zeggen thuis  :lachen: .....toch niet wat betreft het vullen van bb boxen  :jajaja:

LIVE ONCE - LIVE IT

stip66

Citaat van: Digos op zondag  4 juli 2010, 19:56:43

Da frietketeltje.....da kwam nie van mij hoor.

Men halve trouwboek stond er op dat dat mee moest.... :haha:

ik heb echt niks te zeggen thuis  :lachen: .....toch niet wat betreft het vullen van bb boxen  :jajaja:


Look at the bright side, You will eat French Fries bij uw volgend bezoek  :thumb:

Digos


@ xav

Ik wil helemaal niks negatief neer zetten hier over de service.

Ik zie het zo......3 dozen vullen en dan nog zelf weg doen zie ik niet zitten, betaal al genoeg, en zoals het gaat werkt iedereen, dan is het niet zo gauw evident dat je eens vlug 3 maal over ent weer gaat bollen, als je de doos al in je wagen krijgt.

Effe ter plaatse gaan inpakken vind ik ook niks.

Maar niet geklaagt.....onze dozen zijn mooi opgepikt.

Als ik dan de reply's lees van callebaut en boldy hier in dit topic, is het wel even anders

:daag:
LIVE ONCE - LIVE IT

boldy

ik heb nu 1 doos meegenomen maar volgende keer neem ik gewoon weer de losse spullen mee in de auto en pak ze daar in want  tis zeker een probleem om een volle doos naar daar te krijgen .
johan heeft me aangeboden dat ie in de vakantie naar zeeland wil komen om me doos op te halen dus das wel netjes aangeboden , nu weet ik dat me doos nog niet vol zit dan maar ik heb er graag een ritje naar denderleeuw voor over om me spullen naar daar te brengen hoor .
het leven is net een lul keihard en veel te kort