Verzenden van Dozen (Balikbayan door to door service)

Gestart door Johan En Elvie, zaterdag 20 februari 2010, 16:36:37

Vorige topic - Volgende topic

Johan En Elvie

Dit opend wel perspectieven voor mensen die in de filippijnen wonen en die zaken via internet aankopen, zelfs vanuit elk europees land geen probleem, u laat die goederen naar mijn adres sturen, u stuurt me een mail wat er aan komt we maken hiervan een lijstje op met de gegevens die je moet ondertekenen, ik stuur dit per mail naar je toe, je ondertekend dit en stuurt het terug naar mij bijvoorbeeld door in te schannen en te mailen of te faxen.
Ik hou u op de hoogte wat er zoal in een box in zit en of er nog plaats in is.
Als er dan nog plaats is kan je me bijvoorbeeld de opdracht geven om in de suppermarkt nog voor een vast gelegd bedrag wat snoep of chocolade te kopen zodat de box goed vol zit.
Dit geld maak je over op mijn iban nummer en klaar is kees.
Ik neem hiervoor een heel kleine toeslag (vb. 5%) enkel om de tijd en moeite te doen om dit voor je te doen.
Dus als je 100 euro wil toevoegen heb je voor 95 euro goederen.
Het is bijvoorbeeld ook mogelijk om bij colruyt online in de colishop iets bij te kopen en dit naar mij te laten sturen.
Dus mogelijkheden zat om op deze mannier samen te werken.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Digos

@ Johan

Is het mogelijk om te traceren waar je dozen zich bevinden en hoe lang het nog gaat duren eer ze terplaatse zijn?

:daag:
LIVE ONCE - LIVE IT

boldy

digos wanneer heb jij ze gestuurd die van mij is met de zending van july meegegaan ,hoop dat die tog zo rond eind volgende week aankomt
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Digos


Die van ons zijn met de zending van 10 juni meegegaan.

LIVE ONCE - LIVE IT

Johan En Elvie

De dozen zijn meestal minimaal 4 weken onderweg op de zee.
Het kan ook wat langer zijn.
Wij moeten op tijd de dozen naar de boot brengen waarna de container wordt verzegeld, dan kan het zijn dat de kapitein beslist om onmiddellijk te vertrekken (meestal) maar het kan ook zijn dat hij langer in de haven blijft liggen om welke reden dan ook.
Vorige keer voor die TAL RACE SHIP RACE zijn ze zelfs nog enkele weken in de haven blijven liggen waardoor alles vertraging had natuurlijk en daar kunnen wij niets aan verhelpen.

Na die 4 weken in het beste geval wordt de container naar de opslagplaats gebracht waarna de dozen verdeeld worden naar de verschillende delen van dit grote land.
U begrijpt dat dit aan Filipijns tempo ook wel wat tijd in beslag kan nemen.
Ook daar hetzelfde, wij kunnen die mensen daar ook al zijn het familie van Jan een Badine niet opjaagen, dat zullen jullie wel begrijpen.

Als we alles zouden uit handen geven in een prive firma zou het eventueel mogelijk zijn om de dozen te traceren omdat die er het systeem voor hebben maar alles heeft een prijs.
Dan zouden wij de dozen moeten verzenden aan het dubbel van de prijs.

Ik stel voor om dat niet te doen hé en alles gewoon zijn gang laten gaan, de doos komt zeer zeker wel aan.
Ik begrijp dat de klanten steeds heel ongeduldig zitten te wachten dat is normaal.

Om dit verhaal kort te maken.
De doos is tussen de 6 en 10 weken onderweg (in sommige verre bestemmingen zelfs wat langer) vanaf VERTREK uit de haven in Antwerpen.

Wat ik tracht te doen is mee te geven aan mijn klanten wanneer juist de container is vertrokken (als ik deze informatie van Jan doorkrijg)

Groetjes,
Johan
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Digos


Bedankt Johan voor je uitleg  :thumb:

Onze drie dozen zijn donderdag 19 augustus aangekomen.

:daag:
LIVE ONCE - LIVE IT

boldy

Citaat van: Digos op woensdag 18 augustus 2010, 22:16:14
@ Johan

Is het mogelijk om te traceren waar je dozen zich bevinden en hoe lang het nog gaat duren eer ze terplaatse zijn?

:daag:
Citaat van: Johan En Elvie op donderdag 19 augustus 2010, 12:38:50




Als we alles zouden uit handen geven in een prive firma zou het eventueel mogelijk zijn om de dozen te traceren omdat die er het systeem voor hebben maar alles heeft een prijs.
Dan zouden wij de dozen moeten verzenden aan het dubbel van de prijs.

Ik stel voor om dat niet te doen hé en alles gewoon zijn gang laten gaan, de doos komt zeer zeker wel aan.
Ik begrijp dat de klanten steeds heel ongeduldig zitten te wachten dat is normaal.

Om dit verhaal kort te maken.
De doos is tussen de 6 en 10 weken onderweg (in sommige verre bestemmingen zelfs wat langer) vanaf VERTREK uit de haven in Antwerpen.

Wat ik tracht te doen is mee te geven aan mijn klanten wanneer juist de container is vertrokken (als ik deze informatie van Jan doorkrijg)

Groetjes,
Johan

johan dit staat op jullie site dus  ik denk dat je dat beter kenne weghalen

8) Wij kunnen voor u steeds de zending opvolgen waar ze zich bevindt, dozen worden altijd deur tot deur geleverd.

het leven is net een lul keihard en veel te kort

Johan En Elvie

OK Boldy toen ik daarmee begon dacht ik ook dat dit zo zou kunnen zoals gewoonlijk hier maar dit is natuurlijk iets anders hé.
Het is juist dat dit op mijn site staat en zal dit weghalen.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Fonzie3300

Citaat van: boldy op maandag 28 juni 2010, 19:41:43
hey ff vraaggie ik ben ook van plan om wat dozen op te sturen naar de filippijnen nou vroeg ik aan me vriendin wat ik er een beetje in zou stoppen en ze vroeg meteen om chocolade .
is het niet zo dat dat gesmolten is als het daar aankomt ,heeft iemaand hier ervaring mee ?

Ik heb al chocolade opgestuurd met de gewone post en die komt in prima staat aan.

Fons

Fonzie3300

Citaat van: Luc op dinsdag 29 juni 2010, 13:11:57
Chocolade in België is toch beter hoor. Bij die andere chocolade zit minder cacao. Die is duur dus gebruikt men goedkopere vegetale vetten zoals palmolie. In feite is dat geen chocolade meer maar chocoladefantasie. Goede chocolade smelt in je handen.

http://www.xs4all.nl/~avroekel/pdf/chocofantasie.pdf

Ik ben net terug van de Fil en heb daar een Hershey bar geproefd. Na een tijdje kauwen kan je bubbels blazen met die dingen en krijg je zin om te spuwen !! Geef mij maar Be chocolade. :-)

F.