Verzenden van Dozen (Balikbayan door to door service)

Gestart door Johan En Elvie, zaterdag 20 februari 2010, 16:36:37

Vorige topic - Volgende topic

xav

Citaat van: Johan En Elvie op vrijdag 10 september 2010, 18:36:19
Citaat van: boldy op vrijdag 10 september 2010, 16:15:16
ze was zeker zeer blij met de spullen die ik heb gestuurd  maar 1 ding valt me wle op ja ze hebben het meteen over de chocolade  :lachen: het is nog niet op maar zal niet veel mankeren denk.
@ johan wat betreft de belgische chocolade ik kies voor de chocolade van de aldi dat vind ik de lekkerste die ik heb gegeten  :jajaja: .


Ja ja als het maar Belgische is, zelfs de goedkoopste is nog veel beter dan de duurste zwitserse om maar iets te zeggen haha.
En is het geen Belgische ja dan smaken kunnen verschillen haha

volgens mij is die van de aldi een duitse chocolade en zoals Boldy aanheeft smaakt die zeer goed (als chocolatier/banketbakker), kunnen sommige fabrikanten in belgië nog van leren...

callebaut

Even mijn ervaring melden aan de leden .
Alvorens naar Belgenland te reizen nam ik kontakt op via pm wat betreft het versturen van balik bayan dozen naar de Filipijnen .



Vraag : Maandag 6 september :

Hello ....... ,

Vanaf woensdag as ben ik weer in het belgenland .
opnieuw ga ik balik dozen verzenden en wil gebruik maken van uw diensten , voorheen aja-trading , zit hier vlakbij .
Maar ik wil de forumleden ook wat gunnen , grapje ......
Neen echt serieus nu , ik had gedacht aan een 6 tal dozen te versturen , naar Cebu city of Dumaguette , ben er nog niet uit ...
ik dacht dat uw adres in ........ was zoals vermeld op uw website ; mijn lokatie is misschien iets te ver voor u , namelijk 9100 sint niklaas .
Indien het zo zou zijn , geen getreur , even goede vrienden .
Ik hoor het nog wel

Groetjes en tot horens

Ron


Reaktie  : Maandag 6 september

Dag Ron,

Geen probleem voor ons om naar Sint-Niklaas hiervoor te komen, het zijn toch 6 dozen hé en verder dan 50km is het ook weer niet.
Als je me uw adres heeft kom ik ze eind deze week nog brengen
Groetjes,
.......


Antwoord : Maandag 6 September

hoi ......  ,

Goh das een vlugge reactie ...
adres = b........... ...   9100 Sint - Niklaas
gsm = 0499 65 .. ..
alvast bedankt en tot ziens ....

Ron

Reaktie : Maandag 6 September

a he dat zijn jullie daar niet gewoon hé haha.
Hier leven wij in een jachtige Wereld hé.
Maar ik hou ook van de Filippijnse stijl hoor van zodra ik kan (pensioen) zal ik ook daar gaan wonen of vroeger als ik de lotto win haha duimen maar.

Ik laat je op je GSM weten wanneer ik langs kom met de lege dozen.

Groetjes,
........

Eind deze week niks gehoord  .....begon al goed ....

Opnieuw een pm gestuurd

Maandag 13 September

Hallo ..... ,

Een vraagje ..... ben je me vergeten of is het toch te ver .... graag zou ik antwoord willen weten , want 6 dozen inpakken duurt op zichzelf 6 dagen ... en moet ik voor een andere oplossing zorgen .

Tot horens

Ron

Reaktie : Maandag 13 September

Beste Ron,

Wanneer zou je ten laatste die dozen willen hebben?
Ik ben je zeker niet vergeten hoor en het is zeker niet te ver maar momenteel is het heel erg druk ook heeft Jan me gezegt dat hij momenteel geen lege dozen meer heeft omdat er de laatste tijd veel te veel klanten zijn omdat een concurent is gestopt, iemand komt deze week mijn laatste 2 dozen ophalen.
Maar ..... heeft me beloofd om zeker nog deze week een nieuwe lading lege dozen te leveren en dan kunnen wij verder.
Laat me gewoon weten tot wanneer je in het land bent, ik bezorg ze je tijdig.
Dank u voor uw begrip
.........

Reaktie  Woensdag 15 september

......... ,

Zoals je zelf aangeeft deze week krijg je nog een lading lege dozen binnen , dan zou je in principe zaterdag of zondag deze kunnen komen afzetten .....
Ik zou ze graag meesturen met de volgende zending , ik dacht 8 oktober ..

Ron


Antwoord : Woensdag 15 September

OK Ron ik zal ervoor zorgen dat ze dit weekend bij u zijn, ik laat nog weten wanneer juist ik langs kom. ik zal je bellen.
Groetjes,
........


Ondertussen zijn we al bijna 2 weken verder en nog steeds géén dozen , géén sms en zelfs niet één pm of telefoon van het niet brengen van de balik dozen .

Knap staaltje van zaken doen ..... is zoals runnen van een beenhouwerij zonder vlees ....
Men kent het spreekwoord  veel beloven en niet geven laat de gekken in vreugde leven ......






Johan En Elvie

Ja zoals je kan lezen ik wacht op lege dozen die ze me nog steeds niet hebben gebracht, als ik geen lege dozen heb kan ik ze ook niet brengen.
Ik zei je ook dat VOOR IK KOM IK JE IETS ZOU LATEN WETEN
Heb je een telefoontje van mij gekregen dat ik er mee af kwam of niet?
Niet dus.

Je belde me zopas om te vragen waar ik bleef met die dozen, ik heb je geantwoord "had ik je niet gezegt dat ik je dit ging laten weten als ik nieuwe lege dozen had en dat ik je ging bellen voor ik er mee kwam"

Ik heb je inderdaat beloofd om er dit weekend mee te komen omdat ik dacht dat Jan tegen dan mij zeker en vast een lading nieuwe lege dozen zou hebben gebracht maar dat heeft hij dus nog niet en ik kan geen dozen brengen als ik er geen heb.

Ja dat is zoals runnen van een beenhouwerij zonder vlees.
Daar heb je groot gelijk in maar als je hiervoor ook afhangt van derden zoals wij dan kan je deze vergelijking niet maken.

Ik zit met deze situatie heel verveeld en hoop dat Jan en Badine van Marjan trading mijn zo snel mogelijk kunnen verder helpen met hun lege dozen of anders heeft het voor mij ook geen zin meer dat ik hiermee verder ga.

Maar alsjeblief begrijp toch deze situatie
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

xav

Citaat van: Johan En Elvie op zondag 19 september 2010, 19:54:48
Ja zoals je kan lezen ik wacht op lege dozen die ze me nog steeds niet hebben gebracht, als ik geen lege dozen heb kan ik ze ook niet brengen.
Ik zei je ook dat VOOR IK KOM IK JE IETS ZOU LATEN WETEN
Heb je een telefoontje van mij gekregen dat ik er mee af kwam of niet?
Niet dus.

Je belde me zopas om te vragen waar ik bleef met die dozen, ik heb je geantwoord "had ik je niet gezegt dat ik je dit ging laten weten als ik nieuwe lege dozen had en dat ik je ging bellen voor ik er mee kwam"

Ik heb je inderdaat beloofd om er dit weekend mee te komen omdat ik dacht dat Jan tegen dan mij zeker en vast een lading nieuwe lege dozen zou hebben gebracht maar dat heeft hij dus nog niet en ik kan geen dozen brengen als ik er geen heb.

Ja dat is zoals runnen van een beenhouwerij zonder vlees.
Daar heb je groot gelijk in maar als je hiervoor ook afhangt van derden zoals wij dan kan je deze vergelijking niet maken.

Ik zit met deze situatie heel verveeld en hoop dat Jan en Badine van Marjan trading mijn zo snel mogelijk kunnen verder helpen met hun lege dozen of anders heeft het voor mij ook geen zin meer dat ik hiermee verder ga.

Maar alsjeblief begrijp toch deze situatie

ik moet je toch zeggen Johan dat een mailtje of sms maar een kleine moeite is om Ron te laten weten dat er nog geen dozen waren... zo was hij op de hoogte en weet dan dat het er dat of dit weekend niet inzat om te beginnen in pakken...

boomerang

Citaat van: Johan En Elvie op zondag 19 september 2010, 19:54:48
Ja zoals je kan lezen ik wacht op lege dozen die ze me nog steeds niet hebben gebracht, als ik geen lege dozen heb kan ik ze ook niet brengen.
Ik zei je ook dat VOOR IK KOM IK JE IETS ZOU LATEN WETEN
Heb je een telefoontje van mij gekregen dat ik er mee af kwam of niet?
Niet dus.


Je schrijft dus 'VOOR IK KOM IK JE IETS ZOU LATEN WETEN' en in de volgende zin : 'Heb je een telefoontje van mij gekregen dat ik er mee af kwam of niet?
Niet dus.'

Daarmee geef je zelf al aan dat je in gebreke bent gebleven. Om dan vervolgens de fout bij een leverancier, in dit geval de leverancier van de balik bayandozen, neer te leggen daar heeft de klant cq opdrachtgever immers geen boodschap aan.

Ik kan mij in dit geval heel goed in de gedachtenwereld van de klant verplaatsen want het inpakken en versturen van maar liefst 6 balik bayandozen lijkt mij niet bepaald een kleinigheid en lijkt mij een boodschap van 'als ik niet bel dan kom ik niet' een vreemde manier om met klanten te communiceren.

Als ik in uw schoenen stond zou ik koste wat kost een aantal lege dozen regelen (liefst 6), een goede fles wijn, een bloemetje en subiet in de auto stappen om deze kwestie uit de weg te helpen.

Het verlies van een goede naam is kostbaarder dan het verlies van een paar centen.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

boldy

meer dan 6 dozen want ik wil ook nog 3 dozen versturen met de zending van october  :jajaja:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

callebaut

Het gaat mij er niet om dat je géén dozen hebt .....  maar je beloofde 2 maal de klant eind deze week breng ik ze , had dan vanaf  het eerste kontakt gezegd dat het druk is , en had dan vanaf het eerste kontakt gezegd dat ge géén dozen hebt .... dan hoefde de klant géén 2 weken  te wachten  op een misschien .......
Ik weet je zit met de beste bedoelingen om Uw klanten verder te helpen , maar wees eerlijk vanaf het eerste kontakt en doe géén valse beloften ... daar hebben de klanten géén boodschap naar .......
Neem dit niet op als een persoonlijke aanval ...ik wil je gewoon duidelijk maken ...zeg gewoon hoe de bezem aan de vork zit en elke klant zal daar begrip voor hebben en bezie dit dan als een tip voor uw verdere zakendoen .... still no hard feelings ....

Johan En Elvie

Als je afhankelijk bent van anderen is het niet eenvoudig om zaken te doen, ik zoek uit wat ik daaraan kan doen.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

stip66

#178
Citaat van: Johan En Elvie op maandag 20 september 2010, 09:38:11
Als je afhankelijk bent van anderen is het niet eenvoudig om zaken te doen, ik zoek uit wat ik daaraan kan doen.

Dat is inderdaad kut, Johan.
Misschien biedt volgende site een oplossing ?

http://www.moonenpackaging.com/index.html