Verzenden van Dozen (Balikbayan door to door service)

Gestart door Johan En Elvie, zaterdag 20 februari 2010, 16:36:37

Vorige topic - Volgende topic

eddyvm

hallo
wij hebben dit jaar 12 dozen via Johan verstuurd,alles is heel goed en vlot verlopen.Hij doet zijn best en ieder mens maakt weleens een foutje,dus oordeel niet te snel.groetjes eddy,cathy,en alyssa.

callebaut

Citaat van: stip66 op maandag 20 september 2010, 16:35:23
Uiteindelijk, what the fuck ?
Zelf zijn ze ( pinays ) bijna zelf nooit op tijd met hun afspraken en beloftes. Dus waarom zouden wij ons gaan druk maken dat de BB dozen een zending later vertrekken ( Tenzij het voor onszelf is natuurlijk  :haha: ).

Anderzijds vind ik ook dat er geen kruistocht begonnen is tegen Johan, noch zijn service. Iedereen kan wel eens een steek laten vallen. Het is geen schande om een fout te maken, zolang er men voor ( probeert ) te zorgen dat ze in de toekomst niet meer voorvallen.


Ik heb dit nooit bedoeld als een kruistocht , namen en plaatsen werden vervangen door .....
Iedereen schrijft hier zijn positieve en negatieve ervaringen op het forum ( visumaanvraag , gezinshereniging , ..... )
Freedom of speech ... maar blijkbaar geldt dit niet voor mij ......... :ikkeniebegrijp:

xav

Citaat van: Carpie op maandag 20 september 2010, 16:28:27


En @ Johan, probeer een oplossing te bieden, rechtstreeks met de "klant", denk dat voor iedereen het beste zou zijn.





een beetje tegenstrijdig Jo :)

nu geef jezelf ook het advies die we allemaal geven.... los het op met de klant door betere communicatie...

Johan En Elvie

Kijk wat me heel erg stoord is het volgende.
Mr. Callebaut (RON) beld me om te vragen waar ik blijf met die dozen dat hij al zijn spullen reeds beneden had gehaald en dat ze nu in zijn weg stonden, heel mijn huis staat overhoop en had je verwacht.
Ik zei hem ik zou zijn gekomen maar ik heb geen lege dozen dus ik kan niet komen, en had ik je niet gezegt (of geschreven) dat ik eerst zou bellen voor ik er mee kom.

Daarop heeft hij geantwoord hum hum ik zal die mails nog eens lezen en plaats het op het forum (prive mails via het forum aan hem notabene)
Volgens mij zijn die prive en niet om ten toon te spreiden op het forum voor iedereen.

Ik kon er niet meer op antwoorden na zijn laatste zin want de telefoon ging dicht.

Dus staan we hier nu en moet ik me ook wel openlijk verdedigen terwijl ik dit ook liever binnenskamers had opgelost.

Wat ik nu wel weet en dan mag je mij helemaal afschieten.
Ron krijgt van mij geen enkel lege doos meer hij zal ze ergens anders moeten gaan halen.
Alle anderen zijn welkom want ik zal vlug nieuwe dozen hebben.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

stip66

Citaat van: Johan En Elvie op maandag 20 september 2010, 17:19:22
Ron krijgt van mij geen enkel lege doos meer hij zal ze ergens anders moeten gaan halen.

:lachen: Johan, je bevalt me wel, ik zou ook van dezelfde mening gedaan zijn.
In het verleden heb ik ook zulke maatregelen getroffen, zelfs al bood hij 10x de prijs, kon hij de pot op  :haha:

Ik ga ook geen discussie uit de weg ( Huh Phil ? ), maar de vuile was hang ik nooit buiten.
Sommige dingen ( citaten via PM ) hoeven anderen nu eenmaal niet te weten.

  :nietverdervertellen:

callebaut

Citaat van: Johan En Elvie op maandag 20 september 2010, 17:19:22
Kijk wat me heel erg stoord is het volgende.
Mr. Callebaut (RON) beld me om te vragen waar ik blijf met die dozen dat hij al zijn spullen reeds beneden had gehaald en dat ze nu in zijn weg stonden, heel mijn huis staat overhoop en had je verwacht.
Ik zei hem ik zou zijn gekomen maar ik heb geen lege dozen dus ik kan niet komen, en had ik je niet gezegt (of geschreven) dat ik eerst zou bellen voor ik er mee kom.

Daarop heeft hij geantwoord hum hum ik zal die mails nog eens lezen en plaats het op het forum (prive mails via het forum aan hem notabene)
Volgens mij zijn die prive en niet om ten toon te spreiden op het forum voor iedereen.

Ik kon er niet meer op antwoorden na zijn laatste zin want de telefoon ging dicht.

Dus staan we hier nu en moet ik me ook wel openlijk verdedigen terwijl ik dit ook liever binnenskamers had opgelost.

Wat ik nu wel weet en dan mag je mij helemaal afschieten.
Ron krijgt van mij geen enkel lege doos meer hij zal ze ergens anders moeten gaan halen.
Alle anderen zijn welkom want ik zal vlug nieuwe dozen hebben.


Ron hoeft géén dozen meer ..... gewicht onbeperkt en is zelfs goedkoper  in levering ..... voor de geintreseerden  www.filipino-service.de
Kreeg duidelijk een antwoord bij ons eerste kontakt .....en géén 2 maal beloofde lege beloftes .....
No hard feelings en hopelijk zit je nooit meer zonder dozen zodanig je andere goedgelovigen niet opnieuw kunt teleurstellen  :atyourservice:

Johan En Elvie

Citaat van: callebaut op maandag 20 september 2010, 18:05:31
Citaat van: Johan En Elvie op maandag 20 september 2010, 17:19:22
Kijk wat me heel erg stoord is het volgende.
Mr. Callebaut (RON) beld me om te vragen waar ik blijf met die dozen dat hij al zijn spullen reeds beneden had gehaald en dat ze nu in zijn weg stonden, heel mijn huis staat overhoop en had je verwacht.
Ik zei hem ik zou zijn gekomen maar ik heb geen lege dozen dus ik kan niet komen, en had ik je niet gezegt (of geschreven) dat ik eerst zou bellen voor ik er mee kom.

Daarop heeft hij geantwoord hum hum ik zal die mails nog eens lezen en plaats het op het forum (prive mails via het forum aan hem notabene)
Volgens mij zijn die prive en niet om ten toon te spreiden op het forum voor iedereen.

Ik kon er niet meer op antwoorden na zijn laatste zin want de telefoon ging dicht.

Dus staan we hier nu en moet ik me ook wel openlijk verdedigen terwijl ik dit ook liever binnenskamers had opgelost.

Wat ik nu wel weet en dan mag je mij helemaal afschieten.
Ron krijgt van mij geen enkel lege doos meer hij zal ze ergens anders moeten gaan halen.
Alle anderen zijn welkom want ik zal vlug nieuwe dozen hebben.


Ron hoeft géén dozen meer ..... gewicht onbeperkt en is zelfs goedkoper  in levering ..... voor de geintreseerden  www.filipino-service.de
Kreeg duidelijk een antwoord bij ons eerste kontakt .....en géén 2 maal beloofde lege beloftes .....
No hard feelings en hopelijk zit je nooit meer zonder dozen zodanig je andere goedgelovigen niet opnieuw kunt teleurstellen  :atyourservice:

Goed voor u veel succes ermee.
En heel heel binnenkort ga ik om de resterende 22 dozen van de man die ik hier via de link die stipp had geplaatst gecontacteerd heb dus kan ik even verder voor de anderen dan.
denk eerst eens na voor je priveberichten op het forum open en blood plaatst.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

stip66

Citaat van: Johan En Elvie op maandag 20 september 2010, 18:16:14
En heel heel binnenkort ga ik om de resterende 22 dozen van de man die ik hier via de link die stipp had geplaatst gecontacteerd heb dus kan ik even verder voor de anderen dan.

Krijg ik nu een korting, Johan ?  :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Johan En Elvie

Even ook toch gekeken op de duitse site voor de balikbayan service en inderdaat de dozen zijn daar goedkoper maar je moet verder kijken dan je neus lang is.
De dozen hebben een inhoud van 173 liter
De onze 192 liter dat is een hemelsbreed verschil, ik heb hier ook eentje staan van 173 liter van een vorige leverancier en echt dit is het kleine broertje hoor van de onze.
En heb dit eens uitgerekend, als je echt per inhoud gaat kijken komen wij dan toch weer goedkoper uit.
Alle geintreseerden kunnen dit eens nagaan
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Johan En Elvie

Citaat van: stip66 op maandag 20 september 2010, 18:19:28
Citaat van: Johan En Elvie op maandag 20 september 2010, 18:16:14
En heel heel binnenkort ga ik om de resterende 22 dozen van de man die ik hier via de link die stipp had geplaatst gecontacteerd heb dus kan ik even verder voor de anderen dan.

Krijg ik nu een korting, Johan ?  :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

Een korting een korting hehe ik heb er al niets voor straks moet ik nog opleggen lol.
Alesinds stip66 (waarom geen 69) je krijgt de operbeste service als het zover komt maar ook alle anderen hoor  :lachen:
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.