Verzenden van Dozen (Balikbayan door to door service)

Gestart door Johan En Elvie, zaterdag 20 februari 2010, 16:36:37

Vorige topic - Volgende topic

stip66

Citaat van: Johan En Elvie op maandag 20 september 2010, 18:29:07
(waarom geen 69)

69 was een beetje moeilijk rekenen sinds de komst van de â,¬.  :lachen:
Ik ben geboren in 1966 ( fantastisch jaar )

De nummer 1-hits van de Nederlandse top 40 in 1966 (alfabetisch)

Herman's Hermits - No Milk Today
Karin Kent - Dans je de hele nacht met mij
Nancy Sinatra - These Boots Are Made For Walking
Sonny & Cher - Little Man
The Beach Boys - Sloop John B
The Beatles - Michelle
The Beatles - Paperback Writer
The Beatles - Yellow Submarine/Elenor Rigby
The Easybeats - Friday On My Mind
The Kinks - Dedicated Follower Of Fashion
The Kinks - Sunny Afternoon
The Monkees - I'm A Believer
The Rolling Stones - Paint It Black
The Troggs - With A Girl Like You
Tom Jones - Green, Green Grass Of Home
Bouwdewijn de Groot - Welterusten, mijnheer de president
Ramses Shaffy - Sammy

EN ............................ ROUTE 66 in USA

Verder is alles 66 wat je kan bedenken.

www.stip66.be
stip66@telenet
stip66@hotmail
stip66@yahoo
.....

:biggrinn:

callebaut

Dit getuigd opnieuw hoe U uw zaken aanpakt ...... vergeet niet klant is koning ... maar u verheft uzelf tot keizer ...
Als u alle problemen oplost op deze manier dan denk ik dat U best eens langsgaat via een ondernemers vergadering .... het niet nakomen van uw beloften getuigd van wansmaak .....
Misschien is het afkappen van relatie's beter dan voor een oplossing te zoeken .....
still no hard feelings ...sucses......... :thumb:

Carpie

@callebaut,

Moet zeggen, op je eerste opmerking heb je gelijk,de tweede echter......... de klant is inderdaad koning maar ik garandeer U, ik blijf nog altijd keizer, ook in mijn winkel.

Ik ga heel ver om mijn klanten tevreden te stellen  :atyourservice: maar er is ergens een limiet. En geloof mij, meestal ligt die limiet al voorbij het aanvaardbare. En op die 8 1/2jaar dat ik winkel draai heb ik mezelf maar een paar keer als "keizer" moeten opstellen want het kan soms wel eens uit de hand lopen. Service, ok, maar het eindigt waar de klant mirakels verwacht die onmogelijk kunnen gerealiseerd worden.

Ik ben zeker niet de goedkoopste maar wij werken op basis van service. Komt er een klant beweren dat het daar en daar goedkoper is.... wel, ik heb al menig klant laten fronzen want ik zeg gewoon dat ze dan naar die goedkopere moeten gaan als het toch zoveel beter is...... :benweg:

Je moet ze dan eens zien kijken, en eerlijk, er zijn er weinig die terug buiten stappen zodra ze zich realiseren dat ze eerst een 100tal km kunnen rijden voor dat zogezegd een paar euro's goedkoper zijn. En dan moet je ze zien paniekeren zodra dat goedkopere stuk gaat, dan kunnen ze weer x-aantal km bollen om een eventuele herstelling of garantie te bekomen.

Ik spreek mij niet uit over wat er tussen U en Johan verkeerd gaat of ging maar het gaat mij enkel om uw stelling: klant is koning........

Maar, ook van mijn kant no hard feelings hoor, een gezonde discussie vind ik nog steeds de moeite om in de pen te kruipen, hmmm, op het toetsenbord te tokkelen  :lachen:

Greetz

Jo

callebaut

Citaat van: Carpie op maandag 20 september 2010, 19:23:03
@callebaut,

Moet zeggen, op je eerste opmerking heb je gelijk,de tweede echter......... de klant is inderdaad koning maar ik garandeer U, ik blijf nog altijd keizer, ook in mijn winkel.

Ik ga heel ver om mijn klanten tevreden te stellen  :atyourservice: maar er is ergens een limiet. En geloof mij, meestal ligt die limiet al voorbij het aanvaardbare. En op die 8 1/2jaar dat ik winkel draai heb ik mezelf maar een paar keer als "keizer" moeten opstellen want het kan soms wel eens uit de hand lopen. Service, ok, maar het eindigt waar de klant mirakels verwacht die onmogelijk kunnen gerealiseerd worden.

Ik ben zeker niet de goedkoopste maar wij werken op basis van service. Komt er een klant beweren dat het daar en daar goedkoper is.... wel, ik heb al menig klant laten fronzen want ik zeg gewoon dat ze dan naar die goedkopere moeten gaan als het toch zoveel beter is...... :benweg:

Je moet ze dan eens zien kijken, en eerlijk, er zijn er weinig die terug buiten stappen zodra ze zich realiseren dat ze eerst een 100tal km kunnen rijden voor dat zogezegd een paar euro's goedkoper zijn. En dan moet je ze zien paniekeren zodra dat goedkopere stuk gaat, dan kunnen ze weer x-aantal km bollen om een eventuele herstelling of garantie te bekomen.

Ik spreek mij niet uit over wat er tussen U en Johan verkeerd gaat of ging maar het gaat mij enkel om uw stelling: klant is koning........

Maar, ook van mijn kant no hard feelings hoor, een gezonde discussie vind ik nog steeds de moeite om in de pen te kruipen, hmmm, op het toetsenbord te tokkelen  :lachen:

Greetz

Jo


@ Jo ..... U gaat heel ver  om uw klanten tevreden te houden en waarschijnlijk hoort daar ook een goede comunicatie bij .
Ik ben er bijna zo goed als zeker van dat U , Uw klanten niet met een kluitje in het riet stuurt met valse beloften zodanig ge Uzelf niet tot keizer hoeft te verheffen .
Wat mij het meeste iriteert .... is tot 2 maal toe wordt mij beloofd om het gewenste eind van de week te leveren ... is dat mirakels verwachten ...als de keizer het zelf beloofd .
Wanneer er een duidelijke comunicatie is dan heeft elke ( toekomstige klant ) er begrip voor .
Maar indien de keizer zijn fout niet erkent of inziet en de koning onslaat ..... hoe ver staan we dan ...... no hard feelings too .....
Als je maar 3 -4 weken in belgenland verblijft en je wordt 2 weken aan het lijntje gehouden  daar wordt menigeen goed van , een sms , pm , ....was zeker op zijn plaats .... :atyourservice:

Johan En Elvie

Ik kom nog eens terug op ons email verkeer.

Wanneer zou je ten laatste die dozen willen hebben?
Ik ben je zeker niet vergeten hoor en het is zeker niet te ver maar momenteel is het heel erg druk ook heeft Jan me gezegt dat hij momenteel geen lege dozen meer heeft omdat er de laatste tijd veel te veel klanten zijn omdat een concurent is gestopt, iemand komt deze week mijn laatste 2 dozen ophalen.
Maar ..... heeft me beloofd om zeker nog deze week een nieuwe lading lege dozen te leveren en dan kunnen wij verder.
Laat me gewoon weten tot wanneer je in het land bent, ik bezorg ze je tijdig.
Dank u voor uw begrip


Hierop heb ik van u beste Ron geen antwoord gekregen enkel heb je gesteld zoals je zegt krijg je eind deze week nieuwe dozen binnen.
We weten nu allemaal dat ik die dozen dus nog niet had maar ze wel elk moment verwachte hé.
Moest ik je bellen om te zeggen ik heb ze nog niet om dan even nadien als ze wel zouden zijn binnengekomen je terug te bellen van toch wel.
Kijk dan wacht ik beter toch even af of niet.
Wat indien ik je zei ik zal ze eind deze week niet hebben, dan zocht je waarschijnlijk ook naar een andere oplossing wat je ondertussen ook reeds hebt gedaan.
Ik zeg maar door het zo open te spelen kan je ook klanten gaan verliezen hé en zoals je hierboven kunt lezen heb ik je gevraagd tot wanneer ben je in het land?
Indien je hierop zou hebben geantwoord kon ik ingrijpen en naar JAN bellen dat ik zeer zeker op tijd 6 dozen moest hebben want dat je terug ging.
Daarom stelde ik je die vraag om gepast te kunnen reageren.
Maar nu heb je de bruggen van het kasteel van de keizer opgeblazen.

Apropos
Gisterenavond ben ik naar Tunhout gereden om 22 lege dozen (juist dezelfde afmeting en kwaliteit)
Wat ik allemaal niet doe voor mijn klanten hé en dit voor een heel kleine commissie het sop van de kolen niet waard.
Als iemand zich geroepen voeld om dit over te nemen naast zijn fultimejob dan doe maar.
Wij doen het meer voor de sociale contacten die je legt met klanten, mijn vrouw kan zich telkens in haar taal uitleven als we klanten bezoeken en dit maakt haar gelukkig.
Wij houden er finacieel niets aan over maar die contacten zijn goud waard.
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

boldy

ik wil graag 3 dozen reserveren als ze er nog zijn dan kom ik zaterdag 2 oktober om me spullen te brengen
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Johan En Elvie

Citaat van: boldy op dinsdag 21 september 2010, 16:39:15
ik wil graag 3 dozen reserveren als ze er nog zijn dan kom ik zaterdag 2 oktober om me spullen te brengen

ze zijn zeker gereserveerd
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Johan En Elvie

Beste mensen van het forum.

Langs deze weg wil ik jullie het nieuws brengen dat wij vanaf nu de Balikbayan dozen handel onder eigen beheer doen onder de naam ELJO Balikbayan Box (EL van Elvie en JO van Johan)
Onze eerste container zal vertrekken rond 15 april 2011 (juiste datum moet ik nog doorkrijgen maar zal zeker rond deze periode zijn)

Wij zijn ook op zoek naar Agenten die in hun streek voor ons balikbayan dozen verzamelen, indien u iemand kent of zelf interesse hebt stuur dan een mailtje voor meer informatie.
Momenteel zijn er reeds een paar agenten in Nederland en België we willen de markt van de agenten beschermen en in een straal van 50km geen andere agenten toelaten.

www.balikbayan.be
e-mail: info@balikbayan.be
GSM 0496/97.01.19 (Johan)
GSM 0495/18.24.22 (Elvie)
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

stip66

Citaat van: Johan En Elvie op vrijdag 18 februari 2011, 13:35:05
onder de naam ELJO Balikbayan Box (EL van Elvie en JO van Johan)

Verstandige keuze Johan, dat je Elvie haar naam eerst hebt gezet  :lachen:

Johan En Elvie

Citaat van: stip66 op vrijdag 18 februari 2011, 13:38:20
Citaat van: Johan En Elvie op vrijdag 18 februari 2011, 13:35:05
onder de naam ELJO Balikbayan Box (EL van Elvie en JO van Johan)

Verstandige keuze Johan, dat je Elvie haar naam eerst hebt gezet  :lachen:

Zeker en vast ik ben een gentlemen en JOEL klinkt niet hé van boer joel moet ik niet hebben hehe
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.