Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Kosten communicatie

Gestart door collins, dinsdag 3 augustus 2010, 20:06:45

Vorige topic - Volgende topic

collins

beste vrienden
uiteidelijk ben ik kennis van een bloed mooi meisje
natuurlijk heeft zij het financieel heel krap .zijn er hier sommige mensen die mij kunnen begeleiden hoeveel zij  echt nodig heeft om t e chatten onkosten en dergelijke
met beleefde en vele groeten patrickcollins heeft iemand info over telefoneren goei prijzen .please help

rudy1962

Download Skype op je pc, GRATIS met mekaar chatten en ook met webcam

disnoke

hangt er een beetje van af he, waar woont ze?  Moet ze mensen ondersteunen?

Rich

Citaat van: rudy1962 op dinsdag  3 augustus 2010, 20:13:13
Download Skype op je pc, GRATIS met mekaar chatten en ook met webcam

Ja, maar dat wil nog niet zeggen dat het voor haar gratis is hé. Waarschijnlijk moet zij naar een internetcafé om te kunnen chatten.
Rich de Nederbelg.

rudy1962

Ja Rich, klopt, mijn vriendin betaalt php 10 per uur

Rich

Citaat van: collins op dinsdag  3 augustus 2010, 20:06:45
beste vrienden
uiteidelijk ben ik kennis van een bloed mooi meisje
natuurlijk heeft zij het financieel heel krap .zijn er hier sommige mensen die mij kunnen begeleiden hoeveel zij  echt nodig heeft om t e chatten onkosten en dergelijke
met beleefde en vele groeten patrickcollins heeft iemand info over telefoneren goei prijzen .please help

Wat bedoel je juist met onkosten en dergelijke?
:daag:
Rich de Nederbelg.

rudy1962

Citaat van: Rich op dinsdag  3 augustus 2010, 20:25:19
Citaat van: collins op dinsdag  3 augustus 2010, 20:06:45
beste vrienden
uiteidelijk ben ik kennis van een bloed mooi meisje
natuurlijk heeft zij het financieel heel krap .zijn er hier sommige mensen die mij kunnen begeleiden hoeveel zij  echt nodig heeft om t e chatten onkosten en dergelijke
met beleefde en vele groeten patrickcollins heeft iemand info over telefoneren goei prijzen .please help

Wat bedoel je juist met onkosten en dergelijke?
:daag:

Juist. Collins, geef ons wat meer info !

Mawibata


Indien je haar wil bellen op GSM of gewone telefoon :


-Wij kopen een kaart in de nachtwinkel, en daar kunnen wij dan ± 60 minuten mee bellen naar een telefoon op de  :smiley-philippines:



Maar, zoals gezegd, geef eens wat meer info    :confused2:


Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

Digos


Plak daar eens een naam of een fotoke op van die kaart Willy.

We halen onze kaarten ook bij de nachtwinkel (5â,¬).....maar halen nooit de 60 minuten.

Er komen met die kaarten soms dan nog extra kosten op je telefoonrekening bij voor het inbellen.

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Phille

Patrick,

Allereerst welkom en het klink leuk dat je een 'mooi' meisje hebt leren kennen.

Ze zitten in de Filippijnen allemaal krap bij kas, niks nieuws onder de zon.

Chatten wordt in het algemeen via een internet café gedaan en afhankelijk waar ze woont kost dat tussen 10 en 30 pesos per uur; de computers in de meeste internet café's zijn uitgerust met webcam en microfoon, dus meer is er niet nodig om een gesprek te kunnen voeren.

Heb je ze leren kennen via internet? Zo ja, dan had ze de centen om te kunnen chatten, dus zo krap zal ze dan ook weer niet bij kas zijn.

Wees voorzichtig en laat niet op je sentiment werken, want velen zijn daar erg goed in. Ik geef je het advies om je niet te laten verleiden om haar een PC ofzo cadeau te doen, leer ze eerst beter kennen, zoek ze daar eens op en beslis dergelijke zaken later.

Het is nuttig voor ons om meer informatie te krijgen hier, heeft ze werk bijvoorbeeld? Hoeveel zegt ze zelf nodig te hebben?