Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Ethiad versus KLM

Gestart door Phille, woensdag 5 mei 2010, 06:16:43

Vorige topic - Volgende topic

stip66

hahaha, is juist Johan, ik ben meestal forensisch aan het onderzoeken hoe men er bij komt om deze toespijs tussen een platontdooide sandwich te gieten. Ik vind het best grappig. Meestal eet ik voor het vertrek mijn eigen keuze in een restaurant. Dan kan ik er gerust tegen voor the next hours.
Als de prijs van de vlucht kan zakken door the food on board ( not the quality ) mag dat gerust. Ik heb geen ( goedkope ) champagne vandoen om blij te zijn dat ik in MNL ben  :haha:

Fail_over

Citaat van: Johan En Elvie op dinsdag 25 mei 2010, 18:42:41
Als je weet hoe het er in de Filippijnen aan toe gaat.

Idd, ik ben in twee jaar tijd zo'n 6x op en neer geweest, met de langste tijd zo'n 9 maanden aan 1 stuk. Niet in dure hotels of resorts verbleven, maar gewoon in de provincy, tussen de mensen. Dan zie je heel veel ja. Dan weet je heel veel dingen hier te relativeren.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Rich

Citaat van: Fail_over op dinsdag 25 mei 2010, 20:40:18


Idd, ik ben in twee jaar tijd zo'n 6x op en neer geweest

Maar 6x ?    Da's ook nie veel Fail-Over   :lachen:
Rich de Nederbelg.

Fail_over

Citaat van: Rich op dinsdag 25 mei 2010, 20:58:48
Citaat van: Fail_over op dinsdag 25 mei 2010, 20:40:18


Idd, ik ben in twee jaar tijd zo'n 6x op en neer geweest

Maar 6x ?    Da's ook nie veel Fail-Over   :lachen:

Nee, had ook liever 1x op en neer, met 2 jaar aan een stuk gedaan, maar ja.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Budgie

Ik vind ook dat voor mij het onbelangrijk is wat betreft het eten Als ik wat lang onderweg ben neem ik altijd wel wat te snacken mee in de handbagage Ach als je wat te drinken wil krijg je overal wel iets als je vraag
Vind prijs en tijd belangrijker, maar vind het vreemd dat hier iemand nu ook zegt dat hem het eten etc niet intereseerd en we daar niet over moeten zeuren en eerder klaagde over service en eten bij een maatschappij .
Getting older beats the alternative -dying young

stip66

Citaat van: Budgie op dinsdag 25 mei 2010, 21:25:48
Vind prijs en tijd belangrijker, maar vind het vreemd dat hier iemand nu ook zegt dat hem het eten etc niet intereseerd en we daar niet over moeten zeuren en eerder klaagde over service en eten bij een maatschappij .

Ows Budgie, effe een rechtzetting. Als ik betaal voor shit food in combinatie met de hoogmoedige, laaggevallen arrogantie van KLM voor die drie uur eerder aan te komen, verkies ik de prima service met " food " aan â,¬ 700 van Ethiad.
Dat geeft me inderdaad recht van klagen over alles en nog wat. â,¬ 575 te betalen bij het boarden in Frankfurt, met een shit vliegerke naar Schiphol, en dan met hetzelfde vluchtnummer vanuit Amsterdam ( die dan â,¬ 995 kost, rechtstreeks ) naar Manila. Er zijn al meerdere bedrijven veroordeeld om de prijzen kunstmatig hoog te houden. Opdoeken die handel, puur bedrog  :jajaja:

Digos

#16
Ha....op iedere vlucht krijg je wel wat te eten en het is meestal niet zoals thuis, maar je krijgt nog iets te eten denk ik maar, er zijn mensen die niet alle dagen eten en dan maar te denken aan de mensen die sterven van de honger.

Voor die 14 uurtjes kan ik best men friet en biefsteak missen en eet dan uit het plastiek doosje.....ben er nog niet aan dood gegaan.

Tijd en prijs primeert bij mij....en als je over het eten wilt gaan etc....neem dan gewoon Business Class, daar komen ze je nog onderstoppen ook  :lachen:

O0

LIVE ONCE - LIVE IT

Budgie

@ Stip 66 Als jij zoveel moet betalen okay maar ik heb wel met ze gevlogen in de aanbieding voor â,¬675 rechtstreeks en dan reken ik gewoon tijd en prijs is okay dus gaan Kijk namelijk alleen daar naar en vliegen is gewoon op een lange vlucht je vervelen.
Getting older beats the alternative -dying young

stip66

Citaat van: Digos op dinsdag 25 mei 2010, 22:24:43
Tijd en prijs primeert bij mij....en als je over het eten wilt gaan etc....neem dan gewoon Business Class, daar komen ze je nog onderstoppen ook  :lachen:

Precies, verlang niet dat je Lada evenveel luxe biedt als een ..... Bentley  :atyourservice: Alles heeft nu eenmaal zijn prijs, alles....  :floet:

stip66

Citaat van: Budgie op dinsdag 25 mei 2010, 22:38:45
@ Stip 66 Als jij zoveel moet betalen okay maar ik heb wel met ze gevlogen in de aanbieding voor â,¬675 rechtstreeks en dan reken ik gewoon tijd en prijs is okay dus gaan Kijk namelijk alleen daar naar en vliegen is gewoon op een lange vlucht je vervelen.
No hard feelings Budgie, maar voor ons, BELGEN, is het NOOIT rechtstreeks, wij moeten eerst minimaal ( eens we in Antwerpen zijn ) 1 uur verkloten voor we in Schiphol zijn. Dus voor ons blijft het hetzelfde tijdsverlies.....
Voor mij kan het niet schelen, een rechtstreekse vlucht bestaat niet voor ons.....