Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


pierrevanwies

Citaat van: Pinocchio op zondag  6 december 2015, 10:11:13
Citaat van: bananacreek op zondag  6 december 2015, 09:27:05




Fire razes Dauin market, damage at P11 million

Mission admitted they had problems with the water hydrant because of the different sizes of fire hoses of firetrucks from Dumaguete, Filipino Chinese, and the Pamela firetruck, except for those from Dauin, Zamboanga and Valencia.

He said Engine No. 5 of the Dumaguete Fire Station had to go back to Dumaguete to refill water from the overhead tank at the public market in the city. :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

http://www.visayandailystar.com/2015/December/05/negor1.htm

    weer ellende, schiet niet veel meer over van de markt.

 
 

bananacreek

Heel even  :offtopic: :offtopic:.....In het midden zit Juffrouw Makkinga (teringwijf) die mij ergens in 1954 een geweldige draai om mijn oren gaf en ik zag deze foto nu pas op "SCHOOLBANK"(www)

Waarom deed ze dat ?...omdat ik niet verliefd mocht zijn op het meisje met de lange haren achter haar (die met die twee bolletjes)................... :denk: :denk:...waar blijft de tijd....wat een genot dat internet... :lachen: :lachen:

Den jonge Klootzak zit rechts beneden haar in de lichte trui...jajaja goed gezien... :lachen: :lachen:.... :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:




:ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic:................... :benweg: :benweg: :benweg:

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op zondag  6 december 2015, 12:11:20
Citaat van: Pinocchio op zondag  6 december 2015, 10:11:13
Citaat van: bananacreek op zondag  6 december 2015, 09:27:05




Fire razes Dauin market, damage at P11 million

Mission admitted they had problems with the water hydrant because of the different sizes of fire hoses of firetrucks from Dumaguete, Filipino Chinese, and the Pamela firetruck, except for those from Dauin, Zamboanga and Valencia.

He said Engine No. 5 of the Dumaguete Fire Station had to go back to Dumaguete to refill water from the overhead tank at the public market in the city. :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:

http://www.visayandailystar.com/2015/December/05/negor1.htm

    weer ellende, schiet niet veel meer over van de markt.

 
 

Dat zijn foto's uit Dauwin?  Goed gedaan ome Joop....dus je internet werkt weer... :thumb: :thumb:

bananacreek

Ja, inderdaad ik herken de highway naast de market.......mooie foto's maar een hoop mensen zonder business... :negatief:



pierrevanwies


  verkiezing miss dumaguete 2 weken geleden  .......  mooi om naar te kijken maar niks om in huis te halen   :lachen: :lachen:   :thumb:

 

Cobra

Citaat van: bananacreek op zondag  6 december 2015, 11:26:12
Hoofddorp Brandweer in nederland donated verschillende brandweerwagens en ander materieel en het forumlid AB was bij die leveringen betrokken....okok...Nederland met een Hoofdletter zolang de SHARIA daar nog niet van kracht is.... :denk: :denk:

Cebu heeft een "zusterrelatie" met Haarlemmermeer.

Ik heb toen ik er woonde wel eens kontakt mee gehad.

In Cebu heb je ook de "Haarlemmermeerbrug " in Guadalupe, ik heb er vlakbij gewoond.

Die is ook betaald door Haarlemmermeer denk ik.

Is een kleine brug, stelt niet zo veel voor.
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

bananacreek

Juist correct en hier een andere foto...zie ook de brandweerwagen naast de ambulance



Hier een paar Ollanders....


ERUF kazerne is in Banilad Cebu city



Hier voor meer informatie:

https://www.brandweer.nl/kennemerland/actueel/nieuws/@41887/brandweerwagen-eruf/


bananacreek


bananacreek

Brug in Haarlemmermeer



CitaatThis bridge is a proof of the strong sister-city relationship between Cebu City and Haarlemmermeer. A Haarlemmermeer Bridge could also be found in Cebu City which is located in the boundary line of Barangays Guadalupe and Kalunasan.