OPROEP; Graag je stem voor onze Filippijnse familiefoto in De Standaard!!!

Gestart door danvangent, zondag 4 april 2010, 09:55:32

Vorige topic - Volgende topic

rudy1962

Citaat van: boomerang op zondag  4 april 2010, 10:26:33
Citaat van: danvangent op zondag  4 april 2010, 09:55:32
Beste Filipijnenforumers,

ons gezinnetje, waar je regelmatig de kursiefjes en belevenissen van leest op dit forum, neemt deel aan de fotowedstrijd van het dagblad De Standaard.
Jouw stem kan ons helpen te winnen of toch minstens een eervolle plaats te behalen.
Graag jouw stem dus op ;
http://www.standaard.be/ugc/photospecial/detail.aspx?id=7033a988-651d-4b0c-97ab-bcc6aac94c04

Doe het nu even,
Alvast bedankt,

Dan, Den & DD.


Met plezier gedaan. Mooi gezinnetje !!!

Ik heb net mijn stem uitgebracht,hopelijk tot over 2 weken in Dipolog City !
Rudy

klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

wesley1977

Gestemd voor jullie uiteraard ;-). Jammer dat ik maar 1 keer mag stemmen of ik zou mij de hele dag wel bezig gehouden hebben met stemmen  :lachen:.

Veel geluk voor jou bij het verkrijgen van het visum, ik  :thumb: voor een goede afloop. Trouwens ook voor alle anderen die hier nog steeds zitten te wachten tot hun asawa naar België of Nederland kan komen. Ik hoop dat het voor elk van jullie vlug zal gebeuren (ook voor mijzelf).

Wesley


wesley1977

P.S. Ik zal mijn schatje ook trachten te overhalen om te stemmen als ze online komt. Dat maakt dan weeral een extra stem   :happy:

Carpie


Mawibata



Citaat van: wesley1977 op zondag  4 april 2010, 11:57:53
Gestemd voor jullie uiteraard ;-). Jammer dat ik maar 1 keer mag stemmen of ik zou mij de hele dag wel bezig gehouden hebben met stemmen  :lachen:.

Wesley



Wesley, de beperking is per IP. Dus als je op andere plaatsen komt waar een PC staat kun je weer stemmen.


**TIP**  :  Internetcafés afschuimen.    :lachen:
Giving a gift engenders gratitude. Giving many gifts engenders expectation.

sasib

Stemmen:  kleine moeite voor een grootse foto....succes en ook bij geen winst hebben jullie al gewonnen

Phille

En voor de Belgen hier, router resetten dan krijg je ook een ander IP adres  :jajaja:

Jongske

Heb ook mijn duit in het zakje gedaan (gestemd)
Succes met de familiereunie

Jongske  :smiley-philippines: :vl:

Pjottr

Mijn stem heb je ook
Gr
Pjottr
hoop dat je snel hereningd mag worden. :thumb:
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin.