Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

auto met trekhaak?

Gestart door Pieter-Jan, zondag 11 april 2010, 13:34:59

Vorige topic - Volgende topic

Pieter-Jan

Is er iemand die woont in Luzon die een auto heeft met trekhaak? Ik moet deze week een aanhangwagen van Caliraya in laguna province naar Manila brengen daar deze verscheept zou moeten worden naar Davao. Ik heb een hoop autoverhuurbedrijven afgezocht maar kan er geen vinden met trekhaak. Het is een rit van 3 of 4 uur en ik vergoed alle kosten. We kunnen eer prijs afspreken. Dank u

Amice

Is deze iets voor je dan?


Deze heeft ook n trekhaak maar weet niet of je zoiets bedoeld


:biggrinn:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

josv

Pieter Jan, aanhangwagens zie je hier eigenlijk nooit. Als je er een tegenkomt ( en dat valt op, dus kijk ik ) is het altijd een combinatie die op elkaar aangepast is. Oftewel een haak aan de wagen en precies passend oog op de aanhanger. Heb het ook wel eens andersom gezien. Oog op de wagen en haak op de aanhanger. Vandaar dat je waarschijnlijk geen auto kan huren met trekhaak.
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Kano

Ik zie wel veel Mitsubishi Pajero's met een trekhaak(voorziening).
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Pieter-Jan

Ja ik weet het maar het is een boot en ik kan er toch moeilijk mee varen van Caliraya naar Samal he. Er is er een, een vriend van degene waar ik die trailer koop, maar die wil 20000 pesso hebben. 10000 zou ik nog wel zien zitten maar 20 is een beetje veel vind ik. :happy2:

Carpie

Hey Pieter Jan, bootje om te gaan vissen?

Grtz

Johan

Pieter-Jan

Ja en watersporten. Is een 18feet bootje. Heb hier al een paar hengels maar zou nag wat deftig trolling materiaal nodig hebben. Weet hier iemand hengelsportzaken op de phils zijn? Nu bedoel ik niet zo een hengeltje van de gaisano mall he. :lachen:

gosternokke

@  pieter-jan, ik weet in Manila wel een hengelsport speciaalzaak te zitten,  maar daar heb je waarschijnlijk niks aan omdat het te  ver bij jouw uit de buurt is . http://www.goodcatchfishing.com/

Carpie

Hmmmm,

Misschien een optie om ginds een nieuw zusterfiliaal te open van onze zaak hier  :lachen:

Hoe het te noemen? "Mega phil"

Hihihi

Grtz

Jo

Pieter-Jan

@gosternokke  Dat is een grote hulp. Nu en dan ga ik toch eens die kant op. Ik zal daar eens een bezoekje brengen als ik in mnl ben.

@carpie Dan verkoop je beter ook netten. Ikheb hier nog niemand zien vissen met een hengel. Het ''sport''vissen is niet zo goed begrepen door de filipijnen. Ze proberen mij altijd uit teleggen dat ik meer zal vangen met netten. Vissen voor het plezier doetmen hier niet veel.