Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

MARITON TRAVEL FAILLIET.

Gestart door klootzakken (voorheen Jens), dinsdag 13 juli 2010, 21:52:28

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

MARITON TRAVEL AGENCY schijnt FAILLIET te zijn .
als er mensen zijn die daar geboekt hebben , wel lees even hier.    http://www.reisstart.nl/filippijnen/forum/11430/2/

veel succes.
jens.......


grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Carpie

Pfffff, heb ik ff geluk zeg.  :denk:

Was net van plan daar te boeken  :neeneenee: wegens de lage prijs maar omdat de wachttijd in Abu Dabi via Etihad oploopt tot net geen 7u  :ikkeniebegrijp: heb ik maar voor KLM geopteerd.

Rechtstreekse vlucht maar wel â,¬ 200 duurder maar dat heb ik er voor over. (gelukkig maar dat ik nu es niet op nen euro heb gekeken  )

Ik zou zeggen, veel succes aan de gedupeerden van Mariton, ik laat alvast een diepe zucht want zou heel erg geweest zijn moest ik onder de gedupeerden gezeten hebben.  :confused2:

Grtz

Johan

stijn54

Carpie,
Hoeveel heb je betaald voor je vlucht met KLM als ik vragen mag? Ik moet mijn vlucht nog boeken voor november tot februari en ik wacht nog een beetje voor een zomerpromotie; november vertrekken is wel dure periode vrees ik. Bij KLM kost het nu 904 EUR. Etihad ongeveer hetzelfde maar inderdaad 7 uur wachten.
Groeten

disnoke

kijk eens een dag vroeger of later want er zijn nog altijd vluchten met maar drie uur tussen hoor

bv vertrek 16/11 21.30 - 07.00, 10.15 - 22.35

terugkomst 17/02 18.00-23.25, 2.50 - 07.15

xav

Citaat van: stijn54 op woensdag 14 juli 2010, 19:33:50
Carpie,
Hoeveel heb je betaald voor je vlucht met KLM als ik vragen mag? Ik moet mijn vlucht nog boeken voor november tot februari en ik wacht nog een beetje voor een zomerpromotie; november vertrekken is wel dure periode vrees ik. Bij KLM kost het nu 904 EUR. Etihad ongeveer hetzelfde maar inderdaad 7 uur wachten.
Groeten

het is idd altijd wat zoeken bij etihad... zelfs een week later of vroeger kan betere optie's geven...

Carpie

â,¬ 904 is inderdaad het bedrag. Was een 4tal dagen nog â,¬ 885 maar toen ik maandagavond wilde boeken zag ik de verhoging.

Waren trouwens maar 3 plaatsen meer beschikbaar dus heb ik toen maar beslist.

Aangezien ik absoluut op maandag wil arriveren dien ik hier wel op zondag te vertrekken.

Vorige keer betaalde ik via Eitihad â,¬ 650 maar ja, dat was dan vertrek op een vrijdag alsook de terugkeer. Nu vertrek op zondag en keer ook terug op een zondag. Maar bij KLM maakt dat geen verschil in prijs dus kwam het beste uit.

Ik vraag mij juist af of ik voor een stoel met extra beenruimte zou gaan, die optie kan ik nu al opteren maar dan kost mij dat nog es â,¬ 130 extra en dat nog maar enkel ( Amsterdam-Manilla)

Pfff, uiteindelijk toch duur grapje alhoewel over wordt gezegd dat prijs voor vluchten zullen dalen door de crisis, niet dus..................

Grtz

Johan

Robert

Citaat van: Carpie op woensdag 14 juli 2010, 21:55:49
â,¬ 904 is inderdaad het bedrag. Was een 4tal dagen nog â,¬ 885 maar toen ik maandagavond wilde boeken zag ik de verhoging.

Waren trouwens maar 3 plaatsen meer beschikbaar dus heb ik toen maar beslist.

Aangezien ik absoluut op maandag wil arriveren dien ik hier wel op zondag te vertrekken.

Vorige keer betaalde ik via Eitihad â,¬ 650 maar ja, dat was dan vertrek op een vrijdag alsook de terugkeer. Nu vertrek op zondag en keer ook terug op een zondag. Maar bij KLM maakt dat geen verschil in prijs dus kwam het beste uit.

Ik vraag mij juist af of ik voor een stoel met extra beenruimte zou gaan, die optie kan ik nu al opteren maar dan kost mij dat nog es â,¬ 130 extra en dat nog maar enkel ( Amsterdam-Manilla)

Pfff, uiteindelijk toch duur grapje alhoewel over wordt gezegd dat prijs voor vluchten zullen dalen door de crisis, niet dus..................

Grtz

Johan

ik zou die 130 euro gewoon lekker in de pocket houden. zoveel stelt het niet voor.
je kan een stoel nemen in het midden beetje achteraan, als dan de stoelen van 2 niet bezet zijn ga je daar meteen zitten voordat je vertrekt. heb ik zelf ook gedaan, ging prima.
ik heb ook vaker bij nooduitgang gezeten, toen het nog gewoon gratis was, ik heb er geen 130 euro voor over.
gewoon af en toe beetje wandelen, lekkere borrel pakken, filmpje kijken. kan je dat geld beter daar uitgeven.

Rich

Hoi Carpie,

Schandalig dat ze 130 euro vragen voor een stoel met extra beenruimte. Bij Cathay Pacific betaal ik daar niets meer voor indien ik dat wens, maar hoef ik niet want de beenruimte bij hen is OK, en ik ben toch 1.87 m.

:daag:
Rich de Nederbelg.

Phille

Ik heb gisteren een vlucht geboekt via Joker.be, aan 825,00 euro (met Etihad natuurlijk), vertrekken 27 Juli en terugkomen 10 Augustus.

Ik probeer toch zoveel mogelijk met Etihad te vliegen om de miles te kunnen sparen, dan kan ik volgend jaar als mijn vrouwtje naar hier komt ze verwennen met een vlucht in business.

Als men op donderdag of zondag wilt vertrekken dan is de wachttijd in Abu Dhabi idd 7 uur, op Maandag, Dinsdag en Vrijdag is het drie uur.

Als men daar op een dinsdag of woensdag vertrekt dan is de vlucht om 19:10, vind ik beter dan om 1 uur 's nachts te moeten vertrekken.




Carpie

Tja, kweet het, â,¬ 130 is een pak geld dus neem ik deze stoel maar niet, is al flink duurder nu dus nog es â,¬ 130 extra, nope......

Ik had graag ook Etihad genomen maar ja, omstandigheden nopen mij over te stappen naar KLM, nu ja, voornaamste is dat ik er zo snel mogelijk ben, indien ik vriendelijk meisje wil zien wacht ik wel tot ik in Cagayan de Oro ben, diegene op het vliegtuig kunnen mij gestolen worden ;-) Zijn dan nog verliezende nederlandse ook.......... hihihihi (grapje hoor )

Ja, 01.00am vertrekken.... brrrr, slechte herinneringen aan (zie mijn eerder reisverslag  :negatief: )

Greetz

Johan