Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

MARITON TRAVEL FAILLIET.

Gestart door klootzakken (voorheen Jens), dinsdag 13 juli 2010, 21:52:28

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Citaat van: Robert op zaterdag 13 november 2010, 21:34:29
Citaat van: Luc op zaterdag 13 november 2010, 19:51:16
Citaat van: gosternokke op zaterdag 13 november 2010, 17:01:37
Ik weet niet wat er mis is met Kuwait air ?  Recentelijk niet meer mee gevlogen , wel 10 jaar terug eens een paar keer,en toen een prima vlucht gehad.

Verleden jaar voor de 1ste en laatste keer.

Wat was er positief? Het was goedkoop en we zijn niet neergestort  :jajaja:

Ik vond de supervisor een verschrikking op de vlucht, die schoffeerde het personeel, dat was niet normaal.
Toen ik met Kuwait air vloog zat de vlucht vol met gasten uit Pakistan en India en was gewoon smerig.
Ik had ook een klote plek moet ik zeggen en voelde me al niet best, dan die gasten die constant de wc deur open lieten staan, echt goor, wat mij betreft nooit meer.


Ongeveer dezelfde ervaring als ik. Die kinderen van die hoofddoeken waren ook kei irritant, maakten een herrie, liepen constant door de gang. Die ouders lieten maar begaan.

Die Pakistanen bleven tijdens de landing gewoon liggen (vliegtuig was maar halfvol) zodat ze bij de landing bijna tussen de zetels vlogen. Dat vond ik wel  :thumb:

Alles 100% halal. Niet 1 druppel alcohol. De luchthaven in Kuweit is klein, smerig (van die franse wc's, zo een gat in de grond) en ik zat daar uren te wachten op een bankje tussen de pelgrims naar Mekka.

Aankomst in Parijs bij terugkeer was laat. De laatste TGV van CDG was al vertrokken. Ik moest met zo een boemeltreintje naar Paris-Nord. Dwars door al die voorsteden waarvan de naam berucht is sinds de rellen. Ik heb mij tijdens die treinrit meer onveilig gevoeld dan die 2,5 maand daarvoor in de Filippijnen. Nooit zet ik daar nog een voet in.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Budgie

Heb 10 jaar terug met ze gevlogen en had een zeer slechte ervaring We zouden woensdag vertrekken uit Manila maar door pech bleef het toestel aan de grond en na veel vertragingen en overstappen was ik pas zondag thuis In de tussen tijd zeer matig verzorgd en ondanks herhaald schrijven en bellen geen enkel excuus dus voor mij nooit meer.
Getting older beats the alternative -dying young