Hulp gevraagd voor vakantie boeking juli 2011 naar manila

Gestart door Berend, vrijdag 22 oktober 2010, 23:40:25

Vorige topic - Volgende topic

Berend

Hi,
Ik ben Berend en ben getrouwd met mijn Fillippijnse vrouw, nu reeds voor 14 jaar. We hebben 2 kinders en zouden graag naar Manilla willen gaan in de zomervakantie van 2011.

Ik heb reeds een hulpkreet geslaakt op deze site, maar de link naar de desbetreffende sites leverde mij niet erg veel hulp op..

Prijzen van B + M Air zijn GEEN â,¬ 515.- , maar bijna â,¬ 800.- per ticket..

Weet iemand hier goedkopere tickets voor bovengenoemde periode?
Vliegen vanaf Amsterdam/Brussel/Frankfurt is VERY ok!
Greetz,
Berend :welcome:

Digos


Zoals ik begrijp willen jullie in juli gaan....maar op welke datum juist, wat had je juist in gedachten?

Een dag eerder of later vertrekken en ook bij het terugkomen kan heel veel verschil maken in de prijs.

Kwestie van zoeken en vergelijken bij de verschillende maatschappijen.

:daag:
LIVE ONCE - LIVE IT

buizesmurf

Als het echt niet lukt,zal een persoonlijke assistentie welkom zijn.Genoeg forumgangers hier,die dit aankunnen.Zorg jij voor ALLE paspoorten van de reizigers en een betaalkaart,liefst 2 moest er eentje niet werken.Veel geluk.Mischien gemakkelijk  dat je hier vermeld uit welke regio je bent,we hebben forumleden hier verspreid over nederland en Belgie,en de rest van de wereld........... :thumb: :thumb: :thumb:
Three switched swiss withes watch three swiched swiss swatch watches, witch  switched swiss witch watch to wich swiched swiss swach watch

Amice

 :welcome: Berend,

Allereerst ga ik er vanuit dat als je 14 jaar getrouwd bent met een filipina, wel enigzins de weg kent naar hier en hier.
Het is vrij makkelijk om tickets online te boeken daar heb je geen reisagent voor nodig.
Hotels idem dito.
Kijk even op de ethihad site en hotels zijn hier ook zelf uit te zoeken. http://pinays.netfirms.com

Wil je een package om vakantie te houden met rondtochten, tja dan kun je beter een reisagent nemen.

BM air is daarvoor wel n aardig adres.
Filipinotravel hier in manila ook(nederlandse leiding) http:/www.filipinotravel.com.ph

Het is dus even afhankelijk wat je verlangt.

suc6

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Willy

Berend,
Hier een optie:
Vlucht vanuit Parijs met Saudi Arabian Airlines op 1/7 of 3/7 of 4/7 om 12:15 aankomst in Jeddah om 19:20, aansluitende vlucht in de vroege morgen 's anderendaags om 01:10 en aankomst in Manila om 18:40. Terugvlucht op 28/7 of 31/7 of 1/8 of 3/8 in Manila om 12:00 aankomst in Jeddah om 19:20 aansluitende vlucht 's anderendaags in de vroege morgen om 01:15 en aankomst in Parijs om 6:40. Kostprijs voor een volwassene taksen in 657â,¬; kostprijs voor een kind tot max. 11 jaar taksen in 503â,¬


Luke

Denk dat je beter wacht met boeken tot na de eindejaarsdagen.
Ik zie geen promo's voor de period july-aug 2011

Berend

Hi Willie,
Allereerst wil ik je bedanken voor je berichtje.
(Natuurlijk de andere forumleden ook!!)

Kan je mij misschien vertellen op welke site ik deze info kan bekijken en boeken?

Allemaal groetjes van Berend uit BUTUAN(Mindanao)





Citaat van: Willy op zaterdag 23 oktober 2010, 11:42:51
Berend,
Hier een optie:
Vlucht vanuit Parijs met Saudi Arabian Airlines op 1/7 of 3/7 of 4/7 om 12:15 aankomst in Jeddah om 19:20, aansluitende vlucht in de vroege morgen 's anderendaags om 01:10 en aankomst in Manila om 18:40. Terugvlucht op 28/7 of 31/7 of 1/8 of 3/8 in Manila om 12:00 aankomst in Jeddah om 19:20 aansluitende vlucht 's anderendaags in de vroege morgen om 01:15 en aankomst in Parijs om 6:40. Kostprijs voor een volwassene taksen in 657â,¬; kostprijs voor een kind tot max. 11 jaar taksen in 503â,¬

Berend

Hi,
Eerst wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie hulpzame reacties!
Willie's berichtje lijkt mij de meest voor de hand liggende en heb hem dan ook een berichtje gestuurd..(ik heb nl. de site nog nodig waar ik zijn info kan bekijken en boeken..)

Ik heb samen met mijn gezinnetje reeds 7 jaar op de Phillies gewoond(Butuan City, maar is niet zo groot hoor!) en ben nu terug in Holland voor de naturalisatie van mijn vrouw en dus ook voor het onderwijs van onze 2 zoontjes.

De bedoeling is dat we nog een paar jaar in Nederland zullen verblijven en dan terug naar BTX voorgoed!! :applaus:

Angat Pinoy 2010!
Berend

Willy

Hoi Berend,
Hier het webadres voor de bedoelde vluchten:
http://www.saudiairlines.com/portal/site/saudiairlines/menuitem.aeabf36fd343b335173ff63dc8f034a0/?vgnextoid=82aae1cb93e70110VgnVCM1000008c0f430aRCRD
Ik zit zelf begin volgend jaar in Davao, Samal bij Pieter Jan en ga van daar uit wat eiland hoppen waarschijnlijk Camuinguin, Siargao, Zuid Leyte en Siquijor. Als ik wat info nodig heb over Butuan, want dat ligt op mijn weg van Camiguin naar Siargao, mag ik je dan nog eens contacteren?
Groetjes
Willy

gosternokke

Hoi Berend,  Nooit geweten dat er een Nederlander in Butuan woonde,  ik ben de afgelopen 15 jaar ook nog al eens in die omgevig geweest.  Mijn vrouw komt ook uit die omgeving,uit Nasipit om precies te zijn, en familie woont in de hele omgeving, zoals in Maggelhanes, en Cabadbaran, en ook in Butuan zelf.  Er zijn trouwens nog al wat Pinays uit die omgeving diemet een Nederlander zijn gehuwd en in Nederland wonen.  Berend ik neem aan dat je na 7 jaar Butuan wel een aardig woordje Visaya spreekt?

Berend

#11
Citaat van: Willy op zondag 24 oktober 2010, 00:26:29
Hoi Berend,
Hier het webadres voor de bedoelde vluchten:
http://www.saudiairlines.com/portal/site/saudiairlines/menuitem.aeabf36fd343b335173ff63dc8f034a0/?vgnextoid=82aae1cb93e70110VgnVCM1000008c0f430aRCRD
Ik zit zelf begin volgend jaar in Davao, Samal bij Pieter Jan en ga van daar uit wat eiland hoppen waarschijnlijk Camuinguin, Siargao, Zuid Leyte en Siquijor. Als ik wat info nodig heb over Butuan, want dat ligt op mijn weg van Camiguin naar Siargao, mag ik je dan nog eens contacteren?
Groetjes
Willy


Hi Willie,
Harstikke bedankt voor de link en ik ga er maandag gelijk werk van maken!

Wij zijn in Butuan vanaf 5 juli tot en met 8 augustus 2011, maar natuurlijk  even aan mij door te geven of je langs wil komen(we gaan nl. ook nog voor een weekje naar Boracay..).

Je bent van harte welkom! We hebben in Butuan elke vrijdag een "AFFA-meeting", wat staat voor Agusan Filippina Foreigners Association, wat altijd garant staat voor de nodige koude drankjes!

Wat betreft Agusan, ben je bij mij wel aan het juiste adres!
Je kan mij altijd bereiken op mijn e-mail: iwantmymtv@hotmail.com

Greetz en nogmaals bedankt!
Berend

Robert

Berend,

Een ticket voor 800 euro wat je hebt gezien vind ik een mooie prijs.
Ik neem aan dat dit vanaf Amsterdam is, om nou eerst naar Parijs te moeten vind ik persoonlijk net even te ver.
Ik heb geen ervaringen met Saudi Airlines, kan je daar weinig over vertellen, 1 keer met Kuwait Airways gevlogen, daar ga ik nog niet gratis meer mee.
Vanaf Brussel vliegen met Etihad is wel goed, voor mij zelf is Brussel wel een alternatief om vanaf te vliegen als het van Amsterdam vele malen duurder is.

Berend


Bedankt Willie en je bent van harte welkom!
Mocht je tijd hebben voor Butuan, dan kan ik je wel rondleiden, mits je me van te voren doorgeeft wanneer je wil komen, want we zijn ook nog van plan naar Boracay te gaan..

Ik heb ondertussen hetvolgende gedaan om aan tickets te komen:

Via je link heb ik gekeken naar een mogelijke vlucht van Parijs naar Manilla, via Jeddah en op de terugweg op 11 aug 2011, met tussenstop in Riyadh voor totaal E 2472,20.

Voor het betalen begon ik toch wat te twijfelen of ik kon controleren of ik dan wel in het systeem van Saudi Airlines zou moeten zitten..

Ik heb dus Parijs gebeld en daar wordt nimmer opgenomen.., maar via Parijs Cargo aan het nummer van Londen gekomen.
Londen gebeld en die zijn er ook niet, dus maar Frankfurt geprobeert en na 4 dagen proberen, eindelijk een vrouwtje aan de lijn gekregen die mij kon vertellen dat de prijzen op de Saudi-site INCORRECT zijn en je pas vanaf januari 2011 kan boeken!!!

Ik natuurlijk blij dat ik geen geld heb overgemaakt, maar nog steeds balen dat ik geen tickets heb!!misschien heeft Luke toch gelijk..

HELLUP!!!!!
Wie kan mij aan goedkope tickets helpen..
Groetjes,
Berend :welcome:





Citaat van: Willy op zondag 24 oktober 2010, 00:26:29
Hoi Berend,
Hier het webadres voor de bedoelde vluchten:
http://www.saudiairlines.com/portal/site/saudiairlines/menuitem.aeabf36fd343b335173ff63dc8f034a0/?vgnextoid=82aae1cb93e70110VgnVCM1000008c0f430aRCRD
Ik zit zelf begin volgend jaar in Davao, Samal bij Pieter Jan en ga van daar uit wat eiland hoppen waarschijnlijk Camuinguin, Siargao, Zuid Leyte en Siquijor. Als ik wat info nodig heb over Butuan, want dat ligt op mijn weg van Camiguin naar Siargao, mag ik je dan nog eens contacteren?
Groetjes
Willy

Berend

Berichtje voor Gosternokke,
Ik spreek wel wat Butuanon, maar niet je echt-van-het...
Nasipit ken ik uit mijn duimpje, want daar heb ik fishcages gehad(heb daar de eerste cages gepromoot..) Heb zelfs een kijkje genomen in het gezonken schip(door de WOII).

Ook ik heb nu dus familie in Cabadbaran en ben zelf woonachtig in Butuan.
(Nieuwe burgemeester is een goede familie-vriend).

Kom een keertje langs, dan gaan we naar Masao!!
Greetz,
Berend :welcome:


klootzakken (voorheen Jens)

ha die berend.  :welcome: here.

wel berend als je voor een honderd of 7 a 8 tickets kunt krijgen heb je ze zeker niet te duur voor de periode die jij aan geeft.
ik hoop dat je ze goedkooper kunt vinden , als dit lukt hou ons dan even op de hoogte wil je , er zijn beslist meer leden hier die zo iets wel past .
ik denk dat je niet eerder dan een half jaar vooruit kan boeken .

B.V.D.

jens....
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Berend

Ha Jens,
Eerder heeft Luke mij daar ook op verwezen, maar wie nie waagt, wie nie wint!
Ik ben echter wel bezorgd, dat als wij op januari/februari 2011 wachten, de tickets dan duurder zullen zijn dan die â,¬ 800.- pp.

Mijn ervaring is echter dan dat dan nog niet het geval is..
Greetz,
Berend :thumb:



Citaat van: jens op vrijdag 29 oktober 2010, 19:26:43
ha die berend.  :welcome: here.

wel berend als je voor een honderd of 7 a 8 tickets kunt krijgen heb je ze zeker niet te duur voor de periode die jij aan geeft.
ik hoop dat je ze goedkooper kunt vinden , als dit lukt hou ons dan even op de hoogte wil je , er zijn beslist meer leden hier die zo iets wel past .
ik denk dat je niet eerder dan een half jaar vooruit kan boeken .

B.V.D.

jens....

pvgossum

in belgie zijn er meestal twee vroegboekacties: jan (ik dacht dat je kan boeken tot eind dec van dat jaar) en sept (ik dacht boekingen tot juni van het daaropvolgende jaar).

Tijdens de vroegboekacties bij Joker, connections of airstop zit manilla er steeds bij, soms ook cebu. Wel is het steeds aan te raden om te boeken tijdens het begin van de acties.

degreune

Citaat van: Amice op zaterdag 23 oktober 2010, 01:54:36
:welcome: Berend,

Allereerst ga ik er vanuit dat als je 14 jaar getrouwd bent met een filipina, wel enigzins de weg kent naar hier en hier.
Het is vrij makkelijk om tickets online te boeken daar heb je geen reisagent voor nodig.
Hotels idem dito.
Kijk even op de ethihad site en hotels zijn hier ook zelf uit te zoeken. http://pinays.netfirms.com

Wil je een package om vakantie te houden met rondtochten, tja dan kun je beter een reisagent nemen.

BM air is daarvoor wel n aardig adres.
Filipinotravel hier in manila ook(nederlandse leiding) http:/www.filipinotravel.com.ph

Het is dus even afhankelijk wat je verlangt.

suc6


:applaus:Ja bij Filipinotravel zit je goed.Zeer betrouwbaar.Ik heb er ook een ticket geboekt om mijn vriendin naar Nederland te laten komen.Alles werd perfect verzorgd.Groetjes Peter  :thumb:


antzan

Hoi Berend ,  Anton uit Heerlen hier .
Kijk eens bij Kirschner Reisen Keulen , die hebben Balik Bayan
reizen ,
Daar boek ik al meer dan 20 jaar .
En meestal zijn de treinkaartjes [ Rail & Fly ] naar
Frankfurt gratis .
Ik heb nu al de tickets thuis voor Febr.2011
Verder is er de site momondo.com , daar kan je
vertrek  en  terug invullen , dan komen er alle
tarieven  en  bovenin staan balkjes waar je ook nog andere
dagen kan opvragen .
lage balkjes zijn goedkoper .
Maar mijn ervaring is , dat Kirschner een van de
betere is . Hun prijzen zijn gelijk aan de laagste van
de zoekmachines .
er zijn ook nog "
www.flug24.de
web.de/touristic
ab-in-den-urlaub.de
En zelfs met de nieuwe vliegtaks af Januari
blijft Duitsland goedkoper .
Foodmaster

antzan

Berend , nogmaals Anton hier ik heb net zelf eens gekeken bij Momondo.com
Frankfurt - Manila  7 Juli - 31 Juli
2700 E. totaal  4 personen .
Dan moet je zelf naar frankfurt regelen .
Kijk op hun side  en  " speel met de data .
Succes
Foodmaster

Berend

#22
Hi,
Dank je wel!
Ik ga er deze week zeker werk van maken!
Wat eruit is gekomen laat ik natuurlijk eventjes weten op deze site..
Nogmaals bedankt en tot horens..
De man van Butuan :lachen:

Citaat van: antzan op zaterdag 13 november 2010, 18:45:43
Berend , nogmaals Anton hier ik heb net zelf eens gekeken bij Momondo.com
Frankfurt - Manila  7 Juli - 31 Juli
2700 E. totaal  4 personen .
Dan moet je zelf naar frankfurt regelen .
Kijk op hun side  en  " speel met de data .
Succes