Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Effecten en stand van zaken coronavirus

Gestart door O.B.Bommel, zondag 2 februari 2020, 08:30:55

Vorige topic - Volgende topic

Bjorna145


folkertjong

Citaat van: tjenn op donderdag 20 januari 2022, 14:39:29
Wow! wat een klasse vent.  :hoedjeaf:

Niet echt...Zijn eigen mensen waaronder hoofd PUBLIC ATTORNEY'S OFFICE Acosta, dezelfde welke het goed werkende Dengvaccia tegen Denque om zeep heeft geholpen weigert zich te vaccineren maar gaat wel naar het werk zonder iedere dag bloed te testen...Gewoon weer veel geschreeuw geen daden van Duterte.

Headlines
Acosta's refusal to get COVID-19 jab contributes to vaccine hesitancy — Drilon
Angelica Y. Yang - Philstar.com
January 20, 2022 | 10:31am


https://www.philstar.com/headlines/2022/01/20/2155176/acostas-refusal-get-covid-19-jab-contributes-vaccine-hesitancy-drilon



Antonio

Citaat van: tjenn op donderdag 20 januari 2022, 14:39:29
Wow! wat een klasse vent.  :hoedjeaf:
Categorie "ik roep maar wat"
Sterk verhaal als ie dat voor elkaar krijgt, mensen tegen hun wil injecteren met een experimenteel mRNA vaccin...
Als je achteraf alles vooraf anders doet als dat je gedaan zou hebben blijft het resultaat hetzelfde

Bulldozer

We hebben maandag een afspraak op de ambassade om het paspoort van mijn dochter te verlengen. Dus alvast maar wat pasfoto's maken. Dat valt nog niet mee. In de eerste 3 shopping malls waar we heen gingen waar je voor corona nog pasfoto's kon laten maken zijn de foto winkeltjes allemaal verdwenen. Evenals heel veel andere kleine shops. Treurig gezicht al die leegstand. Uiteindelijk wel nog gelukt met de pasfoto's op 31 km afstand van onze woonplaats... Maar de kleine ondernemers zijn in de Filippijnen al behoorlijk kapot.

folkertjong

Klopt helemaal en nu beginnen ze weer met level 4, zelfde als ECQ maar als ze het ECQ noemen moeten ze ayuda, dus wat rijst en eieren etc verschaffen waar ze dan weer geen geld voor hebben nu met 12 trillioen schuld.

Emigrant

Citaat van: Bulldozer op vrijdag 21 januari 2022, 04:49:25
We hebben maandag een afspraak op de ambassade om het paspoort van mijn dochter te verlengen. Dus alvast maar wat pasfoto's maken. Dat valt nog niet mee. In de eerste 3 shopping malls waar we heen gingen waar je voor corona nog pasfoto's kon laten maken zijn de foto winkeltjes allemaal verdwenen. Evenals heel veel andere kleine shops. Treurig gezicht al die leegstand. Uiteindelijk wel nog gelukt met de pasfoto's op 31 km afstand van onze woonplaats... Maar de kleine ondernemers zijn in de Filippijnen al behoorlijk kapot.

Mijn dochter heeft binnenkort ook die foto's nodig, waar hebben jullie ze uiteindelijk laten maken?

Bulldozer

Great Image in SM Sta Rosa.
Jij woont toch in Mountain Province? Dan zal er toch vast wel iets dichterbij zijn.


https://greatimage.com.ph/store-directory/

tjenn

Citaat van: folkertjong op vrijdag 21 januari 2022, 03:23:38
Citaat van: tjenn op donderdag 20 januari 2022, 14:39:29
Wow! wat een klasse vent.  :hoedjeaf:

Niet echt...Zijn eigen mensen waaronder hoofd PUBLIC ATTORNEY'S OFFICE Acosta, dezelfde welke het goed werkende Dengvaccia tegen Denque om zeep heeft geholpen weigert zich te vaccineren maar gaat wel naar het werk zonder iedere dag bloed te testen...Gewoon weer veel geschreeuw geen daden van Duterte.

Ik bedoelde dat maar met een kwinkslag ik ben helemaal geen fan van Duterte zijn ongemanierd gezever.

kristof19

Citaat van: Antonio op vrijdag 21 januari 2022, 03:41:23
Citaat van: tjenn op donderdag 20 januari 2022, 14:39:29
Wow! wat een klasse vent.  :hoedjeaf:
Categorie "ik roep maar wat"
Sterk verhaal als ie dat voor elkaar krijgt, mensen tegen hun wil injecteren met een experimenteel mRNA vaccin...

Het is te hopen dat het hem lukt :thumb:
Zou toppie zijn  :happy:

Emigrant

Citaat van: Bulldozer op vrijdag 21 januari 2022, 12:19:44
Great Image in SM Sta Rosa.
Jij woont toch in Mountain Province? Dan zal er toch vast wel iets dichterbij zijn.


https://greatimage.com.ph/store-directory/

Wij lieten op advies van de ambassade altijd onze foto's maken in een fotozaakje in 1 van de glorietta malls in Makati, we moesten daar immers toch naar de ambassade, kan mij herinneren dat ze nog al strikt waren met de foto's, met name met de achtergrond kleur, al dan niet dragen van sieraden etc.