Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

leeftijdsverschil

Gestart door stef boss, dinsdag 8 januari 2013, 21:31:51

Vorige topic - Volgende topic

stef boss

ik ben 45 jaar en heb kennis met een filipina van 23 jaar we kennen mekaar reeds 2 jaar en 4 maal ontmoet en meer dan 45 dagen samen geweest kunnen ze dit als schijnhuwelijk aanzien gezien dit leeftijdsverschil?

Rich

Rich de Nederbelg.

stijn54

Neen maar zal zeker vermeld worden indien negatief.

Michaela

nee, ik was 23 toen ik mijn huidige man ontmoet die 55 jaar oud was. zonder enige moeite mvv visum gekregen.

stijn54

@resscy In Nederland ja maar niet in Belgie

Michaela

Citaat van: stijn54 op woensdag  9 januari 2013, 11:49:01
@resscy In Nederland ja maar niet in Belgie

Je hebt gelijk, niet opgelet. Toch ga ik vanuit dat dat leeftijdsverschil niets uitmaakt, ook in Belgie?

ladgar

Het leeftijdsverschil + het feit dat hij reeds gehuwd is geweest met een filippijnse kan voldoende redenen zijn om een onderzoek schijnhuwelijk te starten.

Cosyns Guy

Citaat van: ladgar op woensdag  9 januari 2013, 13:50:23
Het leeftijdsverschil + het feit dat hij reeds gehuwd is geweest met een filippijnse kan voldoende redenen zijn om een onderzoek schijnhuwelijk te starten.
Moet zelf zover niet gaan..alleen al als ze horen dat je met een filipijnse wil huwen of gehuwd ben gaan hun schijnhuwelijksalarmen al af...

Rich

Citaat van: Cosyns Guy op woensdag  9 januari 2013, 23:05:17
Citaat van: ladgar op woensdag  9 januari 2013, 13:50:23
Het leeftijdsverschil + het feit dat hij reeds gehuwd is geweest met een filippijnse kan voldoende redenen zijn om een onderzoek schijnhuwelijk te starten.
Moet zelf zover niet gaan..alleen al als ze horen dat je met een filipijnse wil huwen of gehuwd ben gaan hun schijnhuwelijksalarmen al af...


Dat ben ik niet met je eens. Maar zorg dat de documenten in orde zijn en verschijn presentabel op het interview. Er zijn zoveel gevallen die zonder problemen een visum krijgen, dus what's the problem? 

Geloof maar dat ze wat meemaken daar hoor  :jajaja:
Rich de Nederbelg.

Cosyns Guy

Citaat van: Rich op woensdag  9 januari 2013, 23:14:41
Citaat van: Cosyns Guy op woensdag  9 januari 2013, 23:05:17
Citaat van: ladgar op woensdag  9 januari 2013, 13:50:23
Het leeftijdsverschil + het feit dat hij reeds gehuwd is geweest met een filippijnse kan voldoende redenen zijn om een onderzoek schijnhuwelijk te starten.
Moet zelf zover niet gaan..alleen al als ze horen dat je met een filipijnse wil huwen of gehuwd ben gaan hun schijnhuwelijksalarmen al af...


Dat ben ik niet met je eens. Maar zorg dat de documenten in orde zijn en verschijn presentabel op het interview. Er zijn zoveel gevallen die zonder problemen een visum krijgen, dus what's the problem? 

Geloof maar dat ze wat meemaken daar hoor  :jajaja:
Dat kan goed zijn dat ze wat meemaken maar toen mijn zus naar de Bevolkingsdienst in Gent ging om een document te laten registreren ivm met mijn huwelijk kwam daar een dame over de schouder van haar collega meekijken en haar reactie op een nogal arrogant toontje volgens mijn zus was..O,een schijnhuwelijk.
Zegt veel over hun manier van denken van sommige personeelsleden die op openbare diensten werken.
Men mag het draaien en keren hoe men wil,als ze op je kop niet kunnen kijken heb je er gelegen.
En het kan inderdaad heel vlot en aangenaam verlopen in veel gevallen  maar er zijn minstens evenveel gevallen van willekeur ook.
En daar blijf ik bij.