Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nee...normaal betaalt Philhealth een derde van de rekening maar er zijn voor bepaalde behandelingen vaste bedragen gesteld....

Zie hier

https://www.philippinemedicalassociation.org/news.php?newsid=39

Herniorrhaphy*
21,000.00


Kijk hier heb ik dan weer van geleerd want ook ik zal een keer aan de beurt komen om de scheur in mijn buik te laten dicht naaien......en ik heb Philhealth en Paramount insurance (Paramount tot 80 jaar , maar dat haal ik nooit.... :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:)

Herbie

Zo ze betalen enkel 24.000 terug. De jongen terug hier in pensionhouse, en de kosten waren veel hoger. 112.000, hij heeft 45k betaald, de eigenaar van pensionhouse de rest.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek


bananacreek

De R.K. Kerk kwam naar PVW om geld te schooien (de Hufters)...maar PVW verdween naar de buurman en ik moest de zaak regelen en dat heb ik dan ook maar gedaan en ik zei: "Sorry na lang...I am a Jehova Witness"....God bless you.... :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run: :run: :run:




bananacreek


bananacreek


bananacreek

ABS/CBN news...BOHOL



Toch wordt er nog gevochten in de betreffende barangay terwijl de officials zeggen....alles Klar.... :denk: :denk:

Ook op Bantayan Island en Malapasqua paniek want op Malapasqua is de police in geen enkel geval opgewassen tegen de Abu Sayaf Killers

Ze zouden eerst het plan hebben om Siquijor te bezoeken om foreigners te ontvoeren vanuit de vele beach resorts....

Kijk eens wat een targets ze hebben hier in Negros Oriental zuidelijk deel tussen Dumaguete en Siaton including Tambobo Bay....aleen een paar domme segurity guards en het neemt veel tijd in beslag om personeel van AFP vanuit Santa Catalina of Tanjay over te brengen in geval van een surprise attack..... :run: :run: :run:

Coast Guard???....eens per twee jaar legt er een schip aan in Dumaguete voor een bezoek..... :lachen: :lachen: :run: :run: :run:

Mijn mening?....Dit is nog maar het begin want nu heeft de Abu Sayaf een beetje de tactiek van de ISIS overgenomen en zijn buiten hun territory aan de slag willen gaan....

De Abu's hebben snelle banka's of soms zeer snelle speedboats en varen gedurende de nacht en kunnen niet op normaal radar worden gezien neem ik aan en de vraag is gewoon hoeveel marine schepen er rond Mindanao patroulllieren (?)....

Bang?...eigenlijk niet want je hebt de keuze..... :run: :run: :run:

Maar de gedacht om in handen te zijn van de Abu's voelt natuurlijk niet goed aan en Rutte zou zeggen: "BEKIJK HET MAAR...WE HAVE NO MORE MONEY..."

Als de Abu's en de Maute's samen gaan werken dan zie ik nog veel leed komen....en Du30 is nu abroad maar Aquino en Arroyo zouden er niets van terecht brengen.....maar als blanke beter om de kop dicht te doen en met de wind meezeilen..... :run: :run: :run: :run:


bananacreek


bananacreek

ABU RAMI CONFIRMED DEAD. The body of notorious Abu Sayyaf Group sub-leader Muammar Askali a.k.a. Abu Rami who was killed in a firefight in Inabanga, Bohol yesterday has been recovered...................... :thumb: :thumb:





Die wordt gewoon weer vervangen zoals in het verleden.... :negatief: :negatief: :run: :run: :run:

opinie

Citaat van: bananacreek op woensdag 12 april 2017, 12:23:19

De Abu's hebben snelle banka's of soms zeer snelle speedboats en varen gedurende de nacht en kunnen niet op normaal radar worden gezien neem ik aan en de vraag is gewoon hoeveel marine schepen er rond Mindanao patroulllieren (?)....

Maar de gedacht om in handen te zijn van de Abu's voelt natuurlijk niet goed aan en Rutte zou zeggen: "BEKIJK HET MAAR...WE HAVE NO MORE MONEY..."

Radar kaatst beter af op grote metalen objecten. Een lage speedboot en zeker een rubberboot zijn door het lage profiel moeilijk te filteren tussen de golven.

Geld geven voor een ontvoerde burger.  :denk: Het maakt de andere  :belgiesmiley: of  :nederlandsevlag: waardevoller. De vraag is ook of er een draagvlak is. Ben je bereid om mee te betalen voor een landgenoot die naar Egypte reist en wordt ontvoerd of moest hij er maar wegblijven?
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus