Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Inderdaad het reizen naar die landen is altijd op eigen risico evenals waar dan ook op de Filipijnen en het was meer als humor (betreffende Rutte enz.) bedoeld maar iedereen was dan ook zeer verrast dat de Abu's zover naar het noorden kwamen en het blijkt dan toch wel weer dat er maar zeer weinig authoriteiten op alert waren want het waren de residents van de betrokken barangay die de zaak bij de police brachten.....en dan toch hebben ze zeer veel meer ellende kunnen voorkomen door die gasten uit te roeien...maar de grote vraag blijf....de wraakneming van de Abu's....WAAR en WANNEER ?.... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Vanmorgen hoorde ik dat er een persoon was gearresteerd of doodgeschoten op APO island en dat er een bom treat was voor een mall in Dumaguete...maar of dit juist is weten we zondag wel uit het lokale nieuws.....

Wordt spannend hier ................. :run: :run: :run:


opinie

Creek, nieuwe motor nodig met extra opties voor de nieuwe tijden?

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

bananacreek

Ja zeer mooi maar ik had op mijn leeftijd toch meer aan een wheelchair gedacht...... :denk: :denk: :denk: :jajaja: :jajaja:


bananacreek

Ginger powder zou zeer goed zijn maar ze gooien hier overal een hoop suiker in...... :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :run: :run: :run: :run:


bananacreek


bananacreek

Naam vergeten ongeveer 15 cm in diameter.... :weetikniet: :weetikniet:

Pomelodian?.......... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

@ PVW....Philhealth crossing E. J. Blanco Drive tegenover DAR Tilapia Pond...



bananacreek


opinie

Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus