Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op woensdag 12 april 2017, 12:23:19
ABS/CBN news...BOHOL



Toch wordt er nog gevochten in de betreffende barangay terwijl de officials zeggen....alles Klar.... :denk: :denk:

Ook op Bantayan Island en Malapasqua paniek want op Malapasqua is de police in geen enkel geval opgewassen tegen de Abu Sayaf Killers

Ze zouden eerst het plan hebben om Siquijor te bezoeken om foreigners te ontvoeren vanuit de vele beach resorts....

Kijk eens wat een targets ze hebben hier in Negros Oriental zuidelijk deel tussen Dumaguete en Siaton including Tambobo Bay....aleen een paar domme segurity guards en het neemt veel tijd in beslag om personeel van AFP vanuit Santa Catalina of Tanjay over te brengen in geval van een surprise attack..... :run: :run: :run:

Coast Guard???....eens per twee jaar legt er een schip aan in Dumaguete voor een bezoek..... :lachen: :lachen: :run: :run: :run:

Mijn mening?....Dit is nog maar het begin want nu heeft de Abu Sayaf een beetje de tactiek van de ISIS overgenomen en zijn buiten hun territory aan de slag willen gaan....

De Abu's hebben snelle banka's of soms zeer snelle speedboats en varen gedurende de nacht en kunnen niet op normaal radar worden gezien neem ik aan en de vraag is gewoon hoeveel marine schepen er rond Mindanao patroulllieren (?)....

Bang?...eigenlijk niet want je hebt de keuze..... :run: :run: :run:

Maar de gedacht om in handen te zijn van de Abu's voelt natuurlijk niet goed aan en Rutte zou zeggen: "BEKIJK HET MAAR...WE HAVE NO MORE MONEY..."

Als de Abu's en de Maute's samen gaan werken dan zie ik nog veel leed komen....en Du30 is nu abroad maar Aquino en Arroyo zouden er niets van terecht brengen.....maar als blanke beter om de kop dicht te doen en met de wind meezeilen..... :run: :run: :run: :run:


De Abu's hebben snelle banka's of soms zeer snelle speedboats en varen gedurende de nacht en kunnen niet op normaal radar worden gezien neem ik aan en de vraag is gewoon hoeveel marine schepen er rond Mindanao patroulllieren (?)....
Heden ten dage hebben ze de nieuwste radarsystemen die zelfs een drenkeling kunnen spotten in open zee,dus een rubberbootje zal dus wel geen probleem zijn,zijn wel meestal militaire schepen die zulke systemen aan boord hebben...zal wel een aardige duit kosten ook denk ik.

bananacreek

En die duiten schijnen ze op den  :smiley-philippines: nog niet te hebben..... :dollareyes: :dollareyes:

bananacreek



VOOR MENSEN DIE EEN BIJVERDIENSTE WILLEN HEBBEN OM LATER EEN LEUK HUIS TE KUNNEN BOUWEN:............. :happy: :happy: :happy:

BOUNTY HUNTER SEASON NOW OPEN...REGISTER NOW..........  ..... :happy: :happy: :happy: :happy: :thumb: :thumb: :thumb: :run: :run: :run:

REGISTRATION FEE: P 5000......BUY ONE TAKE ONE....SENIOR CITIZENS DISCOUNT AVAILABLE... :thumb: :thumb:

PRESIDENT DUTERTE ORDERED A 1 MILLION PESOS REWARD FOR EVERY ABU SAYYAF MEMBER DEAD OR ALIVE...... :thumb: :thumb: :thumb: :thankyoufw5: :thankyoufw5:

NO OTHER PRESIDENT AFTER FERDINANT MARCOS CAME WITH THAT IDEA.....BUT THEY NEEDED A COWBOY TO THINK ABOUT THAT...HOW ABOUT ALL THE CRITICS IN EUROPE NOW....WHAT KIND OF SANCTIONS DO THEY HAVE NOW?.......

GELIJK GEREEDSCHAP KOPEN MORGEN EN VOLGENDE WEEK BEGINNEN..... :happy: :happy: :happy: :happy:





PARTNERS ZIJN WELKOM EN WE DOEN 50/50................ :applaus: :applaus: :thumb: :thumb:

MOET IK WEL GENOEG OOGDRUPPELS VOOR DEN GLAUCOMA MEENEMEN... :denk: :denk: :jajaja: :jajaja:



tAFLUPROST WERKT UITSTEKEND OM DE IOP OP NORMALE WAARDE TE KRIJGEN..... :happy: :happy: :happy: :biggrinn: :biggrinn:

VERTREKPUNT DUMAGUETE CITY CAPITOL..... :jajaja: :jajaja:

UNIFORM: CASUAL TROPIC



TRANSPORT...KIA KM311



VERGEET NIET UW EIGEN TANDENBORSTEL MEE TE BRENGEN..... :denk: :denk:

bananacreek

HET SCHATTIGE TULPEN LANDJE HOLLAND ANNO 2017....... :lachen: :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run: :run:

EN DE EUROPESE UNIE HEEFT DAN KLACHTEN TEGEN DUTERTE????........................ :run: :run: :run: :r
un:

CitaatAanranders teisteren Haags zwembad
19 min geleden
DEN HAAG - Het Haagse zwembad Zuiderpark wordt geterroriseerd door een groep jongens die meisjes aanranden en spullen slopen. Ook personeel wordt belaagd.

"Vrouwelijke collega's worden dagelijks voor kankerhoer uitgemaakt, geïntimideerd en bespuugd," staat in een brief die aan de Haagse politieke partij Groep De Mos is gericht.

"Heel veel ernstige incidenten en misstanden worden gewoonweg niet gemeld óf doelbewust door het management en door de directie van dienst Onderwijs Cultuur en Welzijn van de gemeente Den Haag achtergehouden", aldus een medewerker in de brief.

"Jonge meiden zijn niet veilig in het zwembad", laat een medewerker aan Den Haag FM weten. "Aanwezig personeel waarschuwt de bezoekers om zich niet te uitdagend te kleden en de wildwaterkreek – ook wel de 'aanrandkreek' én het buitenbad én de Whirlpool te mijden. Puur omdat de kans zeer groot is dat je dan als vrouw wordt aangerand."

Medewerkers en bezoekers worden regelmatig uitgescholden.  "Het gezag van de politie en zwembadpersoneel ontbreekt."

De Mos wil vandaag tijdens een commissievergadering vragen stellen over de wantoestanden. De gemeente wil pas na die vergadering commentaar geven. Overlastgevers krijgen normaal een zwembadverbod.

GAAN WE DAN OOK EEN BOUNTY HUNTER SEIZOEN IN NEDEROKKO KRIJGEN?.............. :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :happy: :happy: :happy:....

bananacreek

Eindelijk bijna klaar?.....nieuw Prov Hospital achter het oude...




peldoman

citaat: VOOR MENSEN DIE EEN BIJVERDIENSTE WILLEN HEBBEN OM LATER EEN ..........

Helaas Creek, niet voor foreigners, alleen ingezetenen mogen op jacht hoorde ik van een politieman.
Trouwens in Cebu zijn ze ook al gesignaleerd, ze zijn zich aan het verspreiden.


bananacreek

Citaat van: peldoman op vrijdag 21 april 2017, 08:46:49
citaat: VOOR MENSEN DIE EEN BIJVERDIENSTE WILLEN HEBBEN OM LATER EEN ..........

Helaas Creek, niet voor foreigners, alleen ingezetenen mogen op jacht hoorde ik van een politieman.
Trouwens in Cebu zijn ze ook al gesignaleerd, ze zijn zich aan het verspreiden.

Hier zijn ze in Dauin gezien...14 km van Dumaguete................. :run: :run: :run: :run: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

ganda

 
Ze plannen een geheime bijeenkomst in de Why-Not. Het is de moment om toe te slaan bananacreek.
Geen medelijden,keihard zijn.  Allemaal een bamboe pijp in hun kont en dan opblazen met de compressor.  :crazy:

:moord:  :bolo: :agreed:

dozo

Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 april 2017, 09:07:39
Citaat van: peldoman op vrijdag 21 april 2017, 08:46:49
citaat: VOOR MENSEN DIE EEN BIJVERDIENSTE WILLEN HEBBEN OM LATER EEN ..........

Helaas Creek, niet voor foreigners, alleen ingezetenen mogen op jacht hoorde ik van een politieman.
Trouwens in Cebu zijn ze ook al gesignaleerd, ze zijn zich aan het verspreiden.

Hier zijn ze in Dauin gezien...14 km van Dumaguete................. :run: :run: :run: :run: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

shit mijn vrouw is sinds gisteren op vakantie in dauin :negatief:

bananacreek

Citaat van: dozo op zaterdag 22 april 2017, 11:19:13
Citaat van: bananacreek op zaterdag 22 april 2017, 09:07:39
Citaat van: peldoman op vrijdag 21 april 2017, 08:46:49
citaat: VOOR MENSEN DIE EEN BIJVERDIENSTE WILLEN HEBBEN OM LATER EEN ..........

Helaas Creek, niet voor foreigners, alleen ingezetenen mogen op jacht hoorde ik van een politieman.
Trouwens in Cebu zijn ze ook al gesignaleerd, ze zijn zich aan het verspreiden.

Hier zijn ze in Dauin gezien...14 km van Dumaguete................. :run: :run: :run: :run: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

shit mijn vrouw is sinds gisteren op vakantie in dauin :negatief:

ZE ZIJN UIT OP DE FOREIGNERS.....NIET DE FILIPINAS NORMAAL GESPROKEN EN FOREIGNERS GENOEG HIER......