Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Filippijnse mannen gezocht voor film

Gestart door KemnaCasting, donderdag 12 januari 2012, 10:44:10

Vorige topic - Volgende topic

KemnaCasting

This is a message from Harm van der Sanden, I work as a castingdirector for Kemna Casting in Amsterdam and therefor I am always looking for actors to play in movies, tv-series or commercials. For an upcoming Dutch tv-project, called the One Night Stand project, I am searching for guys/men from the Philllipines in the ages of 20 — 40. We are not familiar with many actors from the Phillipines so that's why we are inviting people that have an intrest over to our office for a meeting with the director and to do a screentest. My question to you is if you can maybe help me contacting de Phillipine people living in Holland/Belgium and/or if you maybe have suggestions for my search. There is no requirement to speak Dutch. The rehearsals and shooting will take place in april 2012 and will be compensated. The movie will be shown on Dutch tv and on the Filmfestival in Utrecht.

Please don't hesitate to call for more information at 020-6249186.

Sincerely,

Harm van der Sanden,
Kemna Casting


Kano

Beste Harm, kun je misschien uitleggen wat het tv-project "One Night Stand" inhoudt?
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Amice

Beste Harm,

Normaliter doe ik dit niet maar je bent eigenlijk op een verkeerd forum.

Ik verwijs je derhalve naar http://www.theworldoffilipinas.com/
Waar vooral veel filipino's vertegenwoordigt zijn.

Succes
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: KemnaCasting op donderdag 12 januari 2012, 10:44:10
This is a message from Harm van der Sanden, I work as a castingdirector for Kemna Casting in Amsterdam and therefor I am always looking for actors to play in movies, tv-series or commercials. For an upcoming Dutch tv-project, called the One Night Stand project, I am searching for guys/men from the Philllipines in the ages of 20 — 40. We are not familiar with many actors from the Phillipines so that's why we are inviting people that have an intrest over to our office for a meeting with the director and to do a screentest. My question to you is if you can maybe help me contacting de Phillipine people living in Holland/Belgium and/or if you maybe have suggestions for my search. There is no requirement to speak Dutch. The rehearsals and shooting will take place in april 2012 and will be compensated. The movie will be shown on Dutch tv and on the Filmfestival in Utrecht.

Please don't hesitate to call for more information at 020-6249186.

Sincerely,

Harm van der Sanden,
Kemna Casting

Ok, here we come...................... :happy: :happy: :happy:














KemnaCasting

'One Night Stand' is een jaarlijks terugkerend project van de publieke omroep waarin 8 jonge regisseurs/schrijvers de kans krijgen om een korte film te maken. zie voor meer info: http://kortefilmonline.nps.nl/page/content/onenightstand
groet van Harm.

shando

Ik ken ze wel, maar die wonen niet in Nederland    :lachen:

Fail_over

Citaat van: KemnaCasting op maandag 30 januari 2012, 11:43:41
'One Night Stand' is een jaarlijks terugkerend project van de publieke omroep waarin 8 jonge regisseurs/schrijvers de kans krijgen om een korte film te maken. zie voor meer info: http://kortefilmonline.nps.nl/page/content/onenightstand
groet van Harm.

Dat het een korte film festival is, is wel duidelijk, maar waarom nu juist Pinoy's zoeken? Wat gaat dan de inhoud van die korte film worden? EN wat is er dan zo interessant, of niet interessant aan de film om Pinoy's in beeld te brengen?

Persoonlijk zou ik eerder een film over Pinay maken.  :floet:
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Amice

Citaat van: Fail_over op maandag 30 januari 2012, 12:56:37
Citaat van: KemnaCasting op maandag 30 januari 2012, 11:43:41
'One Night Stand' is een jaarlijks terugkerend project van de publieke omroep waarin 8 jonge regisseurs/schrijvers de kans krijgen om een korte film te maken. zie voor meer info: http://kortefilmonline.nps.nl/page/content/onenightstand
groet van Harm.

Dat het een korte film festival is, is wel duidelijk, maar waarom nu juist Pinoy's zoeken? Wat gaat dan de inhoud van die korte film worden? EN wat is er dan zo interessant, of niet interessant aan de film om Pinoy's in beeld te brengen?

Persoonlijk zou ik eerder een film over Pinay maken.  :floet:
Statistisch gezien dan toch nog eerder thaise meiden.
Onder het mom geef de (regisseurs)jeugd een kans om n film te maken, kan ik daar nog wel enigzins in meegaan, ware het niet dat de wereld groter is dan 7000 eilanden,waarbij mijn stelling dan ook nog eens meteen bevestigd wordt a.d.h.v. de eerste uitzendingen,die niet over de filippijnen gaan.
Aldus zou 1 filipina(o) meer dan genoeg zijn om het evenwicht te bewaren in balans van alle uitzendingen. Ik denk dan dat het niet de moeite waard is om een forum als deze ermee te belasten, immers zijn er al meer dan 20000 Filipina's in nederland,waarnaast ook nog n beroep gedaan kan worden op belgie.

:hoedjeaf:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent


opinie

Citaat van: Fail_over op maandag 30 januari 2012, 12:56:37
Persoonlijk zou ik eerder een film over Pinay maken.  :floet:

Citaat van: Amice op maandag 30 januari 2012, 13:04:49
Ik denk dan dat het niet de moeite waard is om een forum als deze ermee te belasten, immers zijn er al meer dan 20000 Filipina's in nederland,waarnaast ook nog n beroep gedaan kan worden op belgie.

20.000 Filippijnse vrouwen waar je geen bal aan hebt. Euh, dit krijgt nu een dubbele betekenis,  :biggrinn: oeps!  :haha:

Als het script vraagt om een Filippijnse man en je verandert het geslacht of de origine dan klopt de hele verhaallijn niet meer. Gezien de Filippijnse mannen wat dunner gezaaid zijn in Nederland en omstreken dan is het hier mogelijk een startpunt.

Is dit dezelfde reeks als die waarin het volgende filmpje voorkwam?
Een vrouw doet haar rijexamen. De instructeur/examinator doet de domste dingen: o.a. laat ie een bierblikje vallen wat onder het rempedaal terecht komt, belt ie schreeuwend naar huis via zijn mobiel en stuurt de vrouw tegen de richting in om bij hem thuis voor de deur te stoppen. Echter dat loopt slecht af want even later rent hij naar de wagen omdat zijn vrouw hem achterna zit met een knuppel. Even later komt de wagen krakend het terrein op en begeeft het. Onthutst vragen de vriendinnen: "En?" -"Ik ben geslaagd en hij werd geslagen."  :haha:
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus