Vliegen van Manilla naar Surigao

Gestart door Dedejo, zaterdag 28 januari 2012, 22:21:08

Vorige topic - Volgende topic

Dedejo

Op 4 Mei land ik in Manilla maar moet nog door naar Surigao. Kan iemand mij vertellen welke maatschappij ik moet nemen, en kan iemand mij nuttige informatie geven; zoals tijden en kosten. :thumb:
Breng het evangelie bij de mensen.
Bring the Gospel to the people.

Amice

Airphilexpress.



FLIGHT INFORMATION


1 Adult: 2293.00 + taxes: 724.00 + Service Fee: 112.00 = 3129.00 PHP



view fare rules  Fare Basis: P2P Depart: 11:20 AM Arrive:01:00 PM  Fri, 4 May 2012

Manila , PH (MNL)

Fri, 4 May 2012

Surigao , PH (SUG)


Airphil Express Non-Stop / 2P 65  Cabin: Economy / Bombardier Q400 Turboprop flight info

TOTAL

Base Fare:                                                                         2293.00 PHP

Fuel Surcharge  400.00  :                                                     400.00   PHP


Philippine Gov't Tax  324.00  :                                             324.00   PHP


Service Fee:                                                                       112.00  PHP

Total:                                                                                 3129.00  PHP







Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

callebaut

Citaat van: Dedejo op zaterdag 28 januari 2012, 22:21:08
Op 4 Mei land ik in Manilla maar moet nog door naar Surigao. Kan iemand mij vertellen welke maatschappij ik moet nemen, en kan iemand mij nuttige informatie geven; zoals tijden en kosten. :thumb:

Ik vrees dat er geen rechtstreekse vluchten naar Surigao zijn .
Manila - Cebu - Surigao =  rond de 4000 php enkel ...

Amice

Citaat van: callebaut op zondag 29 januari 2012, 03:46:07
Citaat van: Dedejo op zaterdag 28 januari 2012, 22:21:08
Op 4 Mei land ik in Manilla maar moet nog door naar Surigao. Kan iemand mij vertellen welke maatschappij ik moet nemen, en kan iemand mij nuttige informatie geven; zoals tijden en kosten. :thumb:

Ik vrees dat er geen rechtstreekse vluchten naar Surigao zijn .
Manila - Cebu - Surigao =  rond de 4000 php enkel ...


:ikkeniebegrijp:
Geef net de details en is rechtstreks hoor.
http://www.airphilexpress.com/
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

callebaut

Citaat van: Amice op zondag 29 januari 2012, 03:51:14
Citaat van: callebaut op zondag 29 januari 2012, 03:46:07
Citaat van: Dedejo op zaterdag 28 januari 2012, 22:21:08
Op 4 Mei land ik in Manilla maar moet nog door naar Surigao. Kan iemand mij vertellen welke maatschappij ik moet nemen, en kan iemand mij nuttige informatie geven; zoals tijden en kosten. :thumb:

Ik vrees dat er geen rechtstreekse vluchten naar Surigao zijn .
Manila - Cebu - Surigao =  rond de 4000 php enkel ...


:ikkeniebegrijp:
Geef net de details en is rechtstreks hoor.
http://www.airphilexpress.com/
[/quote




Oeps mea culpa ....  :lachen:

ladgar

Zowel Cebu Pacific als AirPhilexpress vliegen rechtstreeks Manilla -Surigao

Herbie

Met http://www.cebupacificair.com/ momenteel rond de P3000 is nog een paar maanden dus nog tijd genoeg om te wachten op PROMO vluchten. Vorige week in promo geboekt naar Butuan P1812. Kan zelfs nog goedkoper rond de P1500, als je de juiste promo hebt. Daarom denk ik rond valentine, zullen er weer promo zijn maar je moet er rap bij zijn. Iedere dag eens checken.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.