eerste bezoek aan de filipijnen wat allemaal nodig

Gestart door drikvis1968, dinsdag 19 augustus 2014, 11:12:10

Vorige topic - Volgende topic

dozo

maar als zy een paracetemol  strak tussen haar knieen houd, kan er ook niets gebeuren :ikkeniebegrijp:

innka3

Citaat van: dozo op vrijdag 29 augustus 2014, 19:03:48
maar als zy een paracetemol  strak tussen haar knieen houd, kan er ook niets gebeuren :ikkeniebegrijp:
eh,wel eens van doggy-style gehoord :happy2:

dozo

dan moet die paracetomol tussen haar bilnaad.  :jajaja: :lachen:.
wel opschieten anders smelt hy.

drikvis1968


ja stel u voor :ikkeniebegrijp:
hoe moet je dat gaan uitleggen
heb ooit een nijlcruise overleegd en geloof het of niet de halve boot geraakte ni van de pot

paspoort  aangevraagd
voor de inentingen ga ik van de week eens langs apoth en dok

nu nog eenvalies komen (= koffer voor de Hollandse lezers) die voldoet aan de nieuwe voorwaarden

vraagje :  wat voor weer mag ikverwachten eind oktober in manilla en visayas qua temperatuur (warm/heet/ dubaiheet)


Amice

Citaatvraagje :  wat voor weer mag ikverwachten eind oktober in manilla en visayas qua temperatuur (warm/heet/ dubaiheet)

Altijd lekker warm ca. 30 graden maar of het zo lekker is die tijd weten we nog niet want het is ook typhoon seizoen en dan kan het flink waaien/regenen en is het iets minder warm maar toch meestal nog wel 25 graden. Let wel ik praat over manila...in de provincie kan het weer anders zijn.

In ieder geval kun je jezelf voorbereiden als je de airport uit komt want meestal krijg je een klap van de hitte.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Pinocchio

Citaat van: drikvis1968 op zondag 31 augustus 2014, 08:37:04

nu nog een valies kopen (= koffer voor de Hollandse lezers) die voldoet aan de nieuwe voorwaarden


Wat bedoel je hiermee?

Als het gaat over een TSA slot, dat is enkel bedoeld (niet verplicht) voor de USA.

Amice

Als je een koffer koopt, koop er dan geen met ritssluitingen zoals die in overvloed hier in de phils worden verkocht want daarmee is het simpel om het te openen en weer te sluiten zonder dat iemand het merkt. Tenzij de koffer uiteraard wordt gesealed.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

Ook  :nederlandsevlag: word overspoeld tegenwoordig met die goedkope ritskoffers uit China.   Niks aan de hand voor minder dan 1 euro heb je zo die kleine hangslotjes  en is probleem opgelost ( ook weer uit china tuurlijk die hangslotjes )

Die schalenkoffers zijn peperduur, ik heb er nog eentje van toen ik eerste keer naar   :smiley-philippines:  ging in 1983 , dus al meer dan 30 jr oud.

innka3

Citaat van: Amice op zondag 31 augustus 2014, 11:14:23
Als je een koffer koopt, koop er dan geen met ritssluitingen zoals die in overvloed hier in de phils worden verkocht want daarmee is het simpel om het te openen en weer te sluiten zonder dat iemand het merkt. Tenzij de koffer uiteraard wordt gesealed.


korrect amice,gewoon een samsonite en een grote hoef je ook niet meer te kopen want je
mag toch maar 23kg meenemen .en een koffer weegt al gauw 5 kg.ik heb nog zoeen grote koffer
die altijd de 1/2 leeg is,of ik moet er een dekbed in stoppen. :jajaja:

innka3

Citaat van: gosternokke op zondag 31 augustus 2014, 12:00:46
Ook  :nederlandsevlag: word overspoeld tegenwoordig met die goedkope ritskoffers uit China.   Niks aan de hand voor minder dan 1 euro heb je zo die kleine hangslotjes  en is probleem opgelost ( ook weer uit china tuurlijk die hangslotjes )

Die schalenkoffers zijn peperduur, ik heb er nog eentje van toen ik eerste keer naar   :smiley-philippines:  ging in 1983 , dus al meer dan 30 jr oud.
nou aan zo'n slotje heb je niks.
http://www.youtube.com/watch?v=RJtx7Od1He4