eerste bezoek aan de filipijnen wat allemaal nodig

Gestart door drikvis1968, dinsdag 19 augustus 2014, 11:12:10

Vorige topic - Volgende topic

boldy

Citaat van: peldoman op zondag 31 augustus 2014, 14:08:49
Gaat het gewicht van de koffer toch af?


20 kilo is 20 kilo  al weegt jouw lege koffer 10 kilo dan mag je er nog 10 kilo spullen bij nemen . :jajaja:
lijkt me ook zeer logisch
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Lorre

Citaat van: boldy op zondag 31 augustus 2014, 14:28:29
Citaat van: Ronald-D op zondag 31 augustus 2014, 13:36:45
Ik weet niet met welke maatschappij je vliegt... maar met Singapore Airlines  mag je tegenwoordig 30 kg meenemen.

in mei nog mee gevlogen en was gewoon maar 20 kilo ruim en 7 kilo hand. dus allemaal er maar niet vanuit gaan dat je 30 kilo mee mag nemen :jajaja:

In plaats van ja/nee spelletjes te spelen, check hun website: http://www.singaporeair.com/en_UK/travel-information/baggage-allowances/ - 30 kg bij SA.

boldy

Citaat van: Lorre op zondag 31 augustus 2014, 14:33:49
Citaat van: boldy op zondag 31 augustus 2014, 14:28:29
Citaat van: Ronald-D op zondag 31 augustus 2014, 13:36:45
Ik weet niet met welke maatschappij je vliegt... maar met Singapore Airlines  mag je tegenwoordig 30 kg meenemen.

in mei nog mee gevlogen en was gewoon maar 20 kilo ruim en 7 kilo hand. dus allemaal er maar niet vanuit gaan dat je 30 kilo mee mag nemen :jajaja:

In plaats van ja/nee spelletjes te spelen, check hun website: http://www.singaporeair.com/en_UK/travel-information/baggage-allowances/ - 30 kg bij SA.

check hun site kan je lezen wat ik schrijf ? ik ben er zelf afgelopen mei mee gevlogen en mocht 21 kilo . ik heb niks met de site te maken maar met hetgeen wat op mijn ticket stond. 21 kilo
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Lorre

Citaat van: boldy op zondag 31 augustus 2014, 14:47:40
Citaat van: Lorre op zondag 31 augustus 2014, 14:33:49
Citaat van: boldy op zondag 31 augustus 2014, 14:28:29
Citaat van: Ronald-D op zondag 31 augustus 2014, 13:36:45
Ik weet niet met welke maatschappij je vliegt... maar met Singapore Airlines  mag je tegenwoordig 30 kg meenemen.

in mei nog mee gevlogen en was gewoon maar 20 kilo ruim en 7 kilo hand. dus allemaal er maar niet vanuit gaan dat je 30 kilo mee mag nemen :jajaja:

In plaats van ja/nee spelletjes te spelen, check hun website: http://www.singaporeair.com/en_UK/travel-information/baggage-allowances/ - 30 kg bij SA.

check hun site kan je lezen wat ik schrijf ? ik ben er zelf afgelopen mei mee gevlogen en mocht 21 kilo . ik heb niks met de site te maken maar met hetgeen wat op mijn ticket stond. 21 kilo

Indien je vooraf hun website zou gechecked hebben, zou je ook geweten hebben dat ze 30 kg toelaten én kon je jouw boekingskantoor terecht wijzen, dat ze 30 kg toelaten ipv 20 of 21 kg.  Maar wat maakt het mij uit met hoeveel kg je van de grond gaat :floet:.  Ze bieden de mogelijkheid, benut ze dan... :biggrinn:

boldy

mag ik je erop op wijzen dat ik rechtstreeks bij SA zelf heb geboekt en dat als er op je ticket 21 kilo staat het 21 kilo is .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Lorre

Dan hebben ze bij je pietje gehad :haha:  :haha:  :haha:. Als ik een hotel boek voor 3000P/nacht, moeten ze niet afkomen dat het opeens 4000P/nacht is, hetgeen op hun website staat (in jouw geval 30 kg), leef ik na (in mijn geval 3000P). Zoniet, opzouten...

boldy

zou kunnen dan, :weetikniet:  maar voor mij is 21 kilo meer dan genoeg.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Lorre

Citaat van: boldy op zondag 31 augustus 2014, 15:03:57
zou kunnen dan, :weetikniet:  maar voor mij is 21 kilo meer dan genoeg.

Voor mij niet, daarom dat ik enkel vlieg met maatschappijen die 30 kg toelaten, uitgezonderd Etihad dan, never again.  Wél met Singapore Airlines (mijn favoriet), Emirates en Malaysian Airlines, al de rest bekijk ik zelfs niet bij het boeken.

Ronald-D

Citaat van: boldy op zondag 31 augustus 2014, 14:47:40
Citaat van: Lorre op zondag 31 augustus 2014, 14:33:49
Citaat van: boldy op zondag 31 augustus 2014, 14:28:29
Citaat van: Ronald-D op zondag 31 augustus 2014, 13:36:45
Ik weet niet met welke maatschappij je vliegt... maar met Singapore Airlines  mag je tegenwoordig 30 kg meenemen.

in mei nog mee gevlogen en was gewoon maar 20 kilo ruim en 7 kilo hand. dus allemaal er maar niet vanuit gaan dat je 30 kilo mee mag nemen :jajaja:

In plaats van ja/nee spelletjes te spelen, check hun website: http://www.singaporeair.com/en_UK/travel-information/baggage-allowances/ - 30 kg bij SA.

check hun site kan je lezen wat ik schrijf ? ik ben er zelf afgelopen mei mee gevlogen en mocht 21 kilo . ik heb niks met de site te maken maar met hetgeen wat op mijn ticket stond. 21 kilo

Toch vreemd dan... ik heb er ook mee gevlogen... heen in april... terug in mei...30 kg toen voor economic...

Maar idd.. dàn maar even de site checken van tevoren.

Ook ik rechtstreeks bij SA geboekt.

boldy

op de site staat 30  maar op mijn ticket stond 20 dus daar heb ik me aan gehouden.nou maakt dat voor mijzelf niks uit maar tis wel vreemd  kan helaas mijn ticket niet meer vinden.

sorry voor  :offtopic: dus maar weer  :ontopic:
het leven is net een lul keihard en veel te kort