visum geweigerd... hoe vraag ik het best opnieuw aan?

Gestart door naturefriend, zondag 4 maart 2012, 17:38:25

Vorige topic - Volgende topic

josv

Tja, kreeg net een hele boze pm van naturefriend. Wilde het beantwoorden maar kan niet, geblokkeerd ofzo. En ja, Fail-over/BC/B-C/Black Cheetah is een apart geval, maar hij is goed bezig  :happy:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Luke

Mmmm weer een kolonist die gewoon is zijn zin te krijgen? .... in Malawi wel misschien.

naturefriend


Tinulang_Manok

Citaat van: naturefriend op maandag 12 maart 2012, 15:47:09
RESPECT IS HIER BLIJKBAAR VER TE ZOEKEN
Respect is hier best wel te vinden, maar als je gaat reageren alsof iedere man hier op het forum een geilaard is waartegen moet worden opgetreden dan kun je de bal terugverwachten.

Met een filippijnse trouwen en naar :eu: halen doe je niet voor de lol, het is een altijd te lange weg vol frustratie over langzame overheden die onbegrijpelijke eisen stellen en het kost een hoop geld.
Amare et sapere vix deo conceditur

westhoek

Citaat van: naturefriend op maandag 12 maart 2012, 15:47:09
RESPECT IS HIER BLIJKBAAR VER TE ZOEKEN

Moet je verdienen, en niet de goede raad wegwimpelen, want jij wist het beter en bij jou was het anders.
Dankzij jouw stunten maken ze het andere, die het ECHT menen, knap lastig met visum.
Jij wou het misbruiken, geef dat gewoon toe en we zijn er vanaf.

westhoek

Citaat van: Tinulang_Manok op maandag 12 maart 2012, 16:27:35
Citaat van: naturefriend op maandag 12 maart 2012, 15:47:09
RESPECT IS HIER BLIJKBAAR VER TE ZOEKEN
Respect is hier best wel te vinden, maar als je gaat reageren alsof iedere man hier op het forum een geilaard is waartegen moet worden opgetreden dan kun je de bal terugverwachten.

Met een filippijnse trouwen en naar :eu: halen doe je niet voor de lol, het is een altijd te lange weg vol frustratie over langzame overheden die onbegrijpelijke eisen stellen en het kost een hoop geld.
:thumb:

naturefriend

AAN WESTHOEK: "Dankzij jouw stunten maken ze het andere, die het ECHT menen, knap lastig met visum.
Jij wou het misbruiken, geef dat gewoon toe en we zijn er vanaf"

SORRY WIJ ZIJN  HEEL EERLIJK EN WILLEN DIT MEISJE GEWOON OP VAKANTIE LATEN KOMEN ZONDER BIJBEDOELINGEN!!! Ik zou het zeer op reis  stellen dat je jouw mening over ons herziet!!! 
Trouwens ik ga volgende maand zelf, zonder mijn partner, naar haar toe om haar wat te helpen met de nodige documenten om haar dossier sterker te maken. Ik heb zaterdag een vlucht geboekt via Ethiad airways. Jammer genoeg kan ik er maar twee weken blijven.


josv

Citaat van: naturefriend op donderdag 15 maart 2012, 11:28:41
AAN WESTHOEK: "Dankzij jouw stunten maken ze het andere, die het ECHT menen, knap lastig met visum.
Jij wou het misbruiken, geef dat gewoon toe en we zijn er vanaf"

SORRY WIJ ZIJN  HEEL EERLIJK EN WILLEN DIT MEISJE GEWOON OP VAKANTIE LATEN KOMEN ZONDER BIJBEDOELINGEN!!! Ik zou het zeer op reis  stellen dat je jouw mening over ons herziet!!! 
Trouwens ik ga volgende maand zelf, zonder mijn partner, naar haar toe om haar wat te helpen met de nodige documenten om haar dossier sterker te maken. Ik heb zaterdag een vlucht geboekt via Ethiad airways. Jammer genoeg kan ik er maar twee weken blijven.



Natuurvriend, geef Westhoek niet de schuld. Hij doet alles volgens de regels en that's it. Jij "probeert" het maar zegt in een ander topic dat de dame in kwestie de "bedoeling" heeft om voor altijd te blijven.......... :ikkeniebegrijp:  Een persoonlijk verschijnen op de ambassade zal weinig helpen ben ik bang. Die documenten had je dan bij de 1e aanvraag moeten toevoegen. Jij vraagt geen visum aan, dat doet de Filipina !!!!
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Kano

Citaat van: naturefriend op donderdag 15 maart 2012, 11:28:41
Trouwens ik ga volgende maand zelf, zonder mijn partner, naar haar toe.......

Hoe valt dit te rijmen met hetgeen je eerder schreef:
"De eerste jaren kunnen we niet zelf naar haar toe...... "


Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.