Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Etihad airways.

Gestart door Rich, donderdag 23 juni 2011, 18:02:56

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Na veel wikken en wegen tussen KLM of Etihad heb ik vandaag geboekt met Etihad.

Vertrek 26 juli en terug op 13 september : 846 euro + 10 euro dossierkosten. KLM was 997 euro vanaf A'pen incl treinticket.

Zo en nu ga ik aftellen  :happy:
Rich de Nederbelg.

boldy

voordat jut weet is het zover de tijd vliegt voorbij. Boek je altijd zo laat trouwens ? ikzelf boek 10 maanden van te voren .
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Phille

Citaat van: Rich op donderdag 23 juni 2011, 18:02:56
Na veel wikken en wegen tussen KLM of Etihad heb ik vandaag geboekt met Etihad.

Vertrek 26 juli en terug op 13 september : 846 euro + 10 euro dossierkosten. KLM was 997 euro vanaf A'pen incl treinticket.

Zo en nu ga ik aftellen  :happy:

:congratualtionsis0:

Eindelijk  :thumb: :thumb: :thumb:

:happy: :happy: :happy:

Geniet ervan Rich  :jajaja:

:dance: :liefde: :sexhq0: :copulatie: :whataboobs: :liefde:

:daag:

Rich

Citaat van: boldy op donderdag 23 juni 2011, 18:08:27
voordat jut weet is het zover de tijd vliegt voorbij. Boek je altijd zo laat trouwens ? ikzelf boek 10 maanden van te voren .


Meestal boek ik laat en wacht af en hou het in de gaten. Soms tot 14 dagen vantervoren.  Dikwijls zijn er dan nog seats die ze in de promo zetten. Dat zag je bij KLM met een week voor nieuwjaar 550 euro of zoiets? Vandaag was er bij Etihad voor deze vlucht nog één seat verkrijgbaar voor die prijs.

Nu moet ik er wel bijvertellen dat ik ook niet anders kon nu omdat ik heb gewacht op het annulment van mijn vriendin, maar de laatse 2 weken ben ik toch veel aan het uitzoeken geweest voor een goeie vlucht. Vorige week was dezelfde vlucht 150 euro duurder. Zo zie je maar.
En geduld heb ik zo langzamerhand al genoeg gehad, dus dit kon er ook nog wel bij.
Rich de Nederbelg.

Rich

Rich de Nederbelg.

boldy

ic ik ben altijd benauwd dat als je tot het laatste w8 dat je dan geen stoel meer heb , maar zoals ik het lees van jou kan het dus een hoop schelen als je w8 .
btw nog proficiat met het annulment van je vriendin
het leven is net een lul keihard en veel te kort

xav

 :thumb: geniet er alvast van Rich...

ik zal joker reizen de volgende weken ook weer in de gaten houden elke dag... laatste 2 maanden nog geen prijs verschil voor eind september... hopelijk gaat er in juli weer wat vanaf...

Rich

Dank je Xav en Boldy. Dezelfde vlucht die ik boekte, is nu meteen van 846 euro 921 euro. Nog seats genoeg dus.  :floet:

En voor die 75 euro heb ik bijna 2 nachten in City garden hotel Makati  :jajaja: ( = 91 euro 2 nachten 2 pers)
Rich de Nederbelg.

Danny

Ik ging één keer met KLM,één keer met Emerid,één keer met British Airways(never again with this one!),twee keer met Ethiat en nu op 2 juli met....jaja,Ethiat...!

rambonsusay

Citaat van: Rich op donderdag 23 juni 2011, 18:02:56
Na veel wikken en wegen tussen KLM of Etihad heb ik vandaag geboekt met Etihad.

Vertrek 26 juli en terug op 13 september : 846 euro + 10 euro dossierkosten. KLM was 997 euro vanaf A'pen incl treinticket.

Zo en nu ga ik aftellen  :happy:

:thumb: Een Fijne reis rich en geniet ervan  :happy:  :dance: