Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Paniek in de straat !!

Gestart door josv, vrijdag 18 november 2011, 09:10:14

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: josv op vrijdag 18 november 2011, 12:24:33
Tja, dat k*t wijf heeft de huur ook al verhoogd. Is het wel legaal om die beesten te houden ? Anders stuur ik de politie op haar af !! + de gederfde inkomsten van die avond   :lachen:

Normaal volgens de wet Illegaal.....dacht ik... :jajaja:
Kan een gevaar opleveren voor loslopende honden, kinderen en blanken...... :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Citaat van: balikbayan op vrijdag 18 november 2011, 11:32:20
Doen niet zoveel zijn niet giftig maar kunnen wel flink bijten en dat doet zeer.

Kunnen een meter of 6 worden

Oppakken en aan zijn kop laten hangen getuigd niet echt van deskundigheid  :negatief:

Maar ja PH.

ps je kun ze ook prima eten


Zijn een hoop geld waard als  je ze kan verkopen als huisdier.... :jajaja: :jajaja:
Waarom afmaken?????
Zijn zeer mooie beesies....... :jajaja: :jajaja: :lachen:

bananacreek

@Josv: Zeer leuke en interessante foto's vind ik.... :thumb: :thumb: :thumb: :hoedjeaf: :hoedjeaf:


bananacreek

Mr. ClaudeSaque

Die man ken ik helaas niet.... :neeneenee: :neeneenee: :ikkeniebegrijp:

Ahhhh..nu zie ik het dat is mijn naam in de Franse taal..... :thumb: :thumb: :thumb:

Schijnt dat ik mijn naam nu weer waard ben..... :jajaja: :jajaja:

Ja, dat was in de Zoo van de late Fr. TRUPA in Silignan, Zamboaguita maar dat is een uistervende zoo.... :negatief: :negatief:

Ome Romeo woont daar ook nog steeds......maar is wat eenzaam geworden over de jaren... :jajaja: :jajaja:



Evenals Lolo "Lito Lapid"......







josv

Vandaag het ware verhaal gehoord van m'n zwager, hij heeft er gewerkt. Tis geen ontsnapt huisdier maar 'n wilde. De slang is ruim 'n jaar geleden gespot in de grote tuin achter ons. De huisbaas heeft toen door haar personeel 'n zoekactie laten houden maar hem nooit kunnen vinden. Iedere keer deden ze dat als ie weer eens gezien was maar niks. Het is een tamelijk grote tuin met veel hoge bomen etc. Doordat er ook veel kippen en ratten rondlopen heeft dat beest daar ruim te eten. Waarom ie dan ook z'n vertrouwde stekkie heeft verlaten is een raadsel. Mischien waren de kippen op  :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Kano

Citaat van: josv op zaterdag 19 november 2011, 07:46:27
Mischien waren de kippen op  :happy2:

Misschien op weg naar een hapje in de  Savour Queen ?  :jajaja:
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Budgie

Citaat van: Kano op zaterdag 19 november 2011, 08:55:38
Citaat van: josv op zaterdag 19 november 2011, 07:46:27
Mischien waren de kippen op  :happy2:

Misschien op weg naar een hapje in de  Savour Queen ?  :jajaja:

Misschien niet zo wijs van het beest Als Josv nu kans ziet word het een hapje in Savour Queen Mits dun gesneden worden het vele bordjes vol en lage kosten voor Jos
Getting older beats the alternative -dying young